[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

'seks' op parkeerplaats A58


Newshunter

Recommended Posts

  • Forumlid

Onderzoek naar 'seks' op parkeerplaats A58 Tilburg / Riel - Donderdagavond heeft de Tilburgse politie een onderzoek uitgevoerd op parkeerplaats Leikant, langs de Rijksweg A-58. Er wordt door omwonenden regelmatg geklaagd over mannen die daar onzedelijke handelingen verrichten op de openbare weg. Ook worden vernielingen aan een hek gepleegd, waarlangs mannen naar een particulier bosperceel gaan. De controle had tot doel om deze overlastklachten terug te dringen en meer inzicht te krijgen in de omvang van het probleem.

Een deel van de agenten was in burger gekleed. Op de parkeerplaats werden 25 mannen aangesproken over het doel van de actie. Enkele vrachtwagenchauffeurs die op de parkeerplaats stonden, spraken hun waardering uit over de politiecontrole. Zij vertelden de dienders dat op de parkeerplaats aan de overzijde van de rijksweg veel bedrijvigheid was met soortgelijke verschijnselen.

Tijdens de actie werd ook nog een controle gehouden op de parkeerplaats aan de Lage Aard langs de A-58 (Molenschot). Hier werd omstreeks 23.40 uur een 38-jarige man uit Oud-Vossemeer aangehouden, omdat volgens de politiemensen zijn geslachtsdeel duidelijk zichtbaar was, tijdens het gesprek dat zij met hem voerden.

Bron: Blik op Nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik me bij deze berichten altijd afvraag is hoeveel mensen nou echt ongewild getuige zijn geweest van homoseksuele mannen die "actief" zijn. Ik hoorde vanmorgen dat "omwonenden"die zogezegd hier last van zouden hebben, op ongeveer 2 kilometer van de bewuste parkeerplaats wonen. Dan bekruipt mij het gevoel dat deze mensen op zoek zijn gegaan om zich dan vervolgens te kunnen ergeren aan homo's.

Op een enkele uitzondering na gaat geen enkele homoseksuele man openlijk op een parkeerplaats staan vrijen. Het betreft doorgaans mannen die alle reden hebben om het bosperceel in te gaan. Mannen die openlijk homoseksueel zijn zul je waarschijnlijk hier niet aantreffen maar wel de mannen die een heteroseksuele relatie hebben of zelfs getrouwd zijn.

Als ik wil vrijen dan doe ik dat bij voorkeur niet in de buurt van een parkeerplaats. Waarom zouden deze mannen dat dan wel doen.

En, waarom hoor ik niets over hetero's die op parkeerplaatsen seks hebben.

Dan het artikel zelf. Er zijn 25 mannen aangesproken over het doel van hun bezoek. Behalve dan 1 persoon die zo trots was op zijn geslachtsdeel dat hij het aan de politie wilde laten zien is er dus niets geconstateerd.

Goede actie, Bromsnor!

Argus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind als er ook maar EEN iemand last van heeft zo'n actie al gerechtvaardigd is. Die mannen KUNNEN namelijk ook ergens een hotelletje boeken want je kunt ook CONTANT (=niet traceerbaar) afrekenen.

Verder vind ik dat de boete gewoon aan het HUISadres van de bewuste overtreder moet worden gestuurd. Zijn vrouw/vriendin (of vriend) als hij die weet mag er op die wijze best achterkomen van manlief uitspookt!!!

Voor mij zou het een reden zijn om mijn vriend direct buiten te zetten!

Denk eens aan de kans die je loopt als je vriend/man die parkeerplaatsen bezoekt en de herenliefde bedrijft ... => geslachtsziekten!!!

Als ik op zo'n parkeerplaats moet staan overnachten voel ik me ook niet 100% veilig. Laten ze hun 'liefde' maar elders bedrijven. En NIET op openbare parkeerplaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat parkeerplaatsen veilig moeten zijn ben ik volledig met je eens , de rest van de reactie vind ik eigenlijk niet kunnen (een beetje te bevooroordeeld).

Niet dat ik goed schrijf wat daar gebeurd , ben zo hetero als het maar zijn kan;) , mijn "ding" is zoiets zeker niet

Echter in een hotelletje moet men zich wel inschrijven , dus is men traceerbaar.

Maar de rekening van de hotelkamer valt niet op de deurmat.

Voor wat dat betreft is het dus wel ontraceerbaar voor een eventuele partner ...

Boete,s worden ook nu al altijd naar het huisadres gestuurd.

Nee dat is niet waar. En daar is meen ik vorig jaar of dat jaar daarvoor ook al een laaiende discussie over geweest toen oa Tilburg besloot (vanwege de privacy van de grasduinende heren) boetes niet meer naar het huisadres te sturen.

Waarom zou er alleen bij homosexuele geaardheid de partner volgens jou moeten weten wat de partner uitspookt? , de gangbang,s op parkeerplaatsen worden regelmatig bezocht door hetero,s , zouden hun partners weten wat de ander uitspookt?

Vanwege de kans op ZIEKTEN!!!

En van de hoerenlopers of ieder ander die vreemd gaat?

En kansen op geslachtsziekte,s kom je echt niet alleen op parkeerplaatsen

tegen toch?

Maar is daar wel zeer zeker aanwezig!!!

En ik vind dat als iemand die daar betrapt wordt de boete daarvoor gewoon naar het huisadres van de destbetreffende mag gestuurd worden.

Een ieder moet maar lekker doen waar hij/zij zin in heeft , of men wel of niet het thuisfront inlicht is ook hun eigen zaak

Wie zijn wij om daarover te oordelen en met welk recht??

Je zult maar een partner hebben die die gelegenheden bezoekt ... besmet wordt en later ook jouw besmet!!! )-

Ja ... ik vind best dat een partner op die manier (boete) erachter mag komen wat manlief uitspookt.

Wat ook voor mij als een paal ;) boven water staat is dat wat men ook doet daarmee voor een ander geen overlast veroorzaakt.

..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek
oprotten met die homo,sBarf

vind ik een beetje harde reactie.

als ik er geen last van heb gaan ze hun gang maar.

maar het betreft hier schending van de openbare zeden,

en ik moet er niet aan denken wat er met die bruine ridders gebeurd,

als mijn kinderen even de benen willen strekken op de parking

en ze zien die lui bezig.

ik maak daar dan zelf wel korte metten mee.

(ja, ook grof, maar gemeend)

een paar jaar geleden hebben buurtbewoners bij zo'n parking

de boel ondergepoten met een giertank. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

fijne reacties zo overal, niet dat ik me aangesproken voel of iets dergelijks maar wat als het nu vrouwen zijn die zo op een parking die bosjes induiken dan zijn de reacties inene heel anders.

Een homo-sexueel geaarde man is gewoonweg niet geaccepteerd in de maatschappij, in tegenstelling tot de lesbiennes.

Ik keur het ook niet goed dat ze voor overlast zorgen op een parking, maar wat er gezegd wordt over geslachtsziekten oplopen dat dat daar gebeurd, ik weet zeker dat als je in bed ligt met een man of vrouw, dat het risico net zo hoog ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami
vind ik een beetje harde reactie.

als ik er geen last van heb gaan ze hun gang maar.

maar het betreft hier schending van de openbare zeden,

en ik moet er niet aan denken wat er met die bruine ridders gebeurd,

als mijn kinderen even de benen willen strekken op de parking

en ze zien die lui bezig.

ik maak daar dan zelf wel korte metten mee.

(ja, ook grof, maar gemeend)

een paar jaar geleden hebben buurtbewoners bij zo'n parking

de boel ondergepoten met een giertank. :D

tactische woordkeuze?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

Was tijd geleden op televisie geloof ik, het zijn ook getrouwde zakenmannen die daar aanwezig zijn.....dus niet alleen "homo"s".....

Mooi neergezet Midweek:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat jullie nu van homo's vinden is jullie zorg.

Feit blijft dat er tussen Heerlen en Maastricht V.V. nu geen stopmogelijkheid meer is dankzij dit soort "heren". Na lang genoeg gezeur hebben ze die parkeerplaatsen gewoon geschrapt.

Vraag, als hetero sex in het openbaar niet mag waarom wordt de homo sex wel oogluikend toegestaan? Misschien vanwege de stiekeme voorkeuren van de heren regelgevers c.q. de contoleurs? Leg het mij uit want ik snap het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast waggus
Wat jullie nu van homo's vinden is jullie zorg.

Feit blijft dat er tussen Heerlen en Maastricht V.V. nu geen stopmogelijkheid meer is dankzij dit soort "heren". Na lang genoeg gezeur hebben ze die parkeerplaatsen gewoon geschrapt.

Vraag, als hetero sex in het openbaar niet mag waarom wordt de homo sex wel oogluikend toegestaan? Misschien vanwege de stiekeme voorkeuren van de heren regelgevers c.q. de contoleurs? Leg het mij uit want ik snap het niet.

Zou jij dan nog stoppen tussen Heerlen en Maastricht?;) Jij kunt toch direct door naar het service center?

Ik ben een keer op de A58 gestopt op een parking vanwege hoge nood,maar toen ik stil stond bekroop me al een vreemd gevoel alsof het er niet pluis was.Er kwamen ook een aantal auto's stapvoets naar de truck.Ik heb toen besloten dat de hoge nood..toch iets minder hoog was en ben doorgereden.

Feit is wel,dat het stuk Breda-Venlo een van de meest criminele routes is en er als advies wordt gegeven daar niet te stoppen.Waarmee ik niet wil zeggen dat de voorkeur van sommige mannen voor elkaar ook crimineel is of criminaliteit aantrekt.

De parkeerplaatsen daar staan vooral later op de dag vol met auto's maar er is dan niemand te zien.Ik wil dat ook al niet weten waar al die mensen zijn,misschien carpoolen ze wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op de bewuste parkeerplaats op de A58 staan ALTIJD auto's, maar er zit bijna nooit iemand in. Er ligt een stuk bos achter waar alles schijnt te gebeuren. Iedereen moet doen wat ie nodig vindt, maar als je ziet dat in meer dan de helft vd auto's kinderstoeltjes staanBarf. dan ben je zacht gezegd "niet goed bezig" volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

donderdag 12 juni 2008 | 13:52

TILBURG - Voor een controle op parkeerplaats de Lage Aard langs de A58 bij Molenschot eind mei wegens vermeende klachten over cruisende homo's bestond geen reden.

Tot die conclusie komt de politie Midden- en West-Brabant in een eigen evaluatie die gisteren is besproken met korpsbeheerder Ruud Vreeman.

De burgemeester van Tilburg vroeg het politiekorps daags na de controles op twee parkeerplaatsen langs de A58 om opheldering. Vreeman sprak toen van een homorazzia.

De controle van agenten in burger begon op 29 mei op parkeerplaats Leikant aan de A58. De politie wilde zelf meer inzicht krijgen over de klachten, overlast en vernielingen. Bezoekers werd om legitimatie gevraagd.

Omdat het al snel rustig werd op de ontmoetingsplaats voor homo's, zette de politie de controle voort op parkeerplaats Lage Aard. Die controle was niet in het draaiboek opgenomen. Ook waren er nauwelijks klachten over die parkeerplaats. "Voor dit optreden op deze wijze ontbrak de basis. Het vragen om legitimatie van bezoekers had niet moeten gebeuren", concludeert de politie.

Voor klachten van bezoekers over intimidatie en dreiging door de politie is geen hard bewijs gevonden. " Desalniettemin erkent de politie dat bezoekers het wel zo hebben kunnen ervaren."

Vreeman heeft korpschef Frans Heeres opgedragen om persoonsgegevens die ten onrechte bij deze actie zijn opgenomen uit de politieregistratie te verwijderen. "Wat mij betreft was de manier waarop deze actie heeft plaatsgevonden eens maar nooit meer."

Bron: BN/De Stem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijne reacties zo overal, niet dat ik me aangesproken voel of iets dergelijks maar wat als het nu vrouwen zijn die zo op een parking die bosjes induiken dan zijn de reacties inene heel anders.

Een homo-sexueel geaarde man is gewoonweg niet geaccepteerd in de maatschappij, in tegenstelling tot de lesbiennes.

Ik keur het ook niet goed dat ze voor overlast zorgen op een parking, maar wat er gezegd wordt over geslachtsziekten oplopen dat dat daar gebeurd, ik weet zeker dat als je in bed ligt met een man of vrouw, dat het risico net zo hoog ligt.

De vrouwen gaan gewoon op de straathoek staan :D:D niks bosjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden