Spring naar bijdragen

Jouw verhaal


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Wil jij je verhaal kwijt ? gebruik dan dit topic daarvoor..

(aanvulling)... reageer niet op deze verhalen, met mooi verhaal, of wat dan ook...Gewoon de verhalen hier onder mekaar laten staan .... Reacties op verhalen kan wel in een ander topic als men dat wil. (dat soort reacties worden er ook tussenuitgehaald en verwijderd.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cees,

je route naar je laatste bestemming is geen makkelijke geweest. Ik denk zelfs dat dit je zwaarste en langste rit is geweest die je in je chauffeurs looppbaan hebt gehad.De vele bergen en dalen die je hebt overwonnen in een tempo dat langzaam en soms heel snel ging. Om in de termen van jou geliefde vak te blijven soms sloeg je een versnelling over en was je eerder boven dan iedereen. En soms kwam je met alle kracht maar net over het topje. Altijd met Ria die je een zetje gaf als het nodig was, altijd die extra power om het weer te redden en de moed te houden. Een bewonderenswaardig duo!

Jou laatste rit daar hebben wij een stukje van mee mogen maken. En ik kan maar 1 ding zeggen: ik had dit niet willen missen.

Je hebt een indruk achtergelaten die onuitwisbaar is. Dat jullie ons de kans gaven om een klein deel van jullie o zo persoonlijke rit mee te maken: dank je wel!

Ik heb Cees omarmd toen hij onze auto doopte. En ik wist toen dat dit een afscheid was. Maar Cees zei me:"Tot ziens."

Ik kan alleen maar beamen:"Cees tot ziens. Tot ooit. Ooit komen we elkaar op de route tegen daar ben ik zeker van........"

Goeie reis Cees!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast loontje

Lieve Ria

Zoals jullie weten begon pino-dag met het opsturen van een vaantje, wat dus uiteindelijk heel anders liep.. De dag van Cees is inmiddels wereld beroemd geworden dankzij de Trucks.

Ik heb jullie voor het eerst mogen ontmoeten op die dag, een dag waarvan de chauffeurs dachten, dat doen we even. En een dag die we nooit zullen vergeten. Een grote groep mensen bij 2 "vreemden" op de koffie. Nou zo vreemd waren jullie niet, want Ik voelde me meteen thuis, alsof we elkaar al jaren kennen.

Regelmatig ben ik nog op de koffie geweest bij jullie, samen met walter, alleen in mn pauze of samen met frank (midweek).

Ik vind het super dat ik jullie heb leren kennen...

Ria je bent echt een super vrouw, het respect dat ik voor je heb is niet te omschrijven....

Cees is en blijft voor mij een super man, een vechter die genoot van het chauffeursleven.

Cees ik heb genoten van jouw verhalen, hoe je je banden verkocht, het feit dat je baas je deur dicht laste omdat ie niet goed dicht ging.

Dat je onder de auto ging liggen om de stekkers los te trekken, omdat ria niet van brandende lampjes op het dashboard houdt...

Ria , vrouwke ik ben er voor je, om te huilen, om te lachen, om samen te zitten. om te praten., voor een knuffel ...

Cees we zullen je nooit vergeten, je hebt een speciaal plekje in mijn hart...

.... Rust zacht lieve cees ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

helaas heb ik cees persoonlijk niet gekend

maar dit kan ook helaas niet ,er zijn hiervoor toch echt te veel forum leden

maar t kwam toch als een donderslag hier in stein binnen

wens iedereen en vooral ria en kinderen en kleinkinderen veel kracht toe om dit zeer zwaar verlies te dragen

het is toch niet niks om je man , vader ,schoonvader ,en opa te verliezen

het leven is toch af en toe oneerlijk

maar HIJ daarboven heeft ons lot in handen

maar cees ik hoop van harte dat je daarboven nog vele en veilige km mag maken

cees wij riet en jo uit stein wensen je een goede reis toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

Tranen lopen over mijn wangen na het lezen van jullie verhalen kitty en Ilona, ik weet ook niet zo goed wat ik neer moet zetten, ben een denker, en erg slecht met dingen uiten....ik kan me niet anders dan aansluiten bij jullie....

Wil ook gelijk kwijt dat wij elkaar al steunden vanaf dag 1 en tot op heden nu nog steeds doen.

Ik weet nog goed dat Walter mijn belde met een ozooo moeilijke vraag. dat komt nu naar boven, ik hoefde er ook niet over na te denken.

Ik zal met heel veel respect Cees naar zijn laatste rustplaats brengen met mijn Daf, wat hij zograag wilde.....

Belinda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bernadette

Lieve mensen,

Wat een vreselijk nieuws,

Maar ook hartverwarmend wat er vanavond gebeurde op dit forum.

Diegenen die meegeluisterd hebben op autobaanradio dank voor jullie betoon van medeleven.

Zondag wordt er een speciaal programma voor Cees gemaakt.

A tribute to Cees...

Maar vooral VOOR zijn nabestaanden.

Wil jij je verhaal laten horen, hoe moeilijk ook, vertel het zodat de nabestaanden strakjes een muzikale in memoriam kunnen ontvangen met jullie persoonlijke boodschap.

Voor diegenen die denken het niet aan te kunnen om dit live te doen, stuur mij een PB, dan ga ik het proberen voor te lezen. Dit zal niet zonder emotie gaan, want ook ben hier van van slag.

Ik wens Ria alle steun, en het kaarsje op mijn tafeltje voor Cees brandt langzaam op.

Liefs,

Bernadette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sprakeloos.. Heb Cees nooit persoonlijk gekend, maar van verhalen van andere kan ik alleen maar opmaken dat het een echte strijder was!

Hoop dat er een mooie Daf voor je klaar staat als je aangekomen ben! Ik wens Ria, kinderen en kleinkinderen veel sterkte en steun toe in deze zware tijd..

Cees hou m tussen de lijntjes en de glimmende kant boven!

gr Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lieve Ria,

Ondanks dat ik Cees niet ken, en ik nog maar een trucker in spee ben, was hij de eerste die mij welkom heette op dit forum.

Ik ben blij dat hij nog als trotse opa zijn tweelingen in z'n armen heeft mogen houden.

Ria, is wens je alle sterkte in deze hele moeilijke tijd.

Groetjes Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oproep op het forum kan ik me nog goed herrineren, geen idee wat voor verhaal er achter zou zitten maar ja, ik was nog geen chauffeur en zat niet in de omgeving van Eindhoven dus reageren had geen zin.

Wat een ontzettend mooi verhaal hoe het allemaal tot stand is gekomen en wat een top mensen die dit hebben gedaan.

Als ik op de markt kwam keek ik alleen maar naar kaartjes met trucks erop........... voor Cees...... En er zijn er ook verschillende de kant van Heeze op gegaan.

Het ging steeds slechter met Cees, ondanks dat dat ook de verwachting was was het toch erg om te zien en te horen.

17-07 was ik jarig en kreeg van Ria op hyves een berichtje dat ze mij een kaartje wou sturen maar ik op hyves mijn adres niet had ingevuld. Dit had ik net voordat ik het bericht zag ingevuld en een dag of wat later had ik idd een kaartje van Cees en Ria.

Deze zal ik koesteren.

Vanaf het eerste moment dat ik Cees zijn verhaal hoorde en hem trots in die DAF zag zitten heb ik me iets voorgenomen. Ik hoopte dit te kunnen doen terwijl Cees nog in leven zou zijn maar helaas gaat het niet meer.

Mijn voornemen is dat als ik straks bij mijn baas een nieuwe DAF krijg komt er een sticker op. Hierop zal komen te staan:

Keeping Cees's dream alive

Cees rust in vrede, je hebt nu geen pijn meer. Wij zullen je familie steunen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik ben een van de vele forumleden die Cees nooit in het echte leven heeft gekend. Toch ben ik hem heel dankbaar eigenlijk. Hij heeft op deze site voor iets heel speciaals gezorgd.

Door de berichten van Ria, Sonja en Mandy werd ziek zijn namelijk bespreekbaar hier. Als je de Spirit Of The Power vanaf bericht nummer 1 leest zie je dat wij met ons allen ontdooiden. Kanker werd bespreekbaar. Ziek zijn werd bespreekbaar. Hoe meer berichtjes er kwamen hoe meer mens wij werden en dat hebben we te danken aan Cees en zijn gezin.

Van steriele forumleden werden wij mensen met gevoel en medeleven. Ja, schrijven deed ik al graag zoals ze hier wel weten, toch het bezig zijn met gedichten en mensen eens een hart onder riem steken waarbij ik zelfs hier een titel behaalde als forumdichtster heb ik aan Cees te danken. Zonder ooit een woord met me gewisseld te hebben trok hij me over die drempel. Niet alleen mij, jullie ook. Soms kreeg ik tranen in mijn ogen als ik zag wat een prachtige berichten collega's hier aan elkaar zonden. Hoeveel steun en medeleven er los kwam. Het gevoel dat niemand hier alleen staat in welk dal je ook zit of geweest bent, Cees legde die baan voor ons open. Dat we hier voor de lach samen zijn, maar ook voor die traan.

Cees, zo maakte je ieder forumlid hier een beetje beter mens en daarom zal ik je altijd dankbaar blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lieve Ria.

Wij hebben de laatste maanden steeds weer kunnen en mogen deelnemen aan jullie leven via de berichten op het forum.

Het heeft een diepe indruk achter gelaten.

Mensen die je nog nooit gezien of gehoord hebt, maar mensen waarvan je het gevoel gekregen hebt dat je ze allang kent.

Mensen met wie je meevoelt, met wie je samen hoopt dat die kleine, bescheidene wensen, die voor jullie o zo belangrijk en beduidend waren, vervuld worden.

Mensen die je steeds meer bewondert om hun kracht, hun moed waarmee ze deze zware tijd hebben doorstaan.

Mensen die met hun verhaal vele leden samengesmeedt hebben tot een "gevoelsgemeenschap",van leden die niet alleen met elkaar discussieren maar ook met elkaar voelen.

Mensen waarvan je bent gaan houden als zijn het je eigen broer en zus

Mensen die voor ons allen een groot voorbeeld zijn. Cees de strijder en Ria de liefdevolle en sterke vrouw die alles doet voor haar man en kinderen

Mensen heel eenvoudig en toch zo bijzonder.

Ria, mischien krijgen we toch nog eens de kans jou te leren kennen.

Ria wij bewonderen jouw kracht en sterkte.

Ria veel kracht voor de komende tijd.

Cees jonge, ooit zien wij elkaar toch eens, tot die tijd zullen wij nog veel aan jullie denken.

Wij willen dit nooit, nooit vergeten

Marion en Noud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ook wij Vivian , Nick en Marcel waren erbij vanaf dag 1 .

We wisten niet wat ons stond te gebeuren die dag .

Nu vanavond kreeg ik het bericht van Walter dat Onze Cees was overleden .

Wij stonden met zijn allen aan de grond genageld .

Cees ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest Cees ook wij hopen dat er voor jou daar boven een mooie gloednieuwe DAF voor je klaar staat .

Ria wij wensen jou en iedereen van de familie heel veel sterkte toe .

Grz -= Marcel & Vivian en Nick =-

P.S

Woorden schieten gewoon te kort .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op de hyves van autobaanradio geprobeerd te verwoorden hoe deze avond op mij is overkomen. Lees het of niet. Ik ben nu leeg!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

nadat we bij jullie zijn geweest op 26 april, wat een loodzware dag was maar ook een mooie en voldane was, met nooit te vergeten momenten zoals het gezicht van Cees toen we met de vrachtwagens bij jullie voor de deur stonden.

En vrachtwagenkenner was hij zeker, vanuit de achtertuin verraden dat we eraan komen omdat hij een DAF hoorde.

De uitdrukking op zn gezicht toen we er waren en de spullen hadden overhandigd, echt geslaagd.

Onvoorstelbaar hoe je mensen met een klein gebaar zeer gelukkig kan maken.

Toen we er zaten was het al meteen gezelig en je zag Cees stilletjes op de achtergrond genieten van wat er voor gedaan was voor hem.

Maar nu is het einde van de grote vechter gekomen die iedereen heeft verbaasd door zo lang door te vechten en veel te hebben doorstaan.

Met gemengde gevoelens zit ik hier nu, ergens blij dat Cees rust heeft nu en niet meer een oneerlijke strijd hoeft te voeren, maar van de andere kant is en blijft het triest dat het noodlot geweest is.

Cees het ga je goed ooit zien we elkaar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butterfly

ik kan mij ook allen maar aansluiten, kende cees ook niet maar door de verhalen en de openheid waarover er over die rotziekte werd gesproken kan ik er nu beter mee omgaan ook omdat ik binnenkort van een geliefde afscheid moet nemen, cees en ria hebben ervoor gezorgt dat je het niet hoeft te verzwijgen en je verdriet moet laten zien, ik ben ze daar dankbaar voor en lieve ria met kinderen weet dat er aan jullie word gedacht heel veel sterkte en liefs van mij ook belinda die nu de moeilijkste en mooiste rit gaat maken sterkte meis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

wij lezen net op dit toegevoegde stukje op het forum dat cees aan zijn laatste reis is begonnen.

we hebben cees niet persoonlijk gekend , maar wel de geschiedenis gevolgd via het forum.

het komt altijd toch nog onverwacht en wij wensen ria en alle nabestaanden veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410

ook ik heb cees nooit persoonlijk gekend, en toch lijkt het alsof een bekende van ons is heengegaan....voelt toch al zo dubbel aan, de kamer hiernaast ligt ons pasgeboren kindje en dan lees je dat "onze" Cees aan zijn laatste reis is begonnen....genoten heb ik vd verhalen over ZIJN dag, diep respect voor de mensen die dat georganiseerd hebben!!!

nu komt zijn laatste rit, met de trekker van Belinda.....dat is wat deze vechter verdiend, een afscheid in stijl!!!

Cees, KEEP ON TRUCKING, en Ria,kids en familie hopelijk kunnen jullie dit (ooit)een plekje geven en de rust krijgen die jullie verdienen na deze zware strijd....

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als een donderslag komt het bericht van CEES bij me binnen.

Cees zoals vele op het forum kende ook ik je niet persoonlijk maar het gevoel was anders,het lijkt alsof een hele goede bekende is overleden.Ik wens Ria,kinderen,kleinkinderen,familie,vrienden en bekenden van CEES veel sterkte toe met dit verlies.CEES Bon Voyage

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even een nachtje thuis in Granum Canada. Onderweg hadden we al de site van Ria even kunnen zien en wisten dat Cees nu elders was. Een condoleanceregister hier hadden we wel verwacht, echter door tijdgebrek geen mogelijkheid om te lezen of reageren. Alle reacties spreken boekdelen over wat er is gebeurd en losgemaakt door Cees zijn strijd die overweldigend was. Doelstellingen gehaald en vele vriendschappen gemaakt onderweg. Enorme bewondering hebben wij voor Ria... We weten uit onze omgeving rond dezelfde tijd wat het is om je eigen op te offeren voor je lief. Nu komt het des te harder op jullie saamhorigheid aan. Ria, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte met het verlies van die vechtersBAAS. Knabbel & Babbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

het telefoontje van kitty donderdagavond kwam als een mokerslag aan: Cees is overleden. hetgeen wat te wachten stond kwam toch nog heel onverwacht. bij de doop van onze auto heb ik tegen kitty gezegd dat cees nog lang niet zou "gaan". daarvoor vond ik hem veel te levendig en hij had een uitdrukking in de ogen, zo ondeugend, echte pretoogjes.

de belofte dat wij nog een keer koffie komen drinken bij cees kan ik niet waarmaken, in plaats daarvan zijn wij wel bij de kerk, met de door cees gedoopte scania, dan gaan we in convoy naar je laatste truckstop cees.

koffie drinken in heeze doen we sowieso nog een keer, bij ria. want dat is iemand die ook niet vergeten mag worden. de grote "Z" in Cees zijn leven. voor een babbeltje weet je ons te vinden he ria??? daar zijn vrienden voor toch???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Net zoals vele anderen hier op het forum heb ik de berichten over Cees op het chauffeursforum gelezen, ik wens daarom ook iedereen maar vooral Ria veel sterkte in de komende tijd toe met het gemis van Cees.

Ik wil mijn waardering uitspreken aan vooral diegenen die Cees tot op het laatst “gedragen” hebben in zijn onwinbare strijd. Ook de initiatieven ondernomen door de forumleden om Cees nog even dat gevoel van saamhorigheid te geven vind ik top!

Ik heb Cees persoonlijk niet gekend maar door de verhalen hier op het CF, is hij zelf een deel van het CF geworden. En ik ga er vanuit dat iedereen zich Cees zal blijven herinneren op zijn/haar eigen manier als “pino de trucker” die gepassioneerd was van het vak en dankzij een aantal leden, een zeer waardig afscheid zal krijgen.

Mijn respect ook gaat uit naar diegenen die het leed van Cees en Ria verzacht hebben, en ook Cees op zijn laatste weg zullen begeleiden.

Sterkte allemaal,

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

LIEVE RIA

Persoonlijk heb ik cees ook niet gekend

Maar via hyves heb ik in hun leven mogen komen

De verhalen hoe het met cees en ria ging trok mij heel sterk aan

Vooral hoe ria het allemaal deed <mijn diepe respect>

Het is zijn laatste rit ,met de trekker van belinda <wat heel moeilijk is mijn diepe respect hier voor >

Ria ik wens jou en de fam veel kracht en sterkte toe in deze hele moeilijke tijd

Cees rust zacht

groetjes petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb Cees nooit gekend, heb geen flauw benul van wie hij is of was voor zij die hem wel kenden.

maar ongetwijfeld zal deze persoon bij velen warm in het hart gedragen worden.

heb ook geen idee op welke wijze hij het leven verliet,

maar wat ik wel weet is dat de mensen die hem kenden, zeer veel steun nodig hebben, zelf ben ik een grote maand geleden een 19 jarige vrindin verloren die tijdens haar beroep in NL om het leven is gekomen, Ik weet dus hoe het voelt.

Daarom van mijn kant uit, veel sterkte gewenst aan alle mensen die hem kenden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wetende dat dit eraan zat te komen ben ik nu toch emotioneel geraakt. Een bekende die ik niet kende is niet meer. Toch blij voor hem, omdat ie nu verlost is van het vele lijden. Ria, heel veel sterkte toegewenst en blijf alsjeblieft vaak hier komen. Heel veel respect voor allen die Cees in zn laatste maanden nog zin in leven en plezier hebben gegeven.

Gecondoleerd, Matthieu Heezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

een brok in mijn keel.... net als de meeste forum lezers heb ook ik Cees niet persoonlijk gekend, maar het een en ander hier via het forum gevolgd. Maar als dan het nieuws komt dat deze vechter de strijd heeft verloren moet je toch even een traantje weg pinken en een paar keer slikken.

Ik wil dan ook mijn medeleven langs deze weg betuigen aan Ria en de rest van de familie van Cees. Ik wens jullie veel sterkte in deze zeer moeilijke tijd.

RUST ZACHT CEES

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden