Spring naar bijdragen
AngeliqueBS

Het Anker - Roosendaal

Recommended Posts

Chauffeurscafe Het Anker

Wouwbaan 165

Roosendaal

Open op alle werkdagen van 05.00 tot 24.00 uur

Zaterdag van 06.00 tot 08.30 uur

"Oud Bruin" cafe ... gezellig, ongedwongen en GOED ETEN!!!

Douches ook zeer goed!

Parking gedeeltelijk bestraat rest ook verhard (min of meer)

Kan er erg vol staan! Weest redelijk op tijd.

En je staat er heerlijk rustig!

spaarkaart: 12 stempels = gratis 1 dagmenu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Idd een prima tentje!

Heb alleen wel vernomen dat men op zaterdag niet meer open is, maar ik weet dit niet uit de praktijk.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
spaarkaart mag ook wel met die prijzen die jan hanteerd uiteindelijk betaal je die 12etoch zelf:eek:

Volgens mij is dit een landelijk probleem!:eek:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond heb ik daar gestaan.

Het eten is inderdaad prima, zelfs warm tot de laatste hap! Dat is ook wel eens anders...

De koffie kost één euro per kop tussen 6 en 8 uur: net wat voor mij:angel:

Inmiddels mag het sanitair wel vernieuwd worden, ziet er wat gebruikt uit om het netjes te zeggen. En de parking is net een gatenkaas: met inparkeren had ik nog iets gang, anders was het fout gegaan en stond ik vast:eek:

Maar als het eens voorkomt en ik strand weer in die hoek, kun je me daar vinden!:ja::ja:

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast schrootmalloot

Ben er van de week weer eens geweest,eten is goed..Maar schrok een beetje van de prijs,een dagmenu en 2 cola,mocht ff 18.50 euries aftikken..Vind ik toch een hoop geld,zonder voor en nagerecht...Oke bonnetje ingeleverd en krijg het ook gewoon betaald...;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast schrootmalloot
Ben er van de week weer eens geweest,eten is goed..Maar schrok een beetje van de prijs,een dagmenu en 2 cola,mocht ff 18.50 euries aftikken..Vind ik toch een hoop geld,zonder voor en nagerecht...Oke bonnetje ingeleverd en krijg het ook gewoon betaald...;)

Parking is nog een gatenkaas.. Moest idd ff heel rustig rond rijden,anders komp het niet goed...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.