[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vakantie rijvebod Duitsland


mark

Recommended Posts

  • Forumlid

Duits vakantierijverbod

Het jaarlijks terugkerende vakantierijverbod in Duitsland geldt in de periode van 1 juli tot en met 31 augustus voor voertuigen met een toegestaan totaalgewicht van meer dan 7,5 ton, evenals voor vrachtauto-aanhangwagen-combinaties ongeacht het gewicht.

Het is van kracht op zaterdagen van 07.00 tot 20.00 uur op bepaalde (gedeelten van) autobanen en op enkele Bundesstraßen:

• A1 van Autobahnkreuz Leverkusen-West via Wuppertal, Kamener Kreuz, Münster tot de aansluiting Cloppenburg en van aansluiting Oyten tot Horster Dreieck

• A2/E30 van Autobahnkreuz Oberhausen tot Autobahnkreuz Bad Oeynhausen

• A3 van Autobahnkreuz Oberhausen tot Autobahnkreuz Köln-Ost, van Mönchhof Dreieck via Frankfurter Kreuz tot Autobahnkreuz Nürnb¬erg

• A4/E40 van aansluiting Herleshausen tot Dreieck Dresden-Nord

• A5 van Darmstädter Kreuz via Karlsruhe tot Autobahndreieck Neuenburg

• A6 van aansluiting Schwetzingen-Hockenheim tot Autobahnkreuz Nürnberg-Süd

• A7 van aansluiting Schleswig/Jagel tot aansluiting Hamburg-Schnelsen-Nord, van aansluiting Soltau-Ost tot de aansluiting Göttingen-Nord, van de aansluiting Bad Kissingen/Oberthulba, Autobahnkreuz Biebelried, Autobahnkreuz Ulm/Elchingen en Auto¬bahndreieck Allgäu tot de staatsgrens bij Füssen

• A8 van Autobahndreieck Karlsruhe tot aansluiting München-West en van aansluiting München-Ramersdorf tot aansluiting Bad Reichenhall

• A9/E51 Berliner Ring (splitsing Leipzig/Autobahndreieck Potsdam) tot aansluiting München¬ Schwabing

• A10 Berliner Ring, uitgezonderd het traject tussen aansluiting Berlin-Spandau via Autobahndreieck Havelland tot Autobahndreieck Oranienburg en het traject tussen het Autobahndreieck Spreeau tot Autobahndreieck Werder

• A13/E55 van aansluiting Ortrand tot Dreieck Dresden-Nord

• A45 van aansluiting Dortmund-Süd via Westhofener Kreuz en Gambacher Kreuz tot Seligenstädter Dreieck

• A61 van Autobahnkreuz Meckenheim via Autobahnkreuz Koblenz tot Autobahn-dreieck Hocken¬heim

• A81 van Autobahnkreuz Weinsberg tot aansluiting Gärtringen

• A92 van Autobahndreieck München-Feldmoching tot aansluiting Oberschleißheim en van Autobahnkreuz Neufahrn tot aansluiting Erding

• A93 van Autobahndreieck Inntal tot aansluiting Reischenhart

• A99 van Autobahndreieck München-Süd-West via Autobahnkreuz München-West, Autobahndreieck München-Allach, Autobahndreieck München-Feldmoching, Autobahnkreuz München-Nord, Autobahnkreuz München-Ost, Autobahnkreuz München-Süd, en Autobahndreieck München-Eschenried

• A215 van Autobahndreieck Bordesholm tot aansluiting Blumenthal

• A831 van aansluiting Stuttgart-Vaihingen tot Autobahnkreuz Stuttgart

• A980 van Autobahnkreuz Allgäu tot aansluiting Waltenhofen

• A995 van aansluiting Sauerlach tot Autobahnkreuz München-Süd

• B31 van aansluiting van de A98 Stockach-Ost tot aansluiting Sigmarszell op de A96

• B96/E251 van Neddemin (Kreuz Mecklenburg-Strelitz) tot Berlijn

Bron: TLN.NL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

nein, die schnitzels.

overigens is het aangetoond dat er op de zaterdagen met zaterdagrijverbod meer ongelukken gebeuren dan op gewone zaterdagen. geeft toch te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Duits vakantierijverbod

Het jaarlijks terugkerende vakantierijverbod in Duitsland geldt in de periode van 1 juli tot en met 31 augustus voor voertuigen met een toegestaan totaalgewicht van meer dan 7,5 ton, evenals voor vrachtauto-aanhangwagen-combinaties ongeacht het gewicht.

Het is van kracht op zaterdagen van 07.00 tot 20.00 uur op bepaalde (gedeelten van) autobanen en op enkele Bundesstraßen:

• A1 van Autobahnkreuz Leverkusen-West via Wuppertal, Kamener Kreuz, Münster tot de aansluiting Cloppenburg en van aansluiting Oyten tot Horster Dreieck

• A2/E30 van Autobahnkreuz Oberhausen tot Autobahnkreuz Bad Oeynhausen

• A3 van Autobahnkreuz Oberhausen tot Autobahnkreuz Köln-Ost, van Mönchhof Dreieck via Frankfurter Kreuz tot Autobahnkreuz Nürnb¬erg

• A4/E40 van aansluiting Herleshausen tot Dreieck Dresden-Nord

• A5 van Darmstädter Kreuz via Karlsruhe tot Autobahndreieck Neuenburg

• A6 van aansluiting Schwetzingen-Hockenheim tot Autobahnkreuz Nürnberg-Süd

• A7 van aansluiting Schleswig/Jagel tot aansluiting Hamburg-Schnelsen-Nord, van aansluiting Soltau-Ost tot de aansluiting Göttingen-Nord, van de aansluiting Bad Kissingen/Oberthulba, Autobahnkreuz Biebelried, Autobahnkreuz Ulm/Elchingen en Auto¬bahndreieck Allgäu tot de staatsgrens bij Füssen

• A8 van Autobahndreieck Karlsruhe tot aansluiting München-West en van aansluiting München-Ramersdorf tot aansluiting Bad Reichenhall

• A9/E51 Berliner Ring (splitsing Leipzig/Autobahndreieck Potsdam) tot aansluiting München¬ Schwabing

• A10 Berliner Ring, uitgezonderd het traject tussen aansluiting Berlin-Spandau via Autobahndreieck Havelland tot Autobahndreieck Oranienburg en het traject tussen het Autobahndreieck Spreeau tot Autobahndreieck Werder

• A13/E55 van aansluiting Ortrand tot Dreieck Dresden-Nord

• A45 van aansluiting Dortmund-Süd via Westhofener Kreuz en Gambacher Kreuz tot Seligenstädter Dreieck

• A61 van Autobahnkreuz Meckenheim via Autobahnkreuz Koblenz tot Autobahn-dreieck Hocken¬heim

• A81 van Autobahnkreuz Weinsberg tot aansluiting Gärtringen

• A92 van Autobahndreieck München-Feldmoching tot aansluiting Oberschleißheim en van Autobahnkreuz Neufahrn tot aansluiting Erding

• A93 van Autobahndreieck Inntal tot aansluiting Reischenhart

• A99 van Autobahndreieck München-Süd-West via Autobahnkreuz München-West, Autobahndreieck München-Allach, Autobahndreieck München-Feldmoching, Autobahnkreuz München-Nord, Autobahnkreuz München-Ost, Autobahnkreuz München-Süd, en Autobahndreieck München-Eschenried

• A215 van Autobahndreieck Bordesholm tot aansluiting Blumenthal

• A831 van aansluiting Stuttgart-Vaihingen tot Autobahnkreuz Stuttgart

• A980 van Autobahnkreuz Allgäu tot aansluiting Waltenhofen

• A995 van aansluiting Sauerlach tot Autobahnkreuz München-Süd

• B31 van aansluiting van de A98 Stockach-Ost tot aansluiting Sigmarszell op de A96

• B96/E251 van Neddemin (Kreuz Mecklenburg-Strelitz) tot Berlijn

Bron: TLN.NL

Mark, vaak zit er ook een kaartje bij van Duitsland. Dat maakt het iets duidelijker. Zou jij dat er even bij willen/kunnen zetten. Dan kan ik het er af halen. Gracias, Matthieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu nog even een printable versie plaatsen,dat pdf is niet op te slaan dan wel te printen :mad:

Hopelijk brengt mijn zoon morgen er 1 mee van m'n oude werkgever.....

Ik heb het gewoon kunnen printen.

control-p , huidige pagina aanvinken , afdrukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb het gewoon kunnen printen.

control-p , huidige pagina aanvinken , afdrukken.

Oké, ik wacht zoon even af morgen,anders volg ik jouw tip op!

Maarre,wel frappant dat de weg naar en van Polen compleet open is hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Das dan wier suuund, ooans hemmanke hef de kroam weer nig veur mekoar.

Kroam hef euh d'r vaan!

Moar doar heb i joa tog niks an hemman, of mot ie wal soat'rdags woark'n? Ut was eig'nlik meent veur leu die wal wark'n wilt op soat'rdag!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

BEDANKT VOOR DE INFO MARK! ALTIJD MAKKELIJK! ALHOEWEL IK HET VERBOD ABSOLUUT NIET BEGRIJP, MOETEN WE HET ERMAAR MEE DOEN. EN HOE MEN THUIS KOMT MOET MEN MAAR ZIEN. DURGANGS-VERBOT, EN RIJVERBODEN VOOR ADR BINNENDOOR.....VOLGENS MIJ KUN JE DAN NET ZO GOED BLIJVEN STAAT. OVERIGENS HEB IK NOG NOOIT IEMAND GESPROKEN DIE MET DIT ZATERDAG-VERBOD GEPAKT IS....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Grote vriend Herman ga is op het document staan en doe is opslag als, je weet wel dat staat boven bij bestand lukt volgens mij bij jou ook.

Groeten Johan

Is reeds gelukt,planners bij de oude werkgever hadden niets om mee te geven,dus de raad van Roel opgevolgd en voila,ik heb mijn kaartje :cake:

Op het document gaan staan wou ik niet Johan,ik heb net een nieuw plat schermpje,dat vond ik zonde.........:D

@ Mark,Hemman hef de boele wa vuur mekoar,ma raampies trapn dr nit in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Das dan wier suuund, ooans hemmanke hef de kroam weer nig veur mekoar.

Kroam hef euh d'r vaan!

Moar doar heb i joa tog niks an hemman, of mot ie wal soat'rdags woark'n? Ut was eig'nlik meent veur leu die wal wark'n wilt op soat'rdag!!

[/PH Mark,Hemman hef de boele wa vuur mekoar,ma raampies trapn dr nit in!P]

Oh, er zitten nou ook al tshechen op het forum>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar Herman waarom heb je dan een plat schermpje op je tank hebben ze toch ook een railing gemaakt dat is ook plat daar loop je toch ook op.:D

Gewoon door rijden.Ik heb 2 jaar terug 50 Euro betaald.

Blijf ik niet voor staan.

Van Oosterijk naar Venlo Binnen door Rij je 2 uur langer op

Dat is nog te doen.Na deel je gaat door al die plaatsen heen.

En heel veel remmen.En het verbruik is hoog.

De Groette Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gewoon door rijden.Ik heb 2 jaar terug 50 Euro betaald.

Blijf ik niet voor staan.

Van Oosterijk naar Venlo Binnen door Rij je 2 uur langer op

Dat is nog te doen.Na deel je gaat door al die plaatsen heen.

En heel veel remmen.En het verbruik is hoog.

De Groette Hwm

Wat dit nu te maken heeft met een plat schermpje en een railing is mij een raadsel! :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar Herman waarom heb je dan een plat schermpje op je tank hebben ze toch ook een railing gemaakt dat is ook plat daar loop je toch ook op.:D

Die gebruik ik eigenlijk nooit Johan,ik ben wel zo groot,ik kan zo wel bij de deksels :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Wat dit nu te maken heeft met een plat schermpje en een railing is mij een raadsel! :tu:

zie je toch herman, hij heeft 2 jaar geleden 50 euro betaald, zal wel voor een plat schermpje zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

het heeft 1 voordeel, je weet nooit wat voor wending het verhaal krijgt. on- of off topic, het maakt niet uit. als er maar wat staat. en dan het liefst in telegramstijl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
het heeft 1 voordeel, je weet nooit wat voor wending het verhaal krijgt. on- of off topic, het maakt niet uit. als er maar wat staat. en dan het liefst in telegramstijl

Nou weet ik waarom ik HWM niet altijd kan volgen, ik moet op cursus telegramstijl.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden