[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

autotransporters


truckermark

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Reacties 533
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

post-11-1394783285,0268_thumb.jpg

Nou, de komende 2 jaar rijd ik hierop rond tegen wil en dank. Is wel behoorlijk flexibel apparaat trouwens. Staat nog 2 weken stil om eea in- of op te bouwen, zoals extra 300ltr tank, extra kist onder de auto (je moet toch ergens je troep kwijt!), bedverhoging en standkachel.

post-11-1394783284,65_thumb.jpg

post-11-1394783284,7616_thumb.jpg

post-11-1394783284,961_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410

@ matthieu, das niet echt waar je op gehoopt had he?! heeft wel wat zo in t zwart maar rijdt dat niet lastig met die complete auto achter de assen v je aanhangwagen??:confused:

ps, wat staat er voor tekst op de zijkant?

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ai :eek: Matthieu, ik keek elke keer al als ik de A4 opdraaide bij jullie of ik een nieuwe auto zag.............

Maar deze was me nog niet opgevallen................... maar toch veel plezier ermee gewenst :ja:

Hoeveel pk had je andere Atego ??

230 Rob. Ik weet t, het is gewoon zwaar kut. Maar ik word per uur betaald in E6, net zoals alle andere chauffeurs bij ons. En FUWA vind ie ook maar flauwekul. Neemt niet weg dat ik wel even heb moeten slikken (en nog steeds doe).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het klinkt flauw, maar de opbouw was het uitgangspunt.

Dat er dan een R480 Topline voor staat was mooi meegenomen :ja:

De bedoeling is dat hij eind Februari gespoten wordt, tot die tijd nog even in deze kleuren.............

is niks mis met de opbouw kan ik je vertellen :D

mag ik ook mee werken , soms vervloek je het ding ff . maar er gaat veel op

alleen jammer dat er geen voorloop asje op zit

en die scania ... tja daar zijn de meningen over verdeeld

036_725260.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad nog meer dan nu. We hebben 8 TGSen, en voorlopig komen er ook geen bij. Dus kans van 1 op 8, dat ik het ben;). Voorheen met de Premium was het 1 op 10, maar voor de echte kenners 1 op 2. (6 Groenewolds en 4 Kässbohrers, waarvan 2 met sideskirts).

De andere Koopmanchauffeurs hier op het forum rijden allemaal actros, dus lekker anoniem:p

Maar ik vind het gewoon een mooie auto en in dit geval ook met een goeie opbouw erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden