[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dader Vermist!


didi notknown

Recommended Posts

  • Forumlid
Dit was haar lieveling...

Wat een mooie zeg, echt diep triest..:(

Zwarte Nissan Sunny met de (valse) platen TD - NV - 69

Dit lijkt een Nederlands kenteken.

Is genoteerd en zal mee uitkijken als ik op de weg ben.

Sterke voor je nichtje en gelukkig heeft zij het er levend vanaf gebracht. Hopelijk via de verzekering vergoeding voor een nieuwe vierbenige vriend\vriendin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Wat een mooie zeg, echt diep triest..:(

Zwarte Nissan Sunny met de (valse) platen TD - NV - 69

Dit lijkt een Nederlands kenteken.

Is genoteerd en zal mee uitkijken als ik op de weg ben.

Sterke voor je nichtje en gelukkig heeft zij het er levend vanaf gebracht. Hopelijk via de verzekering vergoeding voor een nieuwe vierbenige vriend\vriendin.

niet zoeken naar de auto maar naar de daders aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
niet zoeken naar de auto maar naar de daders aub.

Jips had ik net reeds gelezen dat ze de auto hadden. Merci voor tip.

Maar wordt moeilijk zonder persoonbeschrijving en lijkt me sterk dat ze hier in de Limburg zitten. Maar ik zeg nooit, nooit...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gister en eergister zijn er wat tips binnengekomen waar de politie nu mee aan het werk gaat. Om deze tipgevers wat te beschermen kan ik er nog niet zoveel over vertellen alleen dat we nu wel tien stappen verder zijn in het geheel. Jullie duimen verder voor ons mee hè?

Knuff!

Tuurlijk en hopelijk goeie tips zodat de flikken die Aso's gauw krijgen.

Heb just het verhaal nog ff gelezen..:( kon soms niet verder, moest iedere keer droog vegen.

Hopelijk komt Bengel het te boven en gaat die niet van verdriet onderuit. Geef die maar een dikke knuffel en wortel van mij.

Ik rij wel geen paard, maar ben er wel zot van. Hier in de Limburg waar ik woon aan de maaskant zijn veel paardefokkers en manéges. Dus ik ga vaak paarden kijke en deel wortels uit. Heb al 2 CDkes met foto's van paarden. Sommige uit de buurt kenne me al goed komen direc af om aan de broekzak te snuffelen. Het zijn mooie beestjes en echt nie dom. Er was zelfs eentje, MisterX heet die, hij ging net als een kat mij kopjes geven.

En Truus, een bruine merry, was helemaal verliefd. Die was op een manége waar ik voor mijn werk een weekje moest helpen. Truus zag het helemaal zitten, ze kwam bijna het brood uit de trommel halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gister en eergister zijn er wat tips binnengekomen waar de politie nu mee aan het werk gaat. Om deze tipgevers wat te beschermen kan ik er nog niet zoveel over vertellen alleen dat we nu wel tien stappen verder zijn in het geheel. Jullie duimen verder voor ons mee hè?

Knuff!

tjonge zeg ik zit dit verhaal met tranen in me ogen te lezen,ongeloofelijk wat er gebeurt is:mad:

ik zal voor jullie duimen dat deze zaak heel snel word opgelost want dit is toch te gek voor woorden!!

sterkte voor de komende tijd, sorry maar moet even wat tranen weg werken.........

p.s. als ze daders vinden dan vind ik dat ze een passende straf moeten krijgen, en dat is minstens 3 keer de pijn die het paard heeft moeten door maken,minimaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Snappen wie dit snappen kan....

Terwijl er al tientallen tips binnen zijn gekomen die een hoofdverdachte aanwijzen zien wij van politieacties helemaal niets.

Terwijl mijn broer zich suf belt naar de politie met allerhande info wordt hij van het kastje naar de muur gezonden. Die weet van niets. Die is net met vakantie. Die zal nog wel terugbellen.

Hoe kan het in hemelsnaam mogelijk zijn dat iemand die zware dierenmishandeling en poging tot doodslag veroorzaakte gewoon vrij rond loopt, dat ik die persoon vandaag gewoon tegenkom?

Is misschien dit niet genoeg om mee te scoren? Moeten er misschien eerst meer slachtoffers vallen? Laten we die dader nog vrij rond lopen tot hij deze week of volgende week misschien een moeder met twee kindjes van de straat af rijdt of zo? Is dat misschien een grotere pluim voor de politie als ze hem dán pas pakken of zo?

Wat is hier verdorie nu zo moeilijk aan? Ze hebben de auto, neem daar wat vingerafdrukken en vergelijk die met de vermoedelijke dader toch?

Het was geen ongeluk! Deze dader deed het express! En zo'n gek laten ze gewoon vrij rondbanjeren....

Ik begrijp hier écht niets van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
...te triest voor woorden.

Wachten ze op haarscherpe video-beelden van de aanrijding en de dader soms?

Miss op samenwerking en info van de flikken in Nederland? Die auto had toch valse hollandse kenteken.

Is er geen signalement van de daders??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Miss op samenwerking en info van de flikken in Nederland? Die auto had toch valse hollandse kenteken.

Is er geen signalement van de daders??

Piet, even de eerste berichten lezen;)

Deze poging tot doodslag(en nog wat meer) vond plaats in NL.

Zolang er geen bewijs is kan je niemand aanhouden en verhoren.

Men heeft dus iemand aangewezen(getuigenverklaringen) maar de politie heeft het te druk met dingen als door rood licht rijden en hard rijdende scooters. Of zoiets. Zoals Didi al schrijft, als diverse mensen iemand aanwijzen als vermoedelijke dader hoef je die alleen maar op te pakken voor verhoor en de vingerafdrukken te vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Piet, even de eerste berichten lezen;)

Deze poging tot doodslag(en nog wat meer) vond plaats in NL.

Zolang er geen bewijs is kan je niemand aanhouden en verhoren.

Men heeft dus iemand aangewezen(getuigenverklaringen) maar de politie heeft het te druk met dingen als door rood licht rijden en hard rijdende scooters. Of zoiets. Zoals Didi al schrijft, als diverse mensen iemand aanwijzen als vermoedelijke dader hoef je die alleen maar op te pakken voor verhoor en de vingerafdrukken te vergelijken.

Jip ik ben weer mee. Zat te lezen dat Didi uit Deurne was en dacht dus dat het in Belgie gebeurd was. Dus als ik een goeie link leg woont zijn nichtje in Nederland. Tja ben de laatste tijd druk met studie.

Snap niet dat de nederlandse flikken hier geen voorrang aan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb gister in al mijn woede maar een bittere mail gezonden aan de afdeling die zich met deze zaak zou moeten bezig houden.

Dat ik de info over de dader in kwestie wel zal bewaren voor de nabestaanden van de volgende slachtoffers, mag de politie aan die arme mensen gaan uitleggen hoe dat kon gebeuren dat ze wisten waar hij toe in staat was en dan toch vrij lieten rondlopen.

Vorige week startte ik deze topic als Dader Vermist, kan het nu beter ombuigen naar 'Dader Gevonden, Politie Vermist......'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eigenlijk hadden we allemaal ons koppie al laten hangen toen we dag na dag merkten dat er niets met de info gebeurde tot een bevriend iemand de wijze opmerking maakte dat eigenlijk de baas van de politie de burgemeester is in je woonplaats. (Wij wisten dat niet)

Die aardige meneer hoefde maar even wat feiten te horen en nu ineens heeft de politie wel tijd. Het onderzoek is weer in volle gang en alle info gaat nu wel gebruikt worden...dus hopelijk hebben we binnenkort goed nieuws dat deze dader gepakt is en een passende straf zal krijgen.

Nogmaals bedankt voor alle medeleven hè; het is fijn te weten met wat je hier ook privé zit te worstelen je staat nooit alleen, thanks forummembers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Hey hallo

Ook namens mij heel veel sterkte met t verlies van het mooie beestje.

Ook ik heb t verhaal gelezen en t grijpt wel aan.

In wat voor land leven we. zo zonder remmen en volgas iemand van t paard af rijden en dan door gaan als of er niks gebeurd is ONGELOVELIJK....Ik leef met jullie mee en hoop dat de dader / daders snel gepakt worden en flink gestraft worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er schijnen inmiddels wat mensen opgepakt te zijn. Of daar de dader bij zit en of die de boel gaat bekennen is nog maar de vraag. Het was blijkbaar een gehele club van drugsklantjes die zich bezig hielden met autodiefstallen, joyriding, mensen de stuipen op het lijf jagen en in ons geval dan de moord op Kashje.

Hoe de impact van zo'n ongeluk is zou ik de dader graag van dichtbij laten zien. Van een vrolijke meid die genoot van het leven is er nu niet meer dan een wrak over van haar. Ze eet bijna niet meer. Nachtmerries die daar heel het gezin op stelten zetten keer op keer. Ze is bang geworden in het verkeer. Durft niet meer met de fiets te rijden en niet meer alleen achter het stuur van haar auto. Elke donkere auto die hun straat passeert laat haar adem even stokken. Ook alleen thuisblijven is een probleem geworden; mijn broer is zelfs zijn vrije dagen aan het opnemen zodat op haar doordeweekse vrije dag hij bij haar kan zijn. Hij zegt het mooi als zijn dochter erbij is: is gezelliger hè met tweetjes thuis! Terwijl ik in zijn ogen lees dat hij gewoon als de dood is dat ze zichzelf iets aan zal doen.

Bravo voor transportondernemingen die hart hebben voor hun personeel zoals bij mijn broer, ook hij mag zijn vrachtwagen stil laten staan op de dagen die hij nodig heeft voor zijn gezin.

Mijn broer heb ik de afgelopen weken tien jaar ouder zien worden. Het is een bittere pil als jij je kinderen goed opvoed en een ander breekt ze middels wat voor hun een geintje is totaal af. Natuurlijk speelt de laksheid van de politie op die eerste dagen na het ongeluk ferm mee. Hij komt er nu ook langzaam aan achter dat er volgens zijn gevoel natuurlijk nooit de gepaste straf uitgedeeld zal worden. Terwijl de tranen over zijn wangen biggelden zei hij: Ja en wat gaan ze krijgen? Vier uur stoepje vegen bij de bejaarden? Als je als vader je dochter kompleet emotioneel in de vernieling ziet gaan doen die zaken echt pijn, begrijpelijk.

Eerlijk gezegd is het hoogtijd voor hulp van buitenaf. Zowel voor mijn nichtje als voor mijn broer en zijn vrouw. Dat wuiven ze nog weg; deels natuurlijk omdat het vertrouwen in instanties die hun hadden bij moeten staan geen gehoor gaven op het moment zelf en een deel is ook trots, hoe vreemd dat ook klinkt. Hier komen geen slaapmiddelen in huis sprak mijn broer. Dat is voor zijn gevoel een stukje falen denk ik of zo...

En al die ellende hadden ze niet hoeven meemaken als één of twee idioten hun verstand gebruikt hadden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er schijnen inmiddels wat mensen opgepakt te zijn. Of daar de dader bij zit en of die de boel gaat bekennen is nog maar de vraag. Het was blijkbaar een gehele club van drugsklantjes die zich bezig hielden met autodiefstallen, joyriding, mensen de stuipen op het lijf jagen en in ons geval dan de moord op Kashje.

Terwijl de tranen over zijn wangen biggelden zei hij: Ja en wat gaan ze krijgen? Vier uur stoepje vegen bij de bejaarden? Als je als vader je dochter kompleet emotioneel in de vernieling ziet gaan doen die zaken echt pijn, begrijpelijk.

Amaai geen lieve gastjes zo te zien. En als hopelijk de dader er bij zit dan een paar jaartjes vast. Nix geen stoepje vegen bij bejaarden, :ja: de stoep en de gangen in de gevangenis schrobben.

En krijgen ze geen slachtoffer hulp dan :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden