[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Door Noudi gespotte Nederlandse en Belgische Chauffeurs bij het werk.


Noudi

Recommended Posts

  • Forumlid
Nope, dat platte front (dus zonder intercooler) was bij de 2 serie.
Nee hoor, ook de 2 serie had een bol front indien het een motor met intercooler betrof. De eerste versies hadden nog geen intercooler, dus kwam je de 2 serie vaak met plat front tegen. De 3 serie idem dito. De 230 pk versie heeft gewoon een plat front. :ja:

Staat er toch:confused:. Maar toch, ik heb een 112 gehad zonder intercooler(295 shetlanders en wat jongere versies al wel 305 shetlanders:D ) dus met het platte grilletje. We hadden ze daar ook met intercooler (333 shetlanders) het bolle grilletje. Ik heb ook een 93m 220 gehad met bol grilletje en zonder intercooler:ja:. Moet nog ergens een foto hebben van dat ding of iemand moet 'm vroeger ooit ergens op de foto gezet hebben. Bakwagen van van Dieren genemuiden, ex-Veijer staphorst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor Limboman :D

Dank je voor dit verjaardagscadeautje. Stukje :cake: en biertje ? Ik heb mooie (maar ook minder mooie :D) herinneringen aan de 141. De 143 topline vind ik persoonlijk de mooiste scania ooit. Ach, als ik nu eens de staatsloterij won :rolleyes:....

P.s. kans dat ik je op 1 september in Brunssum tegen het fotograferend lijf loop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dank je voor dit verjaardagscadeautje. Stukje :cake: en biertje ? Ik heb mooie (maar ook minder mooie :D) herinneringen aan de 141. De 143 topline vind ik persoonlijk de mooiste scania ooit. Ach, als ik nu eens de staatsloterij won :rolleyes:....

P.s. kans dat ik je op 1 september in Brunssum tegen het fotograferend lijf loop?

Kleine kans, maar als, dan stuur ik van tevoren een PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
de 3 serie is idd mooi.

en de fout is alleen maar groter geworden.

ze hadden het bij de serie moeten houden.

en geen letters gaan gebruiken

Heb eens gehoord dat Scania de letters is gaan gebruiken omdat BMW bezwaar had tegen de 5-serie die Scania wilde gaan gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden