Spring naar bijdragen
dvunz

Nobis Truckstop Asten

Recommended Posts

Die gratis parking is niet in Asten, maar bij Venlo.

Asten heeft er 100 plaatsen bijgekregen en wordt als men klaar is met de uitgang te asfalteren weer een betaalde parking.

Okee, maar nu staat er bij de afrit toch echt een bord met een P erop en euro teken met streep erdoor.....Ik zal er wel eens een foto van maken als ik er langs kom deze week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb er afgelopen donderdag gestaan. Helemaal niets te klagen wat mij betreft. bediening was snel en goed. Douches mooi zuiver. En over een tijdje een bewaakte parking met 4 slotjes gekenmerkt.

Niet iedereen is zo snel tevreden en stelt zo weinig eisen Corné.

Sommigen eten thuis nog beter als in het Amstel-hotel als ik af en toe de commentaren lees.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zolang de hekken er nog niet staan en de camera,s er nog niet hangen mag je er gratis parkeren. zodra dat allemaal aanwezig is ga je volgens de man van de shop 50 eurocent per uur betalen. Wat mij trouwens aan de lage kant lijkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kwam daar vaak langs op een tijd dat je er niet eens meer hoefde te gaan kijken voor een plaatsje.

Tegenwoordig kan je op ieder tijdstip nog wel terecht.

Dus ik heb er de laatste weken verschillende keren gestaan, prima tentje.

Hopelijk blijft het voor verterende klanten gratis parkeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb er afgelopen donderdag gestaan. Helemaal niets te klagen wat mij betreft. bediening was snel en goed. Douches mooi zuiver. En over een tijdje een bewaakte parking met 4 slotjes gekenmerkt.

[X] EENS [ ] ONEENS

Ben er vanavond voor de eerste keer geweest. B'n buik goed vol en prima gegeten, bediening vriendelijk en vlot en voor de rest helemaal niks aan te merken.

Gratis Wi-Fi, en er fietsen continu een paar bewakers over het terrein, dus ik kan met een gerust hart slapen straks....;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gdm,

Sinds vorige weekbisbde beveiligde parking in gebruik in Asten.Kwam aanrijden en kon aks een van de laatste op het onbeveiligde gedeelte staan.Achter het traliewerk betaal je 0,50€ per uur,eerste 2 uur gratis.Je krijt overigens niks terug op je verteer!

Op het oude gedeelte zal het vroeg volstaan omdat het daar gratis parkeren is en je niet in tegenstelling tot vroeger,minimaal €10 moet verteren voor uitrijkaart.De slagboom opent zich nu automatisch.

Grt. Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gdm,

Sinds vorige weekbisbde beveiligde parking in gebruik in Asten.Kwam aanrijden en kon aks een van de laatste op het onbeveiligde gedeelte staan.Achter het traliewerk betaal je 0,50€ per uur,eerste 2 uur gratis.Je krijt overigens niks terug op je verteer!

Parkeerkosten voor bewaakt parkeren worden bij een volgend bezoek verrekend met je drinken.

Ik sta er nu, en heb voor een goeie €15,- weer uitstekend gegeten, keuze genoeg uit 3 menu's die je zelf kunt samenstellen en je gaat zeker niet met honger naar je bed hier!:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Parkeerkosten voor bewaakt parkeren worden bij een volgend bezoek verrekend met je drinken.

Ik sta er nu, en heb voor een goeie €15,- weer uitstekend gegeten, keuze genoeg uit 3 menu's die je zelf kunt samenstellen en je gaat zeker niet met honger naar je bed hier!:ok:

Dus als je elf uur blijft staan, dan moet je voor 5,50 euro drinken om je geld terug te krijgen?

Waarom dit niet mede verrekenen met het eten?:confused:

Eten is trouwens zeker prima daar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er gister ook gestaan en gegeten, was dik in orde. Helaas geen MAN met nr 324 gezien.

Groet J.W.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast combidriver
ik stond langs de weg bij de gratis parking in Venlo.. Heijerhoeve bomvol om 23 uur.. !!

Moeten al die chauffeurs niet naar bed om die tijd dan????

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dus als je elf uur blijft staan, dan moet je voor 5,50 euro drinken om je geld terug te krijgen?

Waarom dit niet mede verrekenen met het eten?:confused:

Eten is trouwens zeker prima daar!

De eerste 2 uur zijn gratis, daarna €0,50 per uur. Sta je 11 uur betaal je dus 9 uur = €4,50

Die €4,50 worden verrekend met je drinken bij de volgende keer dat je daar weer gaat staan/eten.

Slechts 2 consumpties dus....ik vind het op zich best een schappelijke regeling.

Ik heb er gister ook gestaan en gegeten, was dik in orde. Helaas geen MAN met nr 324 gezien.

Ik stond zowat recht tegenover het restaurant, ergens in de voorste gelederen.

Maar die Dinky-Toy van mij valt dan ook niet op tussen al die dikke V8-Grieken......:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die heb ik idd wel zien staan, stonden pk's zat:p. Ik stond op het gedeelte waarvoor je moet betalen, 9 uur gestaan voor 3 euro dus dat valt wel mee vind ik.

Bonnetje bewaren, die 3 euro kun je laten verrekenen volgende keer met je drinken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur
Bonnetje bewaren, die 3 euro kun je laten verrekenen volgende keer met je drinken.

Goede tip Pierre, zal het onthouden :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag zit ik hier ff om te douchen en te eten, en weet gelijk weer waarom ik altijd probeer Nobis te mijden.

Douchen, €2,50. Op zich prima alleen dan zou er wel warm water uit de kraan moeten komen.

De soep heb ik nu op en wat denkt u? Drijft er een stuk aluminiumfolie in.

Ik ben benieuwd wat er verder volgt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden