[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tom Tom onderweg....?


Nivo

Recommended Posts

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Nee hoor. Ik rommel nog steeds met kaarten en een stratenboek.

Stap nog steeds gerust een kroeg of winkel binnen om de weg of een adres te vragen.

Maar ben soms toch verdomd blij dat ik een TomTom bij de hand heb.

kan ik mij ook wel voorstellen... Heb 3 maanden zo'n ding in de auto gehad en ik moet toegeven dat het reuze handig is om erbij te hebben!

Er staan zowiezo veel meer steden in dan in een stratenboek en als je een hele lange doorgaande straat hebt, geeft het apparaat precies aan waar plaats van bestemming is.

Echt puntgaaf!

Het enige puntje van kritiek vind ik persoonlijk... Je moet je niet laten lijden door dat ding.

Er zijn chauffeurs die constant op de tomtom rijden en als het fout gaat, krijgt de tomtom de schuld...:stom:

Ongelooflijk maar waar!:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en als je een hele lange doorgaande straat hebt, geeft het apparaat precies aan waar plaats van bestemming is.

Echt puntgaaf!

ben ik toch helemaal niet met je eens:nee:

juist in de huisnummer vergist TT zich erg vaak.

dat is het gene waar ik heel die TT weinig in vertrouw:rolleyes:

al een aantal keer juist niet goed aangekomen als ik dat ding had vertrouwd op het aangegeven huisnummer:hamer:

maar verder is het wel een handig ding, en ja... en wil hem ook niet meer missen ofzo. ik hou mijn stratenboek altijd in de wagen.

is ook een soort van dagboek geworden in de loop der jaren, staan veel bedrijven precies aangekruist waar ze zitten, of sommige hoogtes van viaducten, lang afgesloten straten.

je weet maar nooit;):bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als die Navcore 7 de eerste kaart was, is het antwoord ja:rolleyes:.

En ik heb hem eigenlijk nooit geüpdatet. Hij doet wat-ie moet doen, dan is het goed.

Maar een goed idee, ik zal het eens een keer proberen..... (of jou bellen:p)

Ik denk dat Pierre met een kaart van bijna twee jaar aan het rond hobbelen is. Ik met eentje die nog geen maand geleden is uitgekomen. Daar zit natuurlijk nogal wat verschil in. Ik denk zelfs dat op de kaart van Pierre Frankrijk nog geen TRUCK data had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Stratenboek daarentegen is stuk goedkoper in aanschaf!

als je er per jaar maar eentje hoeft te kopen wel.... als je elke paar jaar al je europese kaarten moet vervangen, ben je toch flink wat stuivers meer kwijt!!

Ik geloof heilig in kaarten en boeken, maar laat me zeker het laatste stukje van de snelweg naar de klant leiden door mijn pijltjesding!:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als je er per jaar maar eentje hoeft te kopen wel.... als je elke paar jaar al je europese kaarten moet vervangen, ben je toch flink wat stuivers meer kwijt!!

Ik geloof heilig in kaarten en boeken, maar laat me zeker het laatste stukje van de snelweg naar de klant leiden door mijn pijltjesding!:angel:

Dat bedoel ik, ik zou m'n laatste adres hebben vandaag in Lemgo, die geladen en een berichtje: 1 bijladen in Münster. Die geladen en een telefoontje, er staat nog een auto in Münster, kun je die ook meenemen? Waar haal je dan zo snel een plattegrond van die stad vandaan? Gewoon adres intypen en uitkijken wat TomTom je verteld...

We mogen dan nogal wat kaarten en boeken bij ons hebben, dat past nooit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gebruik de ouderwetse kaart naast je navigatie, en blijf opletten op hoogte, breedte en gewichtsbeperkingen, en je komt een heel eind.

Gezond verstand wint het nog steeds van de navigatie, maar het is een handig hulpmiddel.

Daar sla je de spijker mee op zijn kop, zo is het maar net.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden