[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De mooiste snelweg.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat is mijn mening natuurlijk.

Het is Interstate I70 in Utah en Colorado.

Het gaat behoorlijk naar boven en beneden met heel wat 6% hellingen, soms 7%.

Hier een paar foto's in Utah, ik rijde het van west naar oost.

1001037xt7.jpg

De rotsen hebben allerlei kleuren.

1001038yi3.jpg

Dit is vrij ver in het westen van Utah en het is nog redenlijk laag, misschien 1 kilometer boven de zeespiegel.

Er groeit veel gras, zo er is nogal wat landbouw

1001039vn6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is nog steeds het wesren van Utah, bij Salina, en dat is spaans voor zout.

1001040so3.jpg

Er is veel mijnbouw, en zeer veel open pit kolen mijnen. Het gaat per vrachtwagen naar een railyard.

1001053df0.jpg

Je ziet het goed, ook hier rijden ze met doubles, Utah, Nevada en nog wat staten hebben dat recht lang terug verworven.

En het is bepaalt niet vlak.

Hier zie je er eentje in de achtergrond.

1001054rt3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niets mis mee! Maar als je zou zeggen dat ze in Spanje tussen Madrid en Valencia, of van Barcelona richting Irun gemaakt waren had ik het ook geloofd. Of verderop in het zuiden

Spanje heeft identieke landschappen, zelfs zo identiek dat een aantal cowboyfilms in Spanje zijn opgenomen, om hiermee kosten te besparen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is inderdaad bijna net als in Spanje, een land waar ik graag naar toe ging, en niet voor het strand.

Plus in Spanje kun je goed eten.

Sommige foto's laten echter niet goed zien hoe het in werkenlijkheid er uit ziet, je kunt echt 40/50 mijl ver weg kijken.

Ik heb er zo een 80 genomen die dag, en de mooiste moet ik er nog opzetten.

Als je van Madrid recht naar het zuiden rijdt zie je ook heel grote lege oppervlakten.

En net als hier is het druk in de steden, maar ertussen niet veel verkeer.

Meer dit weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel Sjoeke en Anto001, ga hier op vakantie, deze weg gaat van Las Vegas naar Denver.

En het is best goedkoop om hier op vakantie te gaan.

Doe het niet in de winter, in Colorado gaat de weg tot 10500 feet hoog, ruim 3 kilometer, veel sneeuw dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel Sjoeke en Anto001, ga hier op vakantie, deze weg gaat van Las Vegas naar Denver.

En het is best goedkoop om hier op vakantie te gaan.

Doe het niet in de winter, in Colorado gaat de weg tot 10500 feet hoog, ruim 3 kilometer, veel sneeuw dus.

nou anto001 wanneer vertrekken we?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niets mis mee! Maar als je zou zeggen dat ze in Spanje tussen Madrid en Valencia, of van Barcelona richting Irun gemaakt waren had ik het ook geloofd. Of verderop in het zuiden

Spanje heeft identieke landschappen, zelfs zo identiek dat een aantal cowboyfilms in Spanje zijn opgenomen, om hiermee kosten te besparen.

Verbaas je niks Mark,ik zag vorig weekend op de Duitse TV al zappend een paar Duitse indianen een gevecht leveren met cowboys.Allemaal spraken ze vloeiend Duits......De Sherrif heette Heinz trouwens,Kweet niet of je die film kent?De ene Indiaan heette geloof ik "geplatzt gummi"

Maar waar dat nu in Duitsland was weet ik ook niet,ben er nooit een indiaan of een sherrif tegengekomen op een paard......jij wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier nam ik twee foto's terwijl ik op dezelfde plaats stond, de tweede door de lens.

De afdaling is tamenlijk gemeen, het gaat naar beneden voor een paar kilometer, dan is er een bocht waar het iets omhoog gaat, veel chauffeurs laten dan de truck gaan. Na de bocht komen ze er achter dat ze slechts halverwege de afdaling zijn.

1001086dy6.jpg

1001085pr5.jpg

Dit is het echte western landschap. In Utah zijn veel westerns gefilmd.

Er zijn ook veel atoom bommen getest en John Wayne is later aan leukemie overleden.

1001087ka8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden