[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dader Vermist!


didi notknown

Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Ik lees nu pas wat er gebeurd is ,wat een tragedie en dat door schuld van een stelletje hufters,en dat is nog netjes uitgedrukt.

Ik wens jou en je nichtje veel sterkte toe en hoop dat de daders er inderdaad bij zitten zodat je nichtje dit gebeuren kan gaan verwerken en een plekje kan geven.

Geef haar van mij een stevige knuffel en in gedachte zal ik en veel mede truckers bij haar zijn .

Ik hoop dat dit een steuntje zal zijn.

diesel-johnny:kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • Forumlid

.

Eindelijk kan dit boek dicht.

Wie de dader was wisten wij al heel snel.

Medewerking van politie en justitie zijn nul komma nul geweest.

Van het kastje naar de muur gestuurd. Met een kluitje in het riet. Op elke vraag het eeuwige antwoord: het onderzoek is nog bezig...

Er werd geen fuck gedaan en het is bitter voor een vader zijn dochter elke dag meer in een depressie te zien wegzakken en je kunt niets doen. Hoe sterk mijn broer en schoonzus zijn is wel gebleken afgelopen maanden; ze hebben gevochten voor het welzijn van hun gezin.

Soms, heel soms komt boontje om zijn loontje...

Afgelopen weekend was de dader het slachtoffer. Eindelijk hij het slachtoffer. Er hoefde geen rechtzaak aan te pas te komen zelfs. Het Lot stuurde dingen boven elke macht uit deze keer. Deze dader zal nimmer meer één slachtoffer maken, waar dan ook....

Bedankt voor alle steun mensen, het deed ons goed zoveel medeleven te krijgen van jullie.

Dikke knuffel,

Didi

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden