[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

laptop


herder

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Forumlid
Bij mediamarkt of pomp een 12 volt voeding kopen voor laptop ben je voor circa 30 euri klaar zo doe ik t dan je moet wel 12v voorziening in de truck hebben Daf en Iveco hebben die :zegtniets:

stuk goedkoper ook

Mvg. Peter

''Herder'' heeft een omvormer gekregen...... ''goedkoper'' kan dus niet......:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid
Bij mediamarkt of pomp een 12 volt voeding kopen voor laptop ben je voor circa 30 euri klaar zo doe ik t dan je moet wel 12v voorziening in de truck hebben Daf en Iveco hebben die :zegtniets:

stuk goedkoper ook

Mvg. Peter

Volgens mijn heeft de VOLVO ook 12v, toch??

Of vergis ik me nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Ja maar zou ff aparte draad laten trekken,via de sigarettenaansteker is vaak de bedrading te dun,en dus kans op oververhitting en dus kortsluiting..Heb dat bij mn vorige baas gelijk laten doen,een gewoon dubbel stopcontact laten inbouwen..ook geaard dus geen kans op ploffen zekeringen als je je stekker er in doet..Werkt het beste,althans das mijn gedachte...:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden