[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

naar Stuttgart


scania1965

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

 

Ik ga van de week naar Stuttgart

Hoe lang zal in de werkelijke praktijk te rijtijd zijn vanuit Utrecht ?

(Het is allemaal een beetje krap gepland maar het kan ff niet anders zo)

En welke route is het beste ? Via de 61 dacht ik zelf want daar zijn volgens mij minder wegwerkzaamheden

Is dat een goed plan ?

 

Dank alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Utrecht Stuttgart is net geen 600 km. 

Gemiddelde snelheid vrachtwagen 70 km/u? Zit je toch aan de 9 rijuren. Een keer pauze 45 min. 

Tegen de 10 uur dus dan weet je hoe laat je moet vertrekken.

 

de werkelijke rijtijd weet niemand....... is afhankelijk van verkeersdrukte/weer en Max snelheid van je auto. 

Als je voor een bepaalde tijd ergens moet zijn: op tijd vertrekken. Beter half uur te vroeg dan 5 min te laat.  

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja, zoiets dacht ik ook.

Mijn wagen rijdt gelukkig 91 km/uur dus red het wel binnen die 10 uurtjes denk ik

(even los van calamiteiten onderweg)

 

Welke route zou jij kiezen ?

Of maakt dat allemaal niet zoveel uit

(is voor mij alweer 10 jaar geleden dat ik die kant op ben geweest 😉)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Houd er rekening mee dat zo goed als de hele 61 een inhaalverbod kent en er regelmatig gecontroleerd wordt en wordt je gepakt ben je 1 punt dichterbij een rijontzegging. 

 

En wie zijn probleem is het dat het te krap gepland is? Je kunt niet meer doen dan op tijd vertrekken en je ding doen en lukt het dan niet zit er iemand op kantoor die de ellende maar moet oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei schoenenreus:

Houd er rekening mee dat zo goed als de hele 61 een inhaalverbod kent en er regelmatig gecontroleerd wordt en wordt je gepakt ben je 1 punt dichterbij een rijontzegging. 

 

 

Nou dat valt allemaa lnog wel mee hoor ,zo erg is het is het ook niet  

bewerkt door road train
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
22 minuten geleden zei schoenenreus:

Houd er rekening mee dat zo goed als de hele 61 een inhaalverbod kent

Maar vertel er wel bij dat op de A 61 de gemiddelde snelheid veel  hoger ligt dan op de A 3.

Je kunt beter op de A 61 in een treintje rijden met 80 km/h dan stilstaan op de A 3.

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
29 minuten geleden zei road train:

, maar je hebt vast een navi die weet dat wel .

Een navi is een computer,en m,et computers is de zekerste manier om naar de donder te gaan ( met vrouwen de leukste manier):D

Een navi berekent eenvoudigweg de kortste afstand die hij op zijn digitale kaart herkent,en berekent daaruit ,met de gegevens over het verkeer het gemiddelde.

Je kunt beter op je eigen intuitie afgaan.

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei schoenenreus:

Houd er rekening mee dat zo goed als de hele 61 een inhaalverbod kent en er regelmatig gecontroleerd wordt en wordt je gepakt ben je 1 punt dichterbij een rijontzegging. 

 

En wie zijn probleem is het dat het te krap gepland is? Je kunt niet meer doen dan op tijd vertrekken en je ding doen en lukt het dan niet zit er iemand op kantoor die de ellende maar moet oplossen.

 

Soms ligt het allemaal wat anders hoor vriend

Ik val onverwachts in voor een zieke (poot gebroken)

Is allemaal wat kort dag om een en ander om te gooien hoewel ik daar nog steeds aan werk

Was erg benieuwd naar de rijtijd want zoals het er nu voorstaat kan het allemaal net uit

Dus mocht ik de planning niet kunnen aanpassen zou het net moeten gaan maar ik ben iemand die liever wat extra tijd inbouwd en dus de planning aan probeer te passen

Maar een eenzame zzp-er kan niet wisselen tussen collega's en moet dus maar afwachten of een andere zzp-er zijn plkanning kan schuiven om elkaar uit de brand te helpen

Gebeurd bij mij weekelijks hoor.....dingen omschuiven om elkaars ritten veilig te stellen en te zorgen dat we binnen de wet alle ritten kunnen rijden 😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
48 minuten geleden zei DVoart:

Net wat ik zeg waar in Stuttgart en tijdstip maakt hoop uit

 

Midden in centrum bij een Museum

Tijdstip..........als ik maar woensdag ochtend 08.00 uur ben en ja er is voor dinsdag op woensdag een hotelkamer gereserveerd 🤙

Dus ik denk dat ik dinsdag rond een uurtje of 0900 vertrek uit Utrecht en zie wel hoe laat het wordt haha

Maar het is meer voor donderdag retour.

Denk dat ik daar om 1300 uur weg kan rijden naar Utrecht.....,maar moet vrijdag eigenlijk al om 0900 uur weer een andere klus doen

(daar heb ik dus nog geen vervanger voor)

Maar dat tijdstip van vertrek donderdag kan ook 1500 uur worden...geen idee hoe het loopt

Moet namelijk naast mij nog 4 andere trailers met heftruck lossen

Laatste trailer staat donderdag om 11.00 uur gepland, maar of die er dan ook al is en hoelang we met die aan het lossen zijn blijft een gok

 

bewerkt door scania1965
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als je pas om 9.00 vertrekt heb je normaal bij Koln weinig drukte.

Van de 3 ga je via de 67 en bij Darmstadt kan je kiezen voor de 67 of de 5 
Bij Waldorf kreuz kan je wederom kiezen>  of de 6 via Heilbronn of de 5 naar Karlsruhe

Koln voorbij heb je op de 3 meer mogelijkheden om in te halen.

Ga je via de 61 kan je bij Koblenz ook nog ff via de 48 naar de 3.

En het mooie is dat het allemaal hooguit een kwartiertje scheelt.

Dus gewoon eerst 4 en een half uur erop stampen en dan moet het toch gek gaan als je in de volgende 4 en een half uur niet op plaats van bestemming bent.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
Op 17-8-2019 om 15:10 zei schoenenreus:

Of je staat een uur bij heilbronn of pforzheim aan te schuiven......je kiest vrijwel altijd verkeerd daar. 

Klopt, ik reed , toen ik daar nog kwam via Backnang, is wel om maar rijdt wel vlot door en kom je aan de oostkant van Stuttgart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden