[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

maandag 25-08 C halen


egerskydiver

Vraag

  • Forumlid

Eindelijk is het (bijna) zover! Tenminste....!?

Velen op dit forum zijn me al voorgegaan, maar maandag rond 11.00 uur moet transporterend Nederland rekening houden met bijzondere verrichtingen en extra alert zijn in het westen van het land oftewel...

ik ga voor C!! Nou, als dat maar gaat lukken, ik zie geen problemen, maar zal toch goed kijken!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Helaas, gezakt!

Ik heb m'n best gedaan, het ging niet slecht, maar ik moest nog ff beter vooruit kijken m.n. bij kruisingen en rotondes, ik reed nog een beetje te veel als bestuurder van een personenauto.

Nou ja, volgende week mag ik al opnieuw proberen, dan maar hopen dat het lukt! Neem nog een paar lessen! Wel balen, hoor! Je denkt eigenlijk vooraf dat je alles kan en weet, dat je dus eigenlijk wel moet slagen, toch niet, vast ook de spanning, een uur duurt dan wel lang!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast KaleFietsbel

he wat jammer om te lezen, je weet waar deze examinator op let, gebruik die kennis volgende week en haal binnen dat roze papiertje! Alle succes gewenst!

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Balen,...balen...balen!

Weer niet geslaagd, ondanks jullie bemoedigingen! O, wat valt me dat tegen; ik stap uit de auto na de rit en heb er een goed gevoel over, maar nee hoor, het was toch niet voldoende; het kwam volgens de examinator door de kleinere foutjes die ik maakte en die alles bij elkaar maakten het onvoldoende. O, ik zit nu in die zin wel een beetje in de put, dat ik me afvraag of ik het een volgende keer wel halen kan, verder laat ik het maar een beetje bezinken.

Financieel is zo'n examen ook nog een aardige aderlating en dat gaat me nu voor de derde keer overkomen; in november maar eens weer proberen!:confused::confused::confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat is zeker balen:( Ik weet er alles van. Iedere keer weten de mannen van het CBR wel iets te vinden. Aan de andere kant ze letten wel beter op omdat zij degene zijn die bepalen of jij een nieuw beroep mag gaan uitoefenen. Maw je moet beter rijden dan bij een auto-examen omdat jij als beroepschauffeur de weg op gaat. Helaas maar het is niet anders:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Helaas, gezakt!

Ik heb m'n best gedaan, het ging niet slecht, maar ik moest nog ff beter vooruit kijken m.n. bij kruisingen en rotondes, ik reed nog een beetje te veel als bestuurder van een personenauto.

Nou ja, volgende week mag ik al opnieuw proberen, dan maar hopen dat het lukt! Neem nog een paar lessen! Wel balen, hoor! Je denkt eigenlijk vooraf dat je alles kan en weet, dat je dus eigenlijk wel moet slagen, toch niet, vast ook de spanning, een uur duurt dan wel lang!

Ik heb ondertussen ook me C maar is niet gemakkelijk gegaan ben 3 keer gezakt met de reden NET NIET nooit geen ingreep gehad snapte het gewoon niet ... Ben er gelukkig effe vanaf .. nu ben ik even een beetje aan het sturen en dan voor me E kijken hoe dat gaat ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden