[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

bekeuring duitsland.


actrossie

Recommended Posts

  • Forumlid

hallo,

ik ben vorigeweek in duitsland aangehouden door de politie en ze contoleerde alleen maar op de rijtijden,maar ik heb een digitaletachograaf dus ze gingen deze uitlezen en had net een paar drukke weken achter de rug dus het was natuurlijk niet goed!!

maar ik hoefde niet ter plekke te betalen,en ze gingen de gegevens doorsturen en bepalen wat de boete zal zijn en krijg de bekeuring thuis.

en ik denk dat deze bekeuring niet mals zal zijn als ik dat zo hier en daar eens hoor!

maar nu mijn vraag is of er op de overtreding van de rijtijden en rusttijden ook strafpunten worden gegeven?

weet dit iemand toevallig?

als de bekeurig binnen is zal ik laten weten wat het kost:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb je al met google gezocht naar die site van Flensburg (punten)?

Ik kan het helaas niet uit mijn hoofd zeggen en zou ook op het internet moeten gaan zoeken. Of je dus bij Rij&Rust-overtredingen ook punten krijgt bijgeschreven kan ik dus niet met zekerheid zeggen, ik dacht het niet maar ik kan er ook gruwelijk naast zitten.

http://www.kba.de/ de site van de Flensburgerpunten ...

Over de LENKZEITEN (rij en rusttijden) heb ik daar dus (nog) niets kunnen terugvinden. Wat dat betreft denk ik dat het bij een hoge boete blijft ... geen punten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast rik.bos

punten in duitsland krijg je alleen op verkeersovertredingen.

overschrijding rij rust tijden is geen verkeers overtreding dus geen punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Hoi,

Op 19 juli controle gehad op rijtijden om 22.35 uur op de A30 in Duitsland. Na controle door de BAG werd geconstateerd dat ik 11.32 uur totaal had gereden. Omdat ik die dag 10 uur mocht rijden een overtreding van 1.32 uur. Nadat ik bijna drie kwartier in het BAG busje had gezeten mocht ik mijn rust maken. Vandaag de bekeuring gekregen totaal € 113,50.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoi,

Op 19 juli controle gehad op rijtijden om 22.35 uur op de A30 in Duitsland. Na controle door de BAG werd geconstateerd dat ik 11.32 uur totaal had gereden. Omdat ik die dag 10 uur mocht rijden een overtreding van 1.32 uur. Nadat ik bijna drie kwartier in het BAG busje had gezeten mocht ik mijn rust maken. Vandaag de bekeuring gekregen totaal € 113,50.LOL

Valt nog mee.. Tot 1 uur te veel is al €135.- geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden