[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

FOTO van je luxe-wagen


AngeliqueBS

Recommended Posts

Peterrr,

BMW 316 compact vind ik persoonlijk niets, voor mij begint het bij een 320 minimaal. Dat BMW fan klopt aardig maar het moet niet te koste van alles gaan.

Tuurlijk dat slurpen heb je zelf in de hand, heb je helemaal gelijk in, maar ik bedoelde eigenlijk het totaal plaatje. Zo'n BMW is nu eenmaal duur in onderhoud (zeker zo'n oudje als die 3), houdersschapsbelasting etc.maar we hebben nog steeds die 525i met z'n M5 blok dus dat bromt ook lekker.

Deze opel is gewoon een stuk goedkoper rijden, en hij ziet er ook nog heel goed uit voor een 93-er.Zeker omdat hij voor de wintermaanden en slecht weer bedoelt is, verder rij ik het liefst zoveel mogelijk met de motor. Dat is gewoon super rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peterrr,

BMW 316 compact vind ik persoonlijk niets, voor mij begint het bij een 320 minimaal. Dat BMW fan klopt aardig maar het moet niet te koste van alles gaan.

Tuurlijk dat slurpen heb je zelf in de hand, heb je helemaal gelijk in, maar ik bedoelde eigenlijk het totaal plaatje. Zo'n BMW is nu eenmaal duur in onderhoud (zeker zo'n oudje als die 3), houdersschapsbelasting etc.maar we hebben nog steeds die 525i met z'n M5 blok dus dat bromt ook lekker.

Deze opel is gewoon een stuk goedkoper rijden, en hij ziet er ook nog heel goed uit voor een 93-er.Zeker omdat hij voor de wintermaanden en slecht weer bedoelt is, verder rij ik het liefst zoveel mogelijk met de motor. Dat is gewoon super rijden.

wat jij met de motor hebt, dat heb ik dus met mijn BMW, verdere uitleg overbodig lijkt me.

Maar een BMW als occasion kopen is en blijft een mooie hobby, heb je een mooi exemplaar gevonden en je wil hem origineel houden, dan kost dat geld. Voor mij is het dat waard.

motoGP_Saftycar.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey, Frankie, mn ex kocht haar ook ooit zo een rammelkot en plots was ze vrij.... letterlijk en figuurlijk... je vrouw weze gewaarschuwd...:D

nou rufus,

mijn huidige ex heeft geen rijbewijs. verder ben ik vrijgezellig dus ik heb helemaal alleen kunnen besluiten wat het zou worden.

en ruud, ik ben vrij van de week, dus ik ben van de week niet op die route te vinden. maar de volgende keer gaan we een biertje doen op zondagavond. we houden wel contact via het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ATTACH]3437[/ATTACH]

ons steun en toe verlaat.

MAAR NU EVEN NIET,

hij staat voor reparatie in de garage, wiel lager was kapot.

maar komt goed;)

hoe oud is dat karretje al? Tvalt me wel op dat men in Nederland vrij vaak met redelijk oude bolides rondcrossed... idem dito in Frankrijk...

Is hier een verklaring voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik gok dat Tiny's auto van '84 is....de mijne is nog ouder....van '80.....

heu, mijn bus is ook van 80.

ik betaal 1 a 2 jaar geen belasting meer

het is diesel, en redelijk zuinig 1 ; 10 ongeveer

en verzekering is camper verzekering dus niet al te duur

:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe oud is dat karretje al? Tvalt me wel op dat men in Nederland vrij vaak met redelijk oude bolides rondcrossed... idem dito in Frankrijk...

Is hier een verklaring voor?

ze kunnen het gewoon niet betalen rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe oud is dat karretje al? Tvalt me wel op dat men in Nederland vrij vaak met redelijk oude bolides rondcrossed... idem dito in Frankrijk...

Is hier een verklaring voor?

we hebben hier ook een bpm. Dat scheelt ook aanzienlijk. een auto is hier gewoon zoveel % duurder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Onze trots!

Deze fiesta is uit '92, heeft sinds bijna 2 jaar zijn vierde eigenaar.

Kwam bij de derde eigenaar vandaan met 68000 km en is recentelijk klokje rond gegaan bij ons.

Lief klein automaatje. Hebben we niet voor gekozen, maar mijn moeder wilde de auto wel kwijt, net op een moment dat we hem hard nodig hadden.

Ondertussen is hij met het emigreren ook meegekomen, gekocht voor 1000 euro, ingevoerd voor 1800 euro. Dus hij werd wel duur, maar een nieuwe kost hier ook een boel.

Dus moet opeens hard werken zeker met alle bergen. Eigenlijk hebben alle routes de gemeente uit wel ergens een 8-10% helling, dus dat is nog eens wat anders dan met oude dametjes een dorp door tuffen.

Volgende week zetten we hem weer op nieuwe spijkerbandjes, kunnen we weer fijn op de weg blijven deze winter.

post-1119-1394779011,4269_thumb.jpg

post-1119-1394779011,8441_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden