[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

FOTO van je luxe-wagen


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid
Ik ben blij dat jullie hem mooi vinden,ik heb er namelijk 20 jaar voor moeten sparen...:D

Je kan van Duitsers denken wat je wil maar ze bouwen de beste auto's ter wereld, dat geld ook voor de wagens van Angelique, Joop en Toplinergirl!

Alleen jammer dat mijn wagen een soort hobby is, 1 op 10 gemiddeld verbruik, benzine....:eek:

Van alle auto's die ik heb gehad(9) is dit de beste.

bmw-5-2001.gifbmw-5-2001.gif

Maarrr....die Honda van Hallowed lijkt me ook wel gaaf!!!

(voor 1 dag dan he)

Wat is er mis met mijn voertuig Peterrrr,ook dass Fahrzeug ist von Deusche Ursprung hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er mis met mijn voertuig Peterrrr,ook dass Fahrzeug ist von Deusche Ursprung hoor!!

we kunnen wel een dagje gaan toeren. Duitsland is hier 10 minuten vandaan :D

(Jo even niet mee lezen nu)

jouw bmw is sneller, het is een ander type auto. Meer voor het snelle werk. Kun je er ook een beetje mee gooien en smijten? Want dat doet die Honda van erg graag. Korte felle bochten...

De mijne is met het dak er af erg leuk. Ik kon tot voor een paar dagen terug, toen het zo warm was het dak er amper af pakken.... te heet.... Dus met een handdoekje..... :D maar wel lekker uitwaaien daarna!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we kunnen wel een dagje gaan toeren. Duitsland is hier 10 minuten vandaan :D

(Jo even niet mee lezen nu)

jouw bmw is sneller, het is een ander type auto. Meer voor het snelle werk. Kun je er ook een beetje mee gooien en smijten? Want dat doet die Honda van erg graag. Korte felle bochten...

De mijne is met het dak er af erg leuk. Ik kon tot voor een paar dagen terug, toen het zo warm was het dak er amper af pakken.... te heet.... Dus met een handdoekje..... :D maar wel lekker uitwaaien daarna!

Voor het snelle bochtenwerk moet je verder zoeken naar de M-modellen, dus in dit geval de M5 die je met een V8 kunt kopen...

In Nederland heb je helaas niks aan zo´n M5, het is gewoon om mee te pronken maar een 528 is ook al te snel voor Nederlandse begrippen.

En inderdaad, ik moet bij een stoplicht wel eerst bijna 1600 kilo plus inzittenden in beweging zetten daar waar jij een veel lichtere wagen hebt, bij een contest zou het weinig schelen vrees ik...

Mijn 528 heeft alle luxe van een M5 maar dan iets minder hard geveerd en veel goedkoper. Hoewel, bij BMW spreek je van ´minder duur´...

Wie heeft er zin in een chauffeursforum straatrace?

peterbmwinside2kd.jpg

peterbmwschuinachter18ob.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft er zin in een chauffeursforum straatrace?

altijd..... maar ik geef me zelf niet zo bar veel kans... als dat ding eenmaal op gang komt..... met een paar bochten er bij wordt het een ander verhaal........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn uiteindelijke "bolide"heeft een kleine voorgeschiedenis.

Het is allemaal een paar jaar geleden begonnen dat ik de intresse kreeg voor de stoerdere look.

Mijn vriend had toen een BMW 325i en vond dat het maar weer eens tijd werd voor een andere, een maatje groter werd het in dit geval.

Nu was ik al een tijdje toch wel lichtelijk""verliefd"op zijn bakkie, dus ging mijn "oude bakkie de deur uit en en voila de 3 was eindelijk van mij!

attachment.php?attachmentid=3343&stc=1&thumb=1[/url]

Een jaartje later veranderde er het een en ander omdat ik een heel mooi verjaardagskado van mijn vriend kreeg.

attachment.php?attachmentid=3344&stc=1&thumb=1

2 van die slurpbakken en uiteindelijk 2 motoren is dan een beetje teveel van het goede dus na een klein beraad, besloten we omdat mijn BMW voor behoorlijke kosten kwam met de tijd dat deze eruit zou gaan en voor een kleinere auto zouden kijken.Maar verwent met een stoere auto, mocht het wel een huppeltrutjes gebakje worden maar dan met een beetje stoer uiterlijk. Het was even zoeken maar hij is gevonden!

attachment.php?attachmentid=3342&stc=1&thumb=1

Het is een Opel corsa 1.4 sport, met een paar flinke sloffen, ideaal voor het strakke bochtenwerk en een vette uitlaat, zodat als ik de bocht om kom ze thuis de koffie aan kunnen zetten.

post-270-1394778976,8598_thumb.jpg

post-270-1394778976,9411_thumb.jpg

post-270-1394778977,0722_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn uiteindelijke "bolide"heeft een kleine voorgeschiedenis.

Het is allemaal een paar jaar geleden begonnen dat ik de intresse kreeg voor de stoerdere look.

Mijn vriend had toen een BMW 325i en vond dat het maar weer eens tijd werd voor een andere, een maatje groter werd het in dit geval.

Nu was ik al een tijdje toch wel lichtelijk""verliefd"op zijn bakkie, dus ging mijn "oude bakkie de deur uit en en voila de 3 was eindelijk van mij!

http://chauffeursforum.nl/attachment.php?attachmentid=3343&stc=1&thumb=1

Een jaartje later veranderde er het een en ander omdat ik een heel mooi verjaardagskado van mijn vriend kreeg.

http://chauffeursforum.nl/attachment.php?attachmentid=3344&stc=1&thumb=1

2 van die slurpbakken en uiteindelijk 2 motoren is dan een beetje teveel van het goede dus na een klein beraad, besloten we omdat mijn BMW voor behoorlijke kosten kwam met de tijd dat deze eruit zou gaan en voor een kleinere auto zouden kijken.Maar verwent met een stoere auto, mocht het wel een huppeltrutjes gebakje worden maar dan met een beetje stoer uiterlijk. Het was even zoeken maar hij is gevonden!

http://chauffeursforum.nl/attachment.php?attachmentid=3342&stc=1&thumb=1

Het is een Opel corsa 1.4 sport, met een paar flinke sloffen, ideaal voor het strakke bochtenwerk en een vette uitlaat, zodat als ik de bocht om kom ze thuis de koffie aan kunnen zetten.

BMW fan?

Waarom een opel corsa en geen 316 compact als je kleiner wil gaan rijden???

Slurpbakken...ligt ook een beetje aan jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden