[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

maut betalen zonder toll-collect


baas

Recommended Posts

  • Forumlid
...

Daar begint het al: er zit een laag vet of zo op dat touchscreen van al je voorgangers. Je duwt eerder het scherm door de machine dan een letter in het invulveld.

Tip : ik gebruik altijd mijn tollcollectpasje voor het touchscreen. Werkt perfect en veel nauwkeuriger als met je dikke vette vingers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik moest al kiezen uit 4 talen behalve Nederlands.:( Dat maakt het al lastiger. Het was voor mij de eerste keer. Wist ik veel dat er een voertuigkaart in de auto lag. Ik wist ook niet dat ik mn losplaats moest vermelden. Ik was al blij dat ik de snelwegen ingevoerd kreeg. Nou snap ik wel waarom die buitenlander met zn wegenkaart stond:confused: Een handleiding zou zeker gemakkelijk geweest zijn.

Wat??? Spreek jij geeneens Pools of Turks?:stom:

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal leuk wordt het als je je route door wat voor omstandigheden wil/moet veranderen.

Even storneren heet dat......

Wij hebben goddank een collectkastje in de auto, maar ook die raken weleens de weg kwijt en ALTIJD als we meer dan 1 los adres in Duitsland hebben!!!

Dan leer je echt je geduld te bewaren. Zeker als er een collega voor je staat uit een "nieuw" Europees land, die ook nog eens niet door je geholpen wil worden. (Zeker bang dat ik hem een duurdere route in zijn maag splitst)

T maut kastje de weg kwijt?:eek:

Rij dagelijks bij onze oosterburen, maar heb nog nooit last gehad dat t kastje flipte?

ja 1 keer toen was stroom kabel los (oid :p ).

maar de weg kwijt? nee nog nooit:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden