[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Virus via msn!!!!


Gast Bonny

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
krijg hem nu via arja dus weer opletten geblazen ermee:mad:

zij kan er niks aan doen want ze is offline

klopt ik kreeg m ook terwijl de persoon offline was.......Schijnbaar is de tekst nu helemaal veranderd en in het nederlands (dus nog moeilijker te zien wat het is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of gewoon nergens op klikken als je niet zeker weet of die persoon je iets stuurt wat niet goed is....

Men kan mij wel 100 links sturen.. ik klik er niet op, dan wel installeer ik niks. Alleen als ik nagenoeg zeker weet dat men me iets wil sturen.. Maar ja.. sommigen zijn nogal nieuwsgierig he..hahahahahahahaha..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik draai al jaren een windhoos machine, zonder virusscanner.....dus ik zie ook geen actieve virussen.. :D :D

Wordt ie te traag of te sloom doen we gewoon een clean herinstall.. :D

--== Freddy ==--

Je kan natuurlijk ook een Mac kopen ik draai al jaren zonder virusscanner, maar geen virus actief. Misschien dat ik ze doorstuur naar widowscomputers, maar op een Mac kunnen ze geen kwaad doen.(tot nu toe iig)

gr. Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik draai al jaren een windhoos machine, zonder virusscanner.....dus ik zie ook geen actieve virussen.. :D :D

Wordt ie te traag of te sloom doen we gewoon een clean herinstall.. :D

--== Freddy ==--

Blijkt je kompjoeter toch geinfecteerd en wil je niet elke week een clean herinstall uitvoeren, dan zou je kunnnen overwegen dit gratis en bijzonder goed werkend programmaatje te installeren.

http://www.idealsoftware.nl/MBAM/

Het doet zijn werk uitstekend :kill:, mijn machine is weer helemaal clean!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

probeer eens avira antivir deze werkt opeen andere manier dan de meeste scanners de normale is gratis maar er zijn uitgebreide voor weinig ged te krijgen ik gebruik avira al 7 jaar en nooit problemen gehad hij pickt ze er mooi tussen uit als je hem voor het eerst laat scannen vind hij al van alles het is een soort poortwachter die weinig vermogen vraagt probeer anders ook eens een andere browser en email prgramma die zijn beter beveiligd en gratis dan microshoft gaten kazen

groeten jan:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwestie van je nieuwsgierigheid bedwingen, zowel op MSN als met email en dat kan moeilijk zijn hoor!

Ik hanteer altijd de volgende regels:

1) Schrijft er iemand engels terwijl hij altijd nederlands schrijft -> foute boel

2) Krijg ik ongevraagd en ongemeld een link -> foute boel

En ondanks dat ik Windows gebruik heb ik nooit een virus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja... mijn zusje stuurde een 'foto' terwijl ze GTST keek, zowel naar mijn ouders als naar mij.

Wij hebben gelukkig (mede dankzij waarschuwingen op dit forum) geen rariteiten aan over gehouden, en haar MSN adres (na telefonische bevestiging) verwijderd.

Het gaat om een foto, terwijl het een uitvoerbaar bestand (.exe) is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden