Spring naar bijdragen
Freddy

Cf vaantjes ronde 3

Recommended Posts

Op veler verzoek hebben we besloten om een derde bestel ronde in te voeren.

Men kan zich weer opgeven voor het bestellen van een Vaantje..

Stuur me een PB met het aantal dat je wilt hebben.

We zijn bezig om een chauffeursforum winkel te bouwen op het internet en hopen in de toekomst daar gebruik van te gaan maken..

In de loop van de week stuur ik jullie ook per PB de betalingsgegevens toe.

Het werkt weer net als voorheen...minimaal 30 vaantjes moeten er zijn besteld voor ik de order de deur uit kan doen. Ook is het weer met vooruitbetaling... De gegevens komen dus nog...Eerst maar een opgeven per PB en vermelden hoeveel je wilt hebben.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tot nu toe zijn er 15 vaantjes besteld (betaald).....

Moeten nog wat meer bij mensen.. kan er minimaal 30 afnemen bij de leverancier.

het kan nog steeds....

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij deze nog maar ff onder de aandacht brengen.... Er moeten nog wat bij mensen...dan kan ik de mensen die reeds besteld hebben ook blij maken.

--=== Freddy ===---

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410
Bij deze nog maar ff onder de aandacht brengen.... Er moeten nog wat bij mensen...dan kan ik de mensen die reeds besteld hebben ook blij maken.

--=== Freddy ===---

als t goed is heb je mijn centen binnen...??!?!

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen haast Freddy ;). Hij komt voorlopig toch in mijn "kleine bolide" te hangen. En ... ja, ik heb er ook 1 besteld en betaald. Als ik eindelijk een baan heb (zit te springen om te gaan werken maar moet eerst nog w8en voor mijn rijlessen :() kan die meteen op de voorruit geplakt worden :D.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410

hey freddy ik heb nog steeds geen pb, dus OF je hebt mijn geld niet gekregen OF..........je bent iets vergeten...?!?!?!:p

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb iets vergeten (pb's te sturen) :o ... ik zal direct ff kijken en stuur je dan een PB...

Er moeten nog enkele bestellingen bijkomen, zodat ik de bestelling de deur uit kan doen..... Dus diegenen die besteld en betaald hebben vraag ik nog even geduld te hebben.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fred is het geen optie om ze gewoon te bestellen en dan te verkopen met BV 1 euri er boven op voor het forum ....;)

Grz -= Marcel =- :stom::stom:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast dafxf

wilde er ook wel eentje bestellen maar ja heb een pm gestuurd en toen waren ze er nog niet misschien nu wel?? en zoja gaarne eentje deze kant op als je even de gegevens wilt pmen naar mij waar het geld heen moet :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

TGA ik heb je betaling ook binnen hoor.. de andere zal ik nog ff PB sturen.. we komen in de buurt nu om de bestelling de deur uit te doen.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
TGA ik heb je betaling ook binnen hoor.. de andere zal ik nog ff PB sturen.. we komen in de buurt nu om de bestelling de deur uit te doen.

--== Freddy ==--

:sjalom::sjalom::sjalom: voor Freddy! En natuurlijk iedereen die meedoet voor rrrrrrrronde 3!!!!

grtz Joost

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast alex

En freddy vergeet niet wat extra vaantjes te bestellen, voor de meiden en jongens in apeldoorn, die altijd jouw plaatjes gelijk draaien..... En je hebt er een aantal vaantjes beloofd daar......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik verwacht toch binnenkort de vaantjes te kunnen bestellen...Zodra de teller de 30 is gepasseerd.. Mocht dit onverhoopt niet lukken loopt de inschrijving tot max 15 November....Daarna worden de vaantjes op zeker besteld zodat men ze voor eind november moet hebben. Oke, het duurt nog ff... Maar niet getreurd..wat in vat zit verzuurt niet.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites