[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tom Tom onderweg....?


Nivo

Recommended Posts

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Je info klopt niet helemaal. Ook in de nieuwe truckkaart van TomTom zitten fouten.Zo mag je volgens die kaart gewoon van zuid Lyon naar noord Lyon door de tunnels.Ook zo bij Lille daar mag je volgens TomTom gewoon door de stad richting Belgie.Het blijft ook een hulpmiddel en je zult altijd je gezonde verstand moeten gebruiken.

Je hebt helemaal gelijk Corne. Die logica begrijp ik ook niet helemaal. Ook ik rijdt het stuk Utrecht <-> Parijs (Créteil) met enige regelmaat, en ik snap de logica rond Lille niet. Heen ga ik altijd door Lille heen, terug ga ik om Lille heen (zoals de borden aangeven). Ook mijn (nieuwe truck) Tommie stuurt me door Lille heen. Maar gelukkig let ik nog steeds op de borden. Alleen waarom je richting België niet door Lille mag, schiet mij maar lek.

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Je hebt helemaal gelijk Corne. Die logica begrijp ik ook niet helemaal. Ook ik rijdt het stuk Utrecht <-> Parijs (Créteil) met enige regelmaat, en ik snap de logica rond Lille niet. Heen ga ik altijd door Lille heen, terug ga ik om Lille heen (zoals de borden aangeven). Ook mijn (nieuwe truck) Tommie stuurt me door Lille heen. Maar gelukkig let ik nog steeds op de borden. Alleen waarom je richting België niet door Lille mag, schiet mij maar lek.

Gr. Cor

Heb er eens een mailtje naar tomtom work aan gewaagd. Het antwoord is omdat dat alleen geld voor transit verkeer is het niet geblokkeerd.Zit eigenlijk wel logica in.Want als je in lille moet zijn mag je er wel komen.Hetzelfde verhaal bij tunnels Lyon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb er eens een mailtje naar tomtom work aan gewaagd. Het antwoord is omdat dat alleen geld voor transit verkeer is het niet geblokkeerd.Zit eigenlijk wel logica in.Want als je in lille moet zijn mag je er wel komen.Hetzelfde verhaal bij tunnels Lyon.

Ze kunnen je daar ook niet bekeuren als je zegt dat je onderweg naar de routier bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je hebt helemaal gelijk Corne. Die logica begrijp ik ook niet helemaal. Ook ik rijdt het stuk Utrecht <-> Parijs (Créteil) met enige regelmaat, en ik snap de logica rond Lille niet. Heen ga ik altijd door Lille heen, terug ga ik om Lille heen (zoals de borden aangeven). Ook mijn (nieuwe truck) Tommie stuurt me door Lille heen. Maar gelukkig let ik nog steeds op de borden. Alleen waarom je richting België niet door Lille mag, schiet mij maar lek.

Gr. Cor

je mag ook gewoon door lille heen van zuid naar noord! er is een europese uitspraak van het europese gerechtshof, dat frankrijk geen E weg mag afsluiten voor vrachtverkeer. alleen franse overheid verzuimd de borden weg te halen zodat er toch veel vrachtverkeer omrijd.

ik rij zelf altijd door lille heen en word daar ook wel ingehaald door police en gendarme maar word er nooit aangehouden op dat zogenaamde rijverbod voor vrachtauto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

En alweer een nieuwe TRUCK kaart voor TomTom trucknavigatie. Deze keer de Europa versie met daarin ook voortaan Griekenland en Turkije.

Heb zelf sinds een paar weken een 950 gekocht maar dat was even niet de slimste zet die ik de laatste tijd gedaan heb.Op die 950 werkt die TRUCK software en kaart nemelijk wel maar de live services dus niet.

En dat vind ik een heel groot probleem omdat ik net voor die services dat device gekocht heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

ik heb wel een tom-tom v/d zaak in de truck maar heb alleen de benelux kaarten. dus heb ik ook altijd mn kaarten bij me voor het geval ik een weer keer naar dld moet zo als afgelopen week. ik gebruik ze voor de rest alle 2 en de kaart/stratenboeken en de tomtom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Veel van mijn jonge col hebben tom tom in de auto maar als dat ding stuk gaat weten ze het niet meer en bellen dan in paniek naar de planing

of ze rijden er zo op dat ze niet meer op de omgeeving letten.

Dan komt het wel es voor dat ze zich vast rijden.

Het is een hulp middel maar dat word nogal vergeten

gr simon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb zelf sinds een paar weken een 950 gekocht maar dat was even niet de slimste zet die ik de laatste tijd gedaan heb..

Misschien dat je het kunt inruilen voor de nieuwe versie, vertel ze dat ie het niet doet.

Dat is wel het nadeel met al die electroniese snufjes, ze zijn verouderd voordat je verpakking goed en wel open hebt gemaakt.

Wat goed is voor de fabrikanten, slecht voor de rest van de wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Veel van mijn jonge col hebben tom tom in de auto maar als dat ding stuk gaat weten ze het niet meer en bellen dan in paniek naar de planing

of ze rijden er zo op dat ze niet meer op de omgeeving letten.

Dan komt het wel es voor dat ze zich vast rijden.

Het is een hulp middel maar dat word nogal vergeten

gr simon

hebben ze niet eerst wat begeleiding gekregen toen ze bij jullie begonnen??

Toen ik voor het eerst begon bij mij oude werkgever kwam ik dubbel te rijden en een navigatie aan was not done in de cabine, eerst maar eens leren kaart lezen enz. naar een paar weken pas het navi aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien dat je het kunt inruilen voor de nieuwe versie, vertel ze dat ie het niet doet.

Dat is wel het nadeel met al die electroniese snufjes, ze zijn verouderd voordat je verpakking goed en wel open hebt gemaakt.

Wat goed is voor de fabrikanten, slecht voor de rest van de wereld.

Er is geen nieuwere dan de 950..........................Het gaat mij vooral over de trucknavigatie van TomTom. Die werkt wel alleen de LIVE services niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Forumlid
En ik heb toch zitten klojen en zitten doen om de kaart op mijn Go730 met sd werkend te krijgen, maar het wil niet maar niet lukken. :mad:

Het zal best aan mij liggen, maar ik heb het spul nu maar even aan de kant gemikt omdat het me anders een paar ramen kost.

Ga eens even hier kijken.

http://www.ttinternetclub.info/

Als de link niet mag dan moet een mod of admin hem maar verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden