[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

eerste rijles


johan

Vraag

  • Forumlid

hoi.

zo mijn eerste rijles zit erop.

vond het allemaal wel mee vallen dacht altijd zo dat gaat wat worden ,maar eenmaal in de truck valt het gelukig allemaal wel mee,is wel even opletten met de bochtjes en de breedte van de vrachtauto,maar heb geen stoeprandje geraakt en vond dit al heel iets voor mij:sjalom:,heb de bakwagen zelfs ook al achteruit tussen twee aanhangers mogen zetten en dacht:eek: maardat ging zelfs ook nog redelijk.al met al was het wel een geslaagde eerste les vond ik zelf

dinsdag herexamen voor mijn techniek ,want was wel voor het rijbewijs geslaagd,maar niet voor het chauffeursdiploma.

het examen voor de praktijk staat voor 14juli.

hoop dat het allemaal goed gaat en dan op voor e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

hoi,ben nu dus geslaagd voor het chauffeursdiploma,krijg je dit gewoon thuis gestuurt en teld dit ook voor strakjes voor c en e.

alvast bedankt.

ps;het lessen gaat mij goed af zegt de instructeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

hoi,even een update van mijn rijlessen.

het gaat goed,maar de eerste keer door de stad en dat net rond de tijd dat de school uit gaat zo wat was me dat een drukte zeg met die kinderen op hun fietsen,moet je echt wel 4paar ogen hebben om alles goed in de gaten te houden,maar alles is goed gegegaan geen doden of gewonden gevallen,was wel vermoeiend vond ik toen we klaar waren,de vorige lessen ging allemaal wel maar die les was echt vermoeiend.

maar nog steeds wel leuk hoor.

ik ga vrolijk:p verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
zodra je deel neemt aan het verkeer met een vrachtwagen moet je diploma bij hebben even als je gezondheids verklaring :tu:

Effe een vraag. Zodra je je C-rijbewijs gaat afhalen weet men dat je medisch gekeurd cq goedgekeurd bent anders krijg je roze pasje niet. Dien je dat medisch bewijs van het CBR dan toch nog bij je te hebben in de praktijk?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

hoi,morgen mijn eerste werkdag als chauffeur,niet op een mixer maar op een bakwagen van 12meter,vuile was ophalen en schoone brengen bij ziekenhuizen en zo,ga eerst een weekje meerijden (ook zelf rijden natuurlijk),ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

hallo allemaal,

is een tijdje geleden dat ik weer heb gerageert maar hebben het erg druk gehad ,heb vandaag examen gedaan voor e en ja hoor is ook binnen:cake::banaan:biertje ben er erg blij mee alles ging redelijk goed dus nu zoeken naar een goede baan voor c e rijbewijs ,heb even gewerkt via uitzendberue maar was toch niets voor mij .

dus nu verder naar een leuke baan zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden