Spring naar bijdragen

Oranje Tank opl. alb. Keijzer bv.


Gast peter-opc

Recommended Posts

Gast peter-opc

Ook van de Firma Alb. Keijzer bv. Zaandam Intn.Tanktransport is een tank opl. gestolen dit afgelopen weekend in Dendermonde Belgie.

Waarschijnlijk ook voor het roestvrije staal.:mad:

Alleen zal het wat tegenvallen voor het dievengilde dat deze geladen was met 20 ton chocolade.

Dus kom je ergens veel gestorte chocolade tegen,dan is dit verdacht.

Als men het al voor elkaar krijgt het te lossen,omdat de leidingen niet verwarmd kunnen worden.

Deze worden via onze trucks verwarmd via een koelvloeistof methode.

Op de voor en achterkant staat T.712

Aan de achterkant is de opl. voorzien van een roestvrije stalen pompkast.

Wanneer iemand deze opl. misschien heeft gezien geef mij dan en pm.

Of neem kontakt op met mijn werkgever.

075-6170351

Mvgr. peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast peter-opc
Deze (verwarmde)oplegger stond vast niet ergens afgekoppeld langs de weg .... hoe jatten ze een aangekoppelde trailer???

Hoe doe je dat?

Je kunt immers de trekker er toch niet onderuit trekken .... (oa handrem) ...

Deze opl. stond dus afgekoppeld op een ind.terrein in Dendermonde,tussen andere opl's die ook waren afgekop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

kingpinslot: lijkt me vette boel

ivm die oplegger... chocolade voro de callebaut in Wieze?

Misschien meot je eens luisteren bij een vriendin van mij die nu in India zit. die smacht al 3 maand naar heerlijke Belgische chocolade....

Hebben jullie foto van een desbetreffend voertuig? misschien kom ik die hier wel ergens tegen, alhoewel ik eerder denk dat die idd al lang de landsgrenzen voorbij zal zijn.

Hopelijk wordt hij terug gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Lekker belangrijk , iemand leest effe verkeerd, en plaatst een link van dit bericht ergens anders, en dan komt hier de vraag, ach laat maar zitten.. Goed lezen , en effe de datum kijken, voordat je erwat mee doet,helpt voorkomen om stomme discussies te krijgen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker belangrijk , iemand leest effe verkeerd, en plaatst een link van dit bericht ergens anders, en dan komt hier de vraag, ach laat maar zitten.. Goed lezen , en effe de datum kijken, voordat je erwat mee doet,helpt voorkomen om stomme discussies te krijgen....

mijn post hier was eerder als het onderwerp over de oplegger in Brummen, ik wou de lezer hier alleen over attenderen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Lekker belangrijk , iemand leest effe verkeerd, en plaatst een link van dit bericht ergens anders, en dan komt hier de vraag, ach laat maar zitten.. Goed lezen , en effe de datum kijken, voordat je erwat mee doet,helpt voorkomen om stomme discussies te krijgen....

Autoslot na 1 maand inactiviteit voorkomt dit soort onzin ook.

Je kan toch niet van forumgebruikers gaan verwachten dat ze lezen :eek::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden