Spring naar bijdragen
Gast frankie

cees doopt onze scania

Recommended Posts

Gast frankie

zoals al eerder afgesproken was zou cees onze auto dopen, en vandaag was de dag dan gekomen. een verslag met foto's.

vanmorgen om half 11 zijn we bij cees en ria aangekomen met onze scania en samen met belinda en hans, guido en walter. belinda had een plantje voor ons(vanwege de nieuwe auto) en voor ria mee genomen. omdat wij nog niet thuis waren geweest had guido voor ons een paar vlaaien mee genomen en na cees een hand te hebben gegeven en ria een paar zoenen op de wang zijn we buiten gaan zitten met een lekkere kop koffie en een stuk vlaai. het was erg gezellig, de lachsalvo's waren zoals gewoonlijk weer niet van de lucht en we zagen cees met volle teugen genieten van de zinnige en onzinnige gesprekken die gevoerd werden. ria had voor een lekkere hap gezorgd in de vorm van gehaktballen en worstebroodjes. en de tijd vloog om, het was erg gezellig.

na een paar uur te hebben gezeten werd het tijd om te gaan doen waar we voor gekomen waren, cees gaat de scania een behouden en veilige rit toewensen, zoals het hoort met champagne. maar hoe doop je een auto?? je kunt er niet zoals bij een schip een fles champagne tegenaan gooien. dus heeft ria een doopborstel gepakt en we hebben de champagne in een bakje gedaan. met de woorden: ik wens jullie veel veilige kilometers, heeft cees de auto besprenkelt met de bubbeltjes wijn.

na het dopen zijn we weer naar binnen gegaan, waar cees en ria nog een kleine verassing voor ons hadden. we kregen allebei een christoffelmuntje. sint christoffel is de patroonheilige van de reiziger. dit was best een ontroerend moment. na nog even gezeten te hebben kwam helaas het moment om afscheid te nemen en met de belofte dat we heel snel weer terug komen voor een kop koffie zijn we weg gegaan. we hebben een goed gevoel aan deze dag over gehouden, hebben cees weer gezien die er uitgerust uitzag en waar je aan kon zien dat ie genoot. in een mail die ria stuurde stond in dat cees zich zeer vereerd voelde dat ie dit mocht doen, ik kan niet anders zeggen dat wij zeer vereerd zijn dat je dit voor ons wilde doen cees. bedankt daarvoor.

p.s, op de 3de foto staat belinda de champagne van de auto af te likken. raar mens toch he????

post-2528-1394780067,5876_thumb.jpg

post-2528-1394780067,9232_thumb.jpg

post-2528-1394780068,221_thumb.jpg

post-2528-1394780068,5115_thumb.jpg

post-2528-1394780068,8321_thumb.jpg

post-2528-1394780069,1535_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast midweek

weer lastig om onder woorden te brengen,

dus laat ik het maar bij:

:tu::tu::tu::tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:tu::tu::tu:

helemaal mee een, super gewoon. en dat belinda een beetje gek is dat wisten we hoor:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie

:tu:

Hier sluit ik me helemaal bij aan.:tu::tu:

Ja, en Belinda, wat moeten we daar nog over zeggen.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

was een zeer geslaagde dag.

jullie bedankt voor de gezelligheid

we hebben weer eens gezellig kunnen kletsen,zwetsen en lachen.

Cees was erg gelukkig(gezien de situatie vrijdagavond) dat hij zijn laatste doel heeft gehaald.

En je weet het:"iedereen is altijd welkom in huisje weltevree".

:tu::tu::tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke
blijf het super vinden dat jullie dat voor em gedaan hebben :tu::tu:

wij vonden het eerder een eer dat hij dit voor ons wilde doen. Cees je bent een kanjer en Ria een schat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda

Het was idd weer erg gezellig, aan de andere kant was ik ook weer zenuwachtig maar ja, dat is aard van het beestje door al het gebeuren.

Cees en Ria hadden het in ieder geval naar hun zin en dat was voor ons het belangrijkste, kreeg nog een verbaasde blik dat we namens ons allen een bloemstukje in haar handen drukte (is je gegund hoor) We zijn weer verwend met van alles door Ria en Guido had heerlijke vlaai mee genomen

Frank en Kitty, jullie stalen ros is echt een plaatje om te zien, namens deze kant nogmaals vele veilige kilometers.

Frank en Kitty voor hun trots

NYCtransport.jpg

Ff kiekie van de 2 vriendinnen

kitenik.jpg

Niet alleen de hondjes werden gevoerd, Guido wilde dat ook graag

voeren.jpg

Cees met een cadeau van de jongste dochter van Kitty helemaal zelf gemaakt

cees.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, moest die ene foto van mij er nou ook bij !!:eek::D

wij zijn in het bezit,illegaal verkregen weliswaar, van een veel ergere LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda
Blijft mooi om te lezen. En Belinda, tja, je neemt haar mee, maaruh :D

Ja, wat wat wat Lexie......

Ik dacht ik drink nooit mag dan toch wel ff een likje nemen van de champagne....:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke

Ik dacht ik drink nooit mag dan toch wel ff een likje nemen van de champagne....:p

ze peutert nu nog de vliegjes tussen de tanden vandaan:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van mij wel, maar als ik dan Sjoeke's berichtje lees

Tapa's zijn toch andere dingetjes voor bij de champagne hoor LOL

Maar als ik dus ook drank tegen me grill aan gooi, kom je het er ook aflikken ? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda

Hehehehehehe......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben wel trots op je Frankie en Sjoeke, Echte karakter mensen.

En de andere dames en heren natuurlijk ook.

Limburgse vlaai en chauffeurs, wat wil je nog meer in t leven.;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast marsipulami

en wie ging er standaard weer als laatste de deur uit:D

was erg gezellig en zeer geslaagd, frankie en diesel jullie hebben van mij ook een zegen gehad met de champagne maar kitty jouw wens ik ook veel veilige kilometers ondanks dat ik je niet gezegend heb:p

succes en complimenten met de wagen:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast midweek

marsipulami: frankie en diesel jullie hebben van mij ook een zegen gehad met de champagne maar kitty jouw wens ik ook veel veilige kilometers ondanks dat ik je niet gezegend heb:p

ik merk het al,

maar goed dat ik er niet bij was.

mijn zwemdiploma is verlopen.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Trucklily

Wat heerlijk weer om te lezen dat jullie gewoon een topdag hebben gehad!!!! Ik geniet van de foto's van iedereen en die mooie auto.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...