Spring naar bijdragen
dvunz

Nobis Truckstop Asten

Recommended Posts

heb er vd week gestaan.

goed eten ,rond de e15,-

douche e1,60

open van 5-0030

doe je al1 parkeren en niet eten kost je dit e10,-

eet je wel is p gratis(wel ff vermelden)

hebben ook luchpakketen ;)

http://www.truckstop.nl/truckin.htm

was wel stampensvol toen ik aan kwam(rond 2115)

tevens een shell ,wasstraat en truckshop ernaast :tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
heb er vd week gestaan.

goed eten ,rond de e15,-

douche e1,60

open van 5-0030

doe je al1 parkeren en niet eten kost je dit e10,-

eet je wel is p gratis(wel ff vermelden)

hebben ook luchpakketen ;)

http://www.truckstop.nl/truckin.htm

was wel stampensvol toen ik aan kwam(rond 2115)

tevens een shell ,wasstraat en truckshop ernaast :tu:

Volgens mij bedoel jij Truck Inn Nobis aan het ei van Ommel, A67, halfweg Eindhoven - Venlo, aflsag 36.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb hier vandweek weer een nachtje gestaan, alleen toen ik om 19:00 aan kwam stond de parking al bijna helemaal vol! Gelukkig nog wel een plekje kunnen vinden, en voor de rest prima tent!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze week nog twee keer gestaan hier. Redelijk eten (niet super) voor redelijke prijzen, maar wel grafchagerijnig volk. Over pinnen werd al moeilijk gedaan en toen ik erna de parking wilde afrijden vond men het raar dat ik de intercom gebruikte omdat de slagboom gesloten bleef? Misschien was ik er net op het verkeerde tijdstip..

Er zit wel een nette truckshop nog elders op het terrein.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou wat Jeroen162 zegt vind ik dus ook een paar weeken geleden op vrijdag morgen kom daar om een bakkie koffie te halen ga zitten en die pippo die daar rond loopt kijkt me aan en gaat de keuken in en komt gewoon nooit meer terug, niet dat ik daar de hele dag heb zitten wachten maar naar een kwartier dacht ik dus wel stik maar met je koffie !!!! mischien heb ik mn gezicht niet mee dat kan ook natuurlijk :mad: .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moet je eens overdag er voorbij rijden.dan staat het helemaal vol met koelers.Veel Grieken staan daar maar die verteren erook,maar er staan ook Oosteuropese chauffeurs en die komen niet bij de Nobis binnen.Maar dan kom jij s avonds en dan kan jij er niet meer staan en jij moet betalen en zij komen voor sluitingstijd en gaan dan pas weg nadat de boom open blijft staan.En ook over het personeel maar niet te spreken,soms als je veel besteld val je in goede aarde en dan doen ze alles voor je.Ik heb erook weleens gezeten en toen heb ik bijna 45min op mn eten moeten wachten en toen brachten ze nog het verkeerde eten of het was te koud

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn eten wordt gelijk bereid als ik het nodig heb, is nooit koud en in 7 minuten staat het voor me, is nooit het verkeerde en ik heb ook geen last van een slagboom en sterke verhalen van collega's of serveersters/ders die me niet moeten, het wordt zelfs opgedient bij de klant op de plaats tijdens het laden, lossen of wachten :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn eten wordt gelijk bereid als ik het nodig heb, is nooit koud en in 7 minuten staat het voor me, is nooit het verkeerde en ik heb ook geen last van een slagboom en sterke verhalen van collega's of serveersters/ders die me niet moeten, het wordt zelfs opgedient bij de klant op de plaats tijdens het laden, lossen of wachten :D

Spannend!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast JvL
Nou wat Jeroen162 zegt vind ik dus ook een paar weeken geleden op vrijdag morgen kom daar om een bakkie koffie te halen ga zitten en die pippo die daar rond loopt kijkt me aan en gaat de keuken in en komt gewoon nooit meer terug, niet dat ik daar de hele dag heb zitten wachten maar naar een kwartier dacht ik dus wel stik maar met je koffie !!!! mischien heb ik mn gezicht niet mee dat kan ook natuurlijk :mad: .
Moet je eens overdag er voorbij rijden.dan staat het helemaal vol met koelers.Veel Grieken staan daar maar die verteren erook,maar er staan ook Oosteuropese chauffeurs en die komen niet bij de Nobis binnen.Maar dan kom jij s avonds en dan kan jij er niet meer staan en jij moet betalen en zij komen voor sluitingstijd en gaan dan pas weg nadat de boom open blijft staan.En ook over het personeel maar niet te spreken,soms als je veel besteld val je in goede aarde en dan doen ze alles voor je.Ik heb erook weleens gezeten en toen heb ik bijna 45min op mn eten moeten wachten en toen brachten ze nog het verkeerde eten of het was te koud

Ben er ook wel eens geweest, maar net als hierboven: geen vriendelijke bediening, lang wachten, en eten half warm. Kan een keer gebeuren, maar daarna nog 2x meegemaakt daar en toen nooit meer gestopt. Als je geen fooi geeft worden ze nog chagrijniger. Maar voor zulke kwaliteit geef ik helaas geen fooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Parking is flink uitgebreid, zodat er niet meer gevaarlijke situatie's ontstaan langs de A67 met parkeren. Ook tijdens rijverboden in Duitsland. Parking is gratis, tenminste staat aangegeven. Vandaar dat het helemaal volstaat met MOE-landers.

Weet ook niet of ik daar als uitbater blij mee zou zijn, parking vol en weinig klandizie binnen lijkt me.

Zou in opdracht van rijkswaterstaat zijn aangelegd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Parking is flink uitgebreid, zodat er niet meer gevaarlijke situatie's ontstaan langs de A67 met parkeren. Ook tijdens rijverboden in Duitsland. Parking is gratis, tenminste staat aangegeven. Vandaar dat het helemaal volstaat met MOE-landers.

Weet ook niet of ik daar als uitbater blij mee zou zijn, parking vol en weinig klandizie binnen lijkt me.

Zou in opdracht van rijkswaterstaat zijn aangelegd.

Is de hele parking gratis?

Daar kijk ik dan wel van op.

Dat was voorheen (gelukkig) niet het geval.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toevallig vandaag van Venlo naar Someren gereden,er staan langs de A67 nieuwe borden (geel) met een "P" erop en een euroteken ernaast. Alleen is het euro teken NU nog doorgestreept , als de parking klaar is zal het wel betalen worden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Toevallig vandaag van Venlo naar Someren gereden,er staan langs de A67 nieuwe borden (geel) met een "P" erop en een euroteken ernaast. Alleen is het euro teken NU nog doorgestreept , als de parking klaar is zal het wel betalen worden!

Dat is al een tijdje zo.

Volgens mij om die betaalde parking bij de Heierhoeve te ontlasten van chauffeurs die niet betaald willen parkeren en daar steeds weer voor de slagbomen staan...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij Venlo is al een tijd een gratis parkeerplaats, vlakbij de Heierhoeve. Zelfde afslag als maar dan richting het vliegveldje op het industrieterrein, staat volgens mij wel goed aan gegeven want er staat best veel volk. Maar behalve een toilethok volgens mij ook geen voorzieningen, tja ik stop er nooit woon in de buurt dus rij er alleen langs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die gratis parking is niet in Asten, maar bij Venlo.

Asten heeft er 100 plaatsen bijgekregen en wordt als men klaar is met de uitgang te asfalteren weer een betaalde parking.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die gratis parking is niet in Asten, maar bij Venlo.

Asten heeft er 100 plaatsen bijgekregen en wordt als men klaar is met de uitgang te asfalteren weer een betaalde parking.

Als "klant",dus als je daar eet,heb je altijd al een uitrijkaart gekregen aan de kassa.

Dus voor klanten is t daar wel gratis,en niet klanten moeten betalen,en zo hoort t ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er afgelopen donderdag gestaan. Helemaal niets te klagen wat mij betreft. bediening was snel en goed. Douches mooi zuiver. En over een tijdje een bewaakte parking met 4 slotjes gekenmerkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb er afgelopen donderdag gestaan. Helemaal niets te klagen wat mij betreft. bediening was snel en goed. Douches mooi zuiver. En over een tijdje een bewaakte parking met 4 slotjes gekenmerkt.
Mischien zitten ze ook op het forum mee te kijken ,dan werpt het wel z,n vruchten af:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites