[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

rijden/wonen Hongarije


sanderL

Recommended Posts

  • Forumlid
Ik kom in Hongarije ook Nederlandse bloementrucks tegen.

Mischien is dat een mogelijkheid?

Voordeel is dat je na het uitventen op zaterdag thuis je rust kunt maken in plaats van direkt naar Nederland terug te rijden. Adressen weet ik niet maar je zou eens kunnen informeren op de bloemenveiling.

Aalsmeer - Budapest is 20 rijuren dus je hebt een voordeel, dubbelbemand met je partner?

Het vroegere Van Bergeijk?? Is nou Van Dongen dacht ik, had altijd een lijndienst op het vroegere oosten! Bloemen werden vanuit NL en DE naar Oostenrijk gereden en daar verzameld om een rit te krijgen! Werken ( of werkten) een hoop Nederlandse chauffeurs die ook een vrouw/vriendin in een van die landen daar hadden en bleven dan ook het weekend daar!

Ik weet niet hoe dat nu gaat sinds dat ze over zijn genomen door Van Dongen!

gr Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het vroegere Van Bergeijk?? Is nou Van Dongen dacht ik, had altijd een lijndienst op het vroegere oosten! Bloemen werden vanuit NL en DE naar Oostenrijk gereden en daar verzameld om een rit te krijgen! Werken ( of werkten) een hoop Nederlandse chauffeurs die ook een vrouw/vriendin in een van die landen daar hadden en bleven dan ook het weekend daar!

Ik weet niet hoe dat nu gaat sinds dat ze over zijn genomen door Van Dongen!

gr Danny

Ik ken iemand bij Van Dongen dus ik kan eens informeren.

Maar de meeste transporten zijn naar UK/scotland/ierland en Frankrijk/Spanje. Bij Van Dongen werken naar verhouding veel Nederlandse chauffeurs met een 1e of 2e huis in Spanje.

2 weken werken, 1 week vrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kijk, ik ben maar een gewoon chauffeurtje,niks geen

speciale opleiding niks geen slimmerrik niks, gewoon jan met de pet,heel de boel interresseerd mij eigenlijk niks maar wil men actie,waarom dan niet simpelweg afspreken om bv. op 10 augustus gaan we allemaal 70 rijden en indien de baas niet akkoord is,sorry,mijn voorganger reed ook maar 70, op die manier kan men dagenlang actie voeren zonder dat er iemand schade berokkendt wordt,wel ligt uiteindelijk heel het land (of de BENELUX) plat maar, men MOET een sprekers(bla bla bla ) hebben.Ik ken van heel deze computer niks maar ik kom hier regelmatig om te lezen wat er te beleven is

Het enige wat ik hier lees is dat heel veel chauffeurs het met de dagelijkse gang van zaken niet eens zijn maar echt niet weten hoe ze daar mee om moeten gaan gewoon 70 rijden geen reden opgeven waarom maar 70 dat is de minimale snelheid.

Ik kern can computerrs niks en dat is waarom ik zulks hier maar gewoon tussengooi of dat nu on topicv of of topic is interesseend mij niet,ik ben het beunom voor aélle vuile vis uitgescholden te worden en gebeuert er niks dan is belgie weer een chauffeur minderr rijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk, ik ben maar een gewoon chauffeurtje,niks geen

speciale opleiding niks geen slimmerrik niks, gewoon jan met de pet,heel de boel interresseerd mij eigenlijk niks maar wil men actie,waarom dan niet simpelweg afspreken om bv. op 10 augustus gaan we allemaal 70 rijden en indien de baas niet akkoord is,sorry,mijn voorganger reed ook maar 70, op die manier kan men dagenlang actie voeren zonder dat er iemand schade berokkendt wordt,wel ligt uiteindelijk heel het land (of de BENELUX) plat maar, men MOET een sprekers(bla bla bla ) hebben.Ik ken van heel deze computer niks maar ik kom hier regelmatig om te lezen wat er te beleven is

Het enige wat ik hier lees is dat heel veel chauffeurs het met de dagelijkse gang van zaken niet eens zijn maar echt niet weten hoe ze daar mee om moeten gaan gewoon 70 rijden geen reden opgeven waarom maar 70 dat is de minimale snelheid.

Ik kern can computerrs niks en dat is waarom ik zulks hier maar gewoon tussengooi of dat nu on topicv of of topic is interesseend mij niet,ik ben het beunom voor aélle vuile vis uitgescholden te worden en gebeuert er niks dan is belgie weer een chauffeur minderr rijk.

volgens mij zit je in de verkeerde topic nu??:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
volgens mij zit je in de verkeerde topic nu??:confused:

Het kan hem niks schelen;

Ik kern can computerrs niks en dat is waarom ik zulks hier maar gewoon tussengooi of dat nu on topicv of of topic is interesseend mij niet,ik ben het beunom voor aélle vuile vis uitgescholden te worden en gebeuert er niks dan is belgie weer een chauffeur minderr rijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden