Spring naar bijdragen

Huurtrekker Vermist


TruckerLex

Recommended Posts

Gast marsipulami

hij kan natuurlijk gevonden zijn vandaag, en meteen zijn teruggebracht.

maar goed om te horen dat er toch nog trekkers die gestolen zijn terug worden gevonden en niet als ze uitgebrand zijn:mad::kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaarne dus rectificatie anders volgt aanklacht wegens smaad

M.v.g.

P.S. Maas

goh zouden jullie misschien de tekst kunnen aanpassen want deze was niet vermist..... tuurlijk meneer Maas geen probleem (zo had het ook gekund)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meneer maas, u vraagt een rectificatie over het bericht van de vermissing, waarvoor eigenlijk, u komt hier op het forum binnenvallen, en gelijk hoog van de toren blazen, en dreigen met een aanklacht, waarvoor eigenlijk...

Of heeft u nog niet alles verteld....:confused:

-alex-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami
Damn zeg, dat is nog eens een binnenkomer.

Met je verkeerde been uit bed gestapt ???

hij is wel origineel om een forum binnen te komen hoor:D

maar ik denk eerder dant hij met het goede been uit het verkeerde bed is gestapt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik door het stof ? Omdat ik iets van een andere website heb overgenomen ?

Mijn PB staat aan, kan Meneer Maas gelijk mijn adres gegevens opvragen, zodat zijn advocaat de uitnodiging kan sturen en dan zie ik Meneer Maas graag tegemoet in een rechtzaal naar zijn keuze. Heb ik geen problemen mee. Maar dan mogen alle kosten en verloren inkomsten van die dag door Meneer Maas vergoedt worden aan mij.

Wens U een prettige dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

ik snap de ractie van dhr maas niet helemaal, er word nergens vermeld dat hij wat met de verdwijning van die auto te maken heeft.

maar ik snap ook niet waarom zijn naam hier in dit verhaal genoemd word. is hij mischien de opdrachtgever van rcl logistics??? waar overigens bij de kvk niks van te vinden is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik snap de ractie van dhr maas niet helemaal, er word nergens vermeld dat hij wat met de verdwijning van die auto te maken heeft.

maar ik snap ook niet waarom zijn naam hier in dit verhaal genoemd word. is hij mischien de opdrachtgever van rcl logistics??? waar overigens bij de kvk niks van te vinden is???

Waarschijnlijk staat zijn naam op de huurovereenkomst. Maar ik zie niet waar deze beste meneer zijn goede naam geschaadt ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarschijnlijk staat zijn naam op de huurovereenkomst. Maar ik zie niet waar deze beste meneer zijn goede naam geschaadt ziet.

Dat zie ik wel. De trekker zou gehuurd zijn door deze firma, en de naam van ene Maas staat er vernoemd.

Eerste conclusie voor iemand dit dat leest is dan simpel: De huurder heeft de trekker laten verdwijnen....

Maar goed, knikker dit topic in de kliko, nu de trekker weer is waar hij hoort.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zie ik wel. De trekker zou gehuurd zijn door deze firma, en de naam van ene Maas staat er vernoemd.

Eerste conclusie voor iemand dit dat leest is dan simpel: De huurder heeft de trekker laten verdwijnen....

Maar goed, knikker dit topic in de kliko, nu de trekker weer is waar hij hoort.....

Voor hetzelfde geld ligt meneer Maas ergens in de middle of nowhere in een palletbak weg te kwijnen na een overval.

Iedereen probeert overal geld uit te slaan tegenwoordig, ook al bedoel je het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor hetzelfde geld ligt meneer Maas ergens in de middle of nowhere in een palletbak weg te kwijnen na een overval.

Iedereen probeert overal geld uit te slaan tegenwoordig, ook al bedoel je het goed.

Maar als ene Maas ergens ligt weg te kwijnen, na een overval, heeft deze Maas dus idd niks met een eventuele verdwijning te maken, anders dan dat hij slachtoffer is. In dat geval is het logisch dat hij dit bericht niet leuk vind.

De manier waarop hij dat meld kan anders, maar in mijn ogen is het een kleine moeite om dit topic weg te halen..

Rectificeren gaat me te ver: Er is geen duidelijk verhaal, en het komt van een andere bron, die het eerder heeft gepubliceerd. Dan moet ene Maas daar verhaal gaan halen...

Of zelfs bij de verhuurder, dit de vermissing als zodanig gemeld heeft..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik door het stof ? Omdat ik iets van een andere website heb overgenomen ?

Mijn PB staat aan, kan Meneer Maas gelijk mijn adres gegevens opvragen, zodat zijn advocaat de uitnodiging kan sturen en dan zie ik Meneer Maas graag tegemoet in een rechtzaal naar zijn keuze. Heb ik geen problemen mee. Maar dan mogen alle kosten en verloren inkomsten van die dag door Meneer Maas vergoedt worden aan mij.

Wens U een prettige dag.

in het vervolg zou je natuurlijk eerst je kunnen overtuigen of iets wel JUIST is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
in het vervolg zou je natuurlijk eerst je kunnen overtuigen of iets wel JUIST is

Het betreffende nieuwsbericht is van een zeer bekende website overgenomen, waarvan de herkomst van de berichten ook gecheckt worden. Dus waarom zou ik de oproep dan niet verder spelen, aangezien dit soort dingen steeds vaker gebeurd in het transport wereldje.

Tuurlijk, het is erg fijn om te lezen dat het om een misverstand gaat en dat alles weer dik in orde is gekomen. Daarbij kan ik kan me goed voorstellen dat U het niet prettig heeft gevonden om het zo te lezen, maar als U direct met een dreigement alleen bij mij komt, om een excuses te krijgen, heeft U het mis, immers, ik heb het stuk niet geschreven, enkel overgenomen. U had het ook anders kunnen omschrijven en dan had deze discussie ook niet hoeven plaatsvinden.

Maar U heeft waarschijnlijk de veronderstelling dat U met dreigen en aanklachten verder komt dan er gewoon over praten, dan wens ik U veel succes toe. Maar het zegt meer over U dan over mij. Praten, altijd mogelijk, maar dreigementen, mijn vraag aan U, wat zou Uw reactie dan zijn als U een dreigement zou krijgen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tjonge jonge jonge....

MDT, Zeg sorry tegen Lex.... MDT: "Sorry Lex;)"

Lex... Jij ook... Lex:"Sorry MDT;) (vind jou ook lief...)"

Zo samen wat biertje en alles vergeten, TOCH????

AAAAAAAALEX!!!!! CONTAINERSLOT GEWENST, SLEUTEL NIET NODIG!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

AAAAAAAALEX!!!!! CONTAINERSLOT GEWENST, SLEUTEL NIET NODIG!!!!!

Juist B.R laten we dit snel afhaken. Indien ik mij zo benadeeld voelen zou als dhr Maas zou ik niet anoniem via een forum dreigen maar me met de administratoren in verbinding zetten, die weten hoe te handelen is.

Ik vind dus de gekozen weg volledig verkeerd.

Of moet men twijfelen aan ?????????????? Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt hier te gezellig, met een bekende lex, en een totaal onbekende meneer Maas, meneer Maas, als u nog verdere actie,s wilt ondernemen, dan kan u dat via mail doen, ik weet nog steeds niet wie u bent , en wat u doet, dit kan u bekend maken, in effe voorstellen, ja ook een topic hier...

Dus dames en heren, voordat het hier een lekker potje moddergooien wordt, gooi ik het nu op slot, en ja de sleutel gooi ik in de gracht...

-Alex-

Oh ja , de trekker is toch echt terecht he........... of was ie helemaal niet weg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden