Spring naar bijdragen
Gast Belinda

Mijn moeilijkste rit

Recommended Posts

Gast Belinda

Vandaag 29 july, de dag dat ik Cees naar zijn laatste rustplaats zou brengen..06:45 uur bij Jerry hoewijk (spuiter) waar mijn Daf in de loods stond zodat hij niet vuil zou worden en hij ook al was opgebouwd..07:00 uur gingen we opweg richting Heeze, in Heeze aangekomen zagen we Midweek op een P-plaats staan, even gestopt om gedag te zeggen, daarna opweg naar Ria. Eenmaal voor de deur geparkeerd, werden we welkom geheten door een fantastische vrouw, die heel sterk wasen is. We hebben de Daf voor de deur verder opgebouwd met hulp van vrienden en schoonzonen van Ria. Met Ria naast me op de bijrijderstoel en Hans op bed gingen we opweg om Cees op te halen voor zijn laatste rit op deze wereld. We zijn eerst naar zijn huis gegaan, daarna opweg naar het crematorium waar we nog een stop maakte bij de stamkroeg van Cees & Ria, ik moest daar even mijn luchthoorn laten horen. tja en toen naar zijn allerlaatste bestemming, daar aangekomen stond iedereen in een soort van erehaag te wachten waar ik met Cees tussen ging staan. Bij het zien van de mensen kreeg ik het te kwaad, tranen over me wangen, al die tijd was ik sterk, maar daar brak ik af, vooral ook bij het zien van de vertrouwde gezichten van Frank & Kitty, Midweek, Eveline, Walter & Ilona, Marcel & Vivian. Erwin & Bernadette Ik moest weer even de luchthoorn laten horen en ben naar achteren gereden waar Cees van de Daf werd afgetild. Samen met Hans heb ik de wagen geparkeerd en ben naar de rest toegelopen, waar ik een knuffel kreeg van iedereen. Het was een prachtige uitvaart, zoals Cees in mijn ogen verdiende. Na de uitvaart heb ik me wagen voor gereden zodat ik Ria in kon laten stappen. Wat een moedige vrouw was/is het toch. In hun stamkroeg was er gelegenheid om na te praten met koffie en een broodje. We hebben daar een poosje gezeten om na te praten en zijn met Ria naar huis gegaan. Nog een bakkie koffie gedronken, nicky gepakt (die we daar hadden gelaten) en zijn richting Spijkenisse gereden. Kreeg veel respect vandaag van een hoop mensen maar vooral van Ria die bleef me maar bedanken, maar ik tja ik vond het niet meer dan logisch maar vooral uit respect iemand zijn laatste wens uit te voeren, en in dit geval was dat Cees die een heel speciaal plekje bij een hoop mensen in beslag heeft genomen..

Cees had voor iedereen nog een gebaar gemaakt die ik hier graag wil neerzetten. (kaartje staat in mijn vrachtwagen)

Lieve Ria, kinderen, familie en vrienden

Voor ik mijn ogen hebt gesloten

heb ik van een avontuurlijk leven genoten

Veel heb ik gezien,

veel mocht ik beleven.

Ik heb de berg beklommen,

die jullie nog moeten gaan.

Huil daarom niet mijn vrienden,

ik ben nu voor het laatst op reis gegaan.

onze wegen scheiden nu even

al is het veel te vlug.

Straks op de eindbestemming

zien we elkaar terug.

Groeten van Cees

Alias Pino de Trucker

Cees die moedig heeft gestreden, al zijn wensen heeft uit laten komen, Cees die nu over zijn lieve vrouw Ria, kinderen en kleinkinderen waakt, Cees het ga je goed en houd hem tussen de lijntjes daar waar jij nu bent.

Ria vertelde ons Cees zijn laatste woorden "mijn vrachtwagen staat klaar ik moet gaan rijden', Cees was een Trucker in hart en nieren

Veel liefs Hans en Belinda

2ldgilc.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niks als respect voor deze zware rit die je hebt gedaan...

Ik hoop dat het ook voor Ria en de kinderen toch een klein beetje een troost is dat er ook aan hun wordt gedacht.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na de uitvaart heb ik me wagen voor gereden zodat ik Ria in kon laten stappen. Wat een moedige vrouw was/is het toch.

niet alleen ria van jou is t ook echt :tu: dat je dit gedaan hebt..

heb echt respect voor je meid..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Respect..........meer kan ik niet zeggen :tu: :kiss:

Helemaal met je eens Bon er valt niets meer te zeggen ook voor mij, alleen maar herinneren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast marsipulami

belinda, ik heb je er toen voor benaderd om deze wens van Cees te willen vervullen zonder te weten dat dit ook een wens van Cees was.

Je zei volmondig JA op die vraag en ik heb Ria daar toen over benaderd en ik kreeg te horen van Ria: dit hoef ik nieteens te overleggen met mijn Ceesie(zoals je dat letterlijk zei), dat aanbod wil ik met beide handen aannemen!

Later hoorde ik in het gesprek dat het een wens van Cees was en stond ik met een zwaar brok in mn keel.

Vandaag was die dag das Cees begon aan zn laatste tocht met de vrachtwagen over de nederlandse wegen.

De dag was zwaar, maar wel zeer mooi, wetende dat Cees en Ria al anderhalf jaar met de voorbereidingen van deze dag bezig waren.

Maar eerlijk is eerlijk Belinda, wederom ik had het idee, jij hebt het gepresteerd om Cees zn laatste rit te geven.

Je moest een weten hoe trots ik ben dat ik je tot mn vriendengroep kan en mag hebben.

Ontzetend bedankt, veel liefs en tot snel, walter

ps. je bent een TOPPER!!!!!!!:sjalom:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Krijg al een brok in de keel als ik dit lees, Laat staan als je deze laatste rit zelf hebt moeten/willen rijden. onvoorstelbaar knap en moedig.

Diep respect

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast cowgirl

Diep respect voor jullie allemaal; hoe jullie hier mee omgaan!

Jullie kunnen Cees niet vervangen, maar het is geweldig wat jullie allemaal doen en gedaan hebben.

Petje af!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar word ik als grote kerel even heel klein en heel stil van...

Het moet moeilijk zijn geweest denk ik, maar ook mooi om te doen

Een echte chauffeur op de mooiste manier naar z'n laatste rustplaats gebracht

In zijn favoriete auto

Maar vooral door een echte collega!!

Klasse, anders kan ik niet zeggen

En ook voor jou: hou 'm tussen de lijntjes!

Maarten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:tu: Heel veel respect en bewondering dat je het hebt gedaan. :tu:

Je verdiend een hele dikke :kiss: en :sjalom:

De tranen liepen over mijn wangen van het moois wat je hebt geschreven en het gedicht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

belinda ik sluit me bij iedereen aan

het is eigenlijk allemaal al gezegd

het is echt tof wat je gedaan hebt voor cees ,maar ook voor ria

je verdient het om te zeggen

BELINDA JE BENT EEN TOFFE MEID

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie

Bel, ik vind het SUPER dat je dit gedaan hebt, ik zelf had het denk ik niet kunnen doen.

Ik had altijd al respect voor je, en dat is alleen nog maar meer geworden.

Namens ons een dikke :kiss:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is gewoon fantastisch om te lezen hoe uit een spontane actie van Walter en Ilona zoiets prachtigs als dit kon ontstaan.

Belinda , natuurlijk zit je nog vol met emotie,s , maar het gevoel dat jij Cees zijn laatste wens op deze manier hebt kunnen bewerkstelligen zal zich altijd als een warme deken om je heen blijven voelen en terecht , het is niet niks wat je hebt gedaan.

Gé

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites