[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dader Vermist!


didi notknown

Recommended Posts

pfffhh wat een afschuwelijk verhaal!!

ben blij dat jouw broer er nog zo "rustig" onder blijft....ik denk dat ik zelf op zoek zou gaan naar de dader(s):hamer: en ben bang dat als ik ze vond dat mijn dochtrs voorlopig ff zonder mij verder moesten! :mad:niet de juiste oplossing maar zou volgens mij wel voldoening geven.....al is het makkelijk om dat als buitenstaander te zeggen....

ik wens jullie i.i.g. heel veel sterkte in deze klote-tijd en hopelijk zegeviert het recht en knapt je nichtje weer op als de vrolijke meid die ze altijd was!!!!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Ja das een goed idee! Ik doe graag mee!

Ik hoop echt dat die eikels erbij zitten, bij de mensen die ze opgepakt hebben. Er ligt vast wel wat van dna sporen in die auto. Hopelijk doen ze daar wat mee.

Heel veel sterkte voor je nichtje!! Hopelijk komt zij en haar familie er weer een beetje bovenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is het misschien een idee als we haar met zijn allen een kaartje sturen???

Zet mij er ook maar bij.

Wat een fjine baas heeft hij toch :tu:.

Ik hoop dat zijn baas het aan druft nog een stapje verder te gaan en de vrije dagen die opgenomen zijn als speciale verlofdagen laat gelden, zodat de dagen die hij na dit vreselijk ongeluk heeft opgenomen blijven staan. :ja:

Didi zou je je nichtje uit mijn naam een dikke knuffel willen geven en heel veel sterkte toe willen wensen (ook voor de rest van de familie).

Groetjes Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam mag er ook bij!

Ik heb hiervoor nog niet gereageerd want ik word toch alleen maar boos.....

Didi, ik wil je op het hart drukken om hulp te zoeken voor je nichje. Het is nog maar pas geleden en ze heeft het recht om verdrietig te zijn maar deze tragedie mag NIET haar leven gaan bepalen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden