[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De mooiste snelweg.


corydon

Recommended Posts

Gast sindaco

erg mooi corydon en dat bedoel ik dus nog steeds met daar doen we het voor.

als je zelf nog kunt genieten dan is het toch nog altijd het bewijs dat je het juiste beroep hebt.

ook een paar snelle wegen

1 napels-bari

2 rome-firenze

3 verona-brennero

4 aanloop simplonpas

post-1283-1394779169,6059_thumb.jpg

post-1283-1394779169,8751_thumb.jpg

post-1283-1394779170,5623_thumb.jpg

post-1283-1394779170,9248_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily

Foto-OA7HXEPG.jpg

Het is dan wel niet in het buitenland maar wel genieten die zonsopgang in Nederland. Hier kan ik nu zo van genieten :o

(sorry van de muggen op de voorruit, maar dat is niet te voorkomen in het waterrijke Noord-Holland in de nacht )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast christiaan

Echt mooie foto's , Corydon.

Ik had wel eens gehoord of gelezen dat de wegen daar (USA/Canada)tamelijk slecht zouden zijn met van die betonplaten, maar deze ziet er goed uit. Is dat alleen in Utah zo??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de meeste staten waar ik kom zijn de wegen behoorlijk goed, een jaar of 10 terug was bijvoorbeeld de staat Arkansas berucht, de snelwegen waren jaren lang niet onderhouden en inderdaad van betonplaten gemaakt, heel toevallig was Clinton de govenor, die wilde niks aan de wegen doen, zo slecht voor het milieu...........

Zodra hij president was en iemand anders in charge was hebben ze het hele snelweg net vernieuwd.

Hier zeggen de staten wat er wel en niet gebeurt.

Verder in enkele grote en vooral oude steden kan het wel slecht zijn, maar er is vrijwel geen mogenlijkheid om het goed te repareren.

Als je ziet hoeveel kilometers wegen ze hebben en hoe relatief dun bevolkt het is zijn ze in goede staat.

In steden merk je wel heel snel waar de mensen met geld wonen, waar de beste wegen zijn.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden