[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Veilig (?!?!) Verkeer??


Erik-dL

Recommended Posts

Gast chauffeurtjenuenen
3VO is de naam van de gebundelde krachten van Veilig Verkeer Nederland

als je goed heb zitten opletten nico is die naam alweer afgeschaft en is het weer gewoon veilig verkeer nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3VO is de naam van de gebundelde krachten van Veilig Verkeer Nederland,

en vvn zijn plaatselijke ofwel provincie afdelingen.

3vo is tegen deze rekelamen

vraag het maar aan pieter vanV

voorz 3vo[/quote

en daar hebben ze dan zo'n groot reclame bord voor neer gezet langs de a2 bij den bosch gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De reactie van VVN:

Hallo Erik,

Ik neem contact op met onze heer R. S. van de afdeling Marketing en Communicatie. Hij is de man die de contacten onderhoud met Pearl. Hij is momenteel op vakantie. Als hij terug is zal ik hem hierover aanspreken en neem ik contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Veilig Verkeer Nederland Infocentrum

Geert Lourens

Wordt vervolgd dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eric, prima actie tegen die reclame.

Mijn probleem met die borden is gewoon dat ik te lang bezig ben om weer scherp te stellen op de omgeving als ik even achter zo'n bord/auto zit.

Je gaat vanzelf scheelkijken.:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gisteren op de brusselse ring zat er nog zo'n ding voor me, maar dan de tekst in het frans...

Althans... dat denk ik, want leesbaar is het niet, en ik vond het belangrijker om op het verkeer te letten dan 10 minuten te gaan puzzelen wat er nu stond, en dat vervolgens proberen te vertalen :stom::p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ze zouden degene die die mail beantwoord heeft is twee uur op een stoel moeten zetten en er verplicht naar kijken... had de borden weleens gezien langs de kant van de weg, en er even snel naar gekeken, maar nu ik de foto wat beter / langer bekijken worden je ogen er echt gek van ja... blijven scherp stellen op iets wat niet scherp te krijgen is :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Nou, via een paar mailwisselingen uiteindelijk toch een antwoord!

Geachte heer,

Zoals ik u eerder heb geschreven bespreken wij zowel de positieve als de minder positieve reacties die op deze campagne binnenkomen met onze partner in samenwerking Pearle.

Wij kunnen u informeren dat Pearle stopt met deze campagne die daarmee niet meer in deze vorm als vrachtwagenreclame wordt ingezet. Bij een volgende campagne op het thema verkeersveiligheid zal Pearle een andere boodschap hanteren.

Ik ga er vanuit u met deze reactie van dienst te zijn en zou u graag willen uitnodigen om u met uw bedrijf aan te sluiten bij onze bestaande chauffeursactie onder de noemer "Actie Veilig Rijden".

Met vriendelijke groet,

Rxx Sxxxxxx

Veilig Verkeer Nederland

Communicatie & Marketing

Sponsoractiviteiten

Of het nu aan mijn mailtje ligt, of niet, maar als ik het goed lees gaan deze borden in ieder geval van de vrachtwagens verdwijnen! :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal mee eens Erik, heb ze laatst ook ergens gezien en op een truck ook. Vroeg me toen ook af of dit wel veilig is want je gaat er bijna scheel van kijken ja.

Top dat je een mailtje hebt gestuurd :tu:

idd hier ook al .. zat er van de week ook achter zo'n wagen/trailer maar je word er echt helemaal crazy van...

vind het ook top dat je een mail heb gestuurd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tijd voor een nieuwe aktie????

Ik schrik wel eens van claxon/sirene......... blijkt het in de radioreclame te zitten.

Is ook wel wat verwarrend.....:stom::stom:

Is idd zeer verwarrend ik kijk ook altijd in mijn spiegels en om me heen als ik deze reclame hoor:confused:. Ik zat vandaag achter een wagen die van die irritante "leen"reclame een tekst achterop hadBarf Daar word ik ook niet goed van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor een nieuwe aktie????

Ik schrik wel eens van claxon/sirene......... blijkt het in de radioreclame te zitten.

Is ook wel wat verwarrend.....:stom::stom:

Ik ben blij tehoren dat ik niet de enigste ben, ik dacht al dat ik slecht geweten had:):), is inderdaad ook verwarrend vooral als je radio zacht staat omdat je bijv de weg zoekt en toch al op "scherp"zit:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Tijd voor een nieuwe aktie????

Ik schrik wel eens van claxon/sirene......... blijkt het in de radioreclame te zitten.

Is ook wel wat verwarrend.....:stom::stom:

Nou inderdaad ja, er was van de week een reclame ofzo op de radio met een brandweer sirene, ik trok net op voor een groen verkeerslicht en zat te zoeken waar de brandweer vandaan zou komen om zo mogelijk plaats te maken :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden