Spring naar bijdragen
AngeliqueBS

De oude Ketting - Boxtel

Recommended Posts

Gast django

het is altijd goed staan in boxtel de spagettieschotel was er altijd heerlijk en veel westfriezen altijd goed de waard transport had er een busje staan zit dikke leo er nog in of is tie met de vut?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast peetrique
het is altijd goed staan in boxtel de spagettieschotel was er altijd heerlijk en veel westfriezen altijd goed de waard transport had er een busje staan zit dikke leo er nog in of is tie met de vut?

Ik was er deze week voor het eerst, maar heb geen dikke leo gezien. De bediening was niet zo spontaan. Maar dat kan ook een moment-opname zijn, want er was voetbal op de televisie. Douches zijn wat matig, maar wel gratis! Waar zie je dat tegenwoordig nog?!:tu: Verder was het eten wel goed, en het is er rustig parkeren. Echt een ouderwets chauffeurs-cafe!:tu: De moeite waard om er nog eens te komen!:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast django
Ik was er deze week voor het eerst, maar heb geen dikke leo gezien. De bediening was niet zo spontaan. Maar dat kan ook een moment-opname zijn, want er was voetbal op de televisie. Douches zijn wat matig, maar wel gratis! Waar zie je dat tegenwoordig nog?!:tu: Verder was het eten wel goed, en het is er rustig parkeren. Echt een ouderwets chauffeurs-cafe!:tu: De moeite waard om er nog eens te komen!:tu:

die tent was/is van dikke leo maar als je hem niet gezien hebt dan was hij er vast niet want dat is onmogelijk of sonja bakkeren werkt echt hahaha:cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast marsipulami

ik ben er tot 2 maanden terug vaak geweest ivm rijlessen maar sfeertje en bediening altijd goed. en leo is daar nog steeds hoor ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast loontje

ben er vandaag nog geweest :D en ja dikke leo is er nog steeds hoor en geen spat veranderd!

koffie was ook lekker trouwens :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast chauffeurtjenuenen

nou het is niet echt mijn faforiet want als je aan het industrie terein in boxtel moet zijn moet je weer helemaal terug naar de snelweh dit i.v.m vrachtverkeerverbod in boxtel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
nou het is niet echt mijn faforiet want als je aan het industrie terein in boxtel moet zijn moet je weer helemaal terug naar de snelweh dit i.v.m vrachtverkeerverbod in boxtel

nee hoor

tegenover de ketting inrijden dde weg volgens einde links en dan kom je ook bij het industrieterein

maja als je standplaats boxtel isw hoef je daar ook niet te overnachte ofzo;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast chauffeurtjenuenen

wim maar je moet wel koffie drinken en een uurtje slapen LOL maar de weg tegenover de ketting is tegenwordig ook dicht voor vrachtverkeer net zoals de weg tussen boxtel en oisterwijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
wim maar je moet wel koffie drinken en een uurtje slapen LOL maar de weg tegenover de ketting is tegenwordig ook dicht voor vrachtverkeer net zoals de weg tussen boxtel en oisterwijk

Wanneer is de weg tussen boxtel en oisterwijk dan dicht gegaan???? Ik werk nl in boxtel en we rijden altijd met de vrachtwagen die kant op richting tilburg enzo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast chauffeurtjenuenen

ik had zelf een woord vergeten LOL de weg tussen oisterwijk en boxtel zit nog niet dicht maar dit gaat wel gebeuren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja das waar hea

maar dat wist ik niet laatse keer dta ik er geweest ben mochte er nog wel door

maja ze wille alles truck vrijkrijge:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Wegrestaurant De Oude Ketting in Boxtel gaat vanaf 1 februari voortaan ook zondags open. Eigenaar Leo Spanenburg ziet zich hiertoe genoodzaakt, omdat de omzet van zijn bedrijf met eenderde is teruggelopen.

Veel minder truckers leggen aan bij De Oude Ketting omdat de klad in het transport zit vanwege de economische crisis.

Bron: Brabants Dagblad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Ik ben er deze week weer eens na een lange tijd geweest.

Al met al best een gezellige avond gehad.

Jammer dat het niet zo druk was. Maar misschien veranderd dat wel weer een keer.

(En nu weet ik ook wie Leo is!:D)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast chauffeurtjenuenen

alleen jammer dat je de snelweg er voor afmoet.

maar goed is wel altijd gezellig en een zeer geschikt plekkie voor een middag dutje LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
alleen jammer dat je de snelweg er voor afmoet.

maar goed is wel altijd gezellig en een zeer geschikt plekkie voor een middag dutje LOL

Wat je zelf al zegt Mario: weg van de snelweg sta je een stuk rustiger:rolleyes:

En gezellig is het daar wel:ja:

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat je zelf al zegt Mario: weg van de snelweg sta je een stuk rustiger:rolleyes:

En gezellig is het daar wel:ja:

Maarten

Ik ben er ook wel geweest maar mijn ervaring is helaas dat het binnen zo verrekte gezellig is dat men buiten ,op weg naar de auto, vergeet dat er al mensen op bed liggen en nog even gezellig voor jouw wagen moeten gaan napraten(correctie bléren).

Verder is het een prima tentje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Ik wil toch even een negatieve kantekening plaatsen.

Ik ben er laatst weer 2 keer geweest.

De 1e keer kreeg ik mijn eten koud geserveerd. (wat vergoed werd door een gratis biertje)

De 2e keer was er alleen maar een schnitzel voorhanden, want er waren net 150 eters geweest.

Jaja, met 20 auto's op de werf! Sorry, maar achteraf geloof ik dat dus niet.

Het was mijns inziens een verkapte smoes om niet de keuken weer in gebruik te stellen om 21:30 uur.

Want verrek, een kwartier later was de kok naar huis.

Als je een chauffeurs-tent runt weet je dat niet alle klanten om 18:00 aanschuiven.

En als je dus zo met je doelgroep omgaat, vind ik dat een kwalijke zaak.

Spijtig vind ik het wel, want verder is het een prima tent.

Ouderwets, goed sanitair, en rustig (gelegen).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden