Spring naar bijdragen
EscargotFr

Echternach

Recommended Posts

Gast midweek

net voor de brug (grens) naar bitburg staan altijd een aantal vrachtauto's geparkeerd.

vlak bij het centrum, en over de brug een camping. (douche!)

hopenlijk heb je er iets aan,

groeten frank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie

Aan de B51 thv Bitburg heb je een goed autohof zitten Marcus.

Weet alleen niet of je er door de weeks heen gaat, of dat je in het weekend bedoelt ?

Maar je kunt er goed eten, en bij de buurman bij het pompstation kun je douchen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Aan de B51 thv Bitburg heb je een goed autohof zitten Marcus.

Weet alleen niet of je er door de weeks heen gaat, of dat je in het weekend bedoelt ?

Maar je kunt er goed eten, en bij de buurman bij het pompstation kun je douchen.

Stereotypen hehe, die weet ik Bert, er zitten daar nog een paar gaststätten maar leek me vreemd dat er in Luxemburg zelf niks zou zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
net voor de brug (grens) naar bitburg staan altijd een aantal vrachtauto's geparkeerd.

vlak bij het centrum, en over de brug een camping. (douche!)

hopenlijk heb je er iets aan,

groeten frank

Klopte als een bus, over de brug terug lopen, rotonde rechts einde van die straat recht oversteken andere straat in, einde van die straat rechts heb je na ongeveer 150 meter links een Chinees met touristmenu voor 10 euro. Campingbeheerder keek alleen wel heel vreemd s'morgens toen ik over het terrein liep met toilettasje onder de arm het talud op :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Stereotypen hehe, die weet ik Bert, er zitten daar nog een paar gaststätten maar leek me vreemd dat er in Luxemburg zelf niks zou zijn

Ik zou eerlijk gezegd ook helemaal niet weten waar er routiers, of truckstops in Luxemburg zijn.

Ik heb eens een beetje gegoogeld maar zie ook niets.

Toch lijkt het mij wel eens handig als iemand een idee heeft.

Je kan maar nooit weten. Iemand enige suggesties???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Broeders in de strijd, is dit niet het Belgie restaurants-forumdeel en praten we hier dus niet over de Belgische provincie Luxemburg?

Het land Luxemburg staat er volgens mij niet bij.:p

Trouwens, het is toch het verlengde van België?:D

Hoe dan ook, de eerste goede tip is binnen!:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
net voor windhof zit er eentje

Ik ber er laatst een wezen kijken, maar het enige wat ik er gevonden heb, was een pomp, met beperkte parkeergelegenheid!

Ben je er wel zeker van dat daar iets is???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had/heb het voordeel dat er een klant van ons in Mersch zit.

Auto achter het hek en het centrum in.

Ik was ook al eens te laat bij die klant (hek dicht). Vanuit het centrum richting de N7

gereden. Aan de rechterkant een winkelcentrum met een resto erin. Steak, patat,

sla en een drankje, volgens mij nog €10,- Je auto daar maar ergens neerpleuren!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik had/heb het voordeel dat er een klant van ons in Mersch zit.

Auto achter het hek en het centrum in.

Ik was ook al eens te laat bij die klant (hek dicht). Vanuit het centrum richting de N7

gereden. Aan de rechterkant een winkelcentrum met een resto erin. Steak, patat,

sla en een drankje, volgens mij nog €10,- Je auto daar maar ergens neerpleuren!

denk dat die topicstarter ondertussen al lang gegeten heeft LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
denk dat die topicstarter ondertussen al lang gegeten heeft LOL
Dat vast wel. Maar wie weet komt het nog eens van toepassing. Ik ben nu 12 km. boven echternach op de camping. Ik zal eens opletten deze week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat vast wel. Maar wie weet komt het nog eens van toepassing. Ik ben nu 12 km. boven echternach op de camping. Ik zal eens opletten deze week.

opletten of je honger hebt of opletten dat je dit restaurant vind ?? LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Ben inmiddels terug! Ik heb best veel van Luxemburg gezien, maar het valt erg tegen wat betreft de voorzieningen.

Op de N7 zat vroeger een routiertje, maar die is inmiddels ter ziele.

Je komt op deze route ook 2 pompen tegen met parkeergelegenheid, maar meer dan een snackgebeuren zit er niet bij.

Dit alles is ten noorden van Diekich (Dirkich op z'n Letzebuergs);).

Ten zuiden ervan ben ik niets tegengekomen!:nee:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
net voor windhof zit er eentje
Ik ber er laatst een wezen kijken, maar het enige wat ik er gevonden heb, was een pomp, met beperkte parkeergelegenheid!

Ben je er wel zeker van dat daar iets is???

vanuit Belgie:eerste afslag,nr 1, nog voor de BP service, bij de stop rechts af,na 2 km net na de rotonde zit er links een Portugees en rechts een Italiaan net voor de rotonde zit rechts een TOTAL pomp.

parkeren;na de rotonde,op de kruising rechts af en omdraaien en langs de weg parkeren op het industrie terrein.

Let op:als je transit verkeer bent mag je hier formeel niet komen(3,5 ton)

eten zeer goed,,,,geen routier prijzen.....

http://maps.google.nl/maps?q=49.647681,5.955491&sll=49.64848,5.95546&sspn=0.01445,0.032015&num=1&t=h&z=15

bewerkt door europeaan
Corr

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vanuit Belgie:eerste afslag,nr 1, nog voor de BP service, bij de stop rechts af,na 2 km net na de rotonde zit er links een Portugees en rechts een Italiaan net voor de rotonde zit rechts een TOTAL pomp.

parkeren;na de rotonde,op de kruising rechts af en omdraaien en langs de weg parkeren op het industrie terrein.

Let op:als je transit verkeer bent mag je hier formeel niet komen(3,5 ton)

eten zeer goed,,,,geen routier prijzen.....

http://maps.google.nl/maps?q=49.647681,5.955491&sll=49.64848,5.95546&sspn=0.01445,0.032015&num=1&t=h&z=15

Let op er wordt weleens gecontroleerd bij de afslag. Heb dat al meegemaakt samen met een collega, en meerdere malen gezien. Op dat industieterrein zit ook route 66 voor de rokers onder ons kun je genoeg tabak en drank kopen. Komen veel engelsen.

Marco

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Let op er wordt weleens gecontroleerd bij de afslag.

Marco

Ja,dat klopt je mag op die route nergens de autoweg verlaten als je transitverkeer bent,kost € 200,

Ik heb daar ook eens betaaald omdat wij altijd BP tanken en omdraaide daar,als je echter gaat eten bij de Portugees laten ze je meestal met rust.

Een paar jaar geleden kon je,als je daar bekeurd was,en getankt had bij de TOTAL pomp tegenover dit restaurant,de bekeuring inleveren bij de TOTAL,hij lag in proces met de overheid daar,want dat kostte m klanten,ik weet helaas niet hoe het afgelopen is.

Groeten peter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites