Spring naar bijdragen

Achteruit rijden


Recommended Posts

  • Forumlid
HWM heeft inderdaad geholpen maar..... zou het niet beter geweest zijn om niet de truck aan het dock te zetten maar met zijn ervaring de dame? in kwestie meer geholpen hebben als ze het zelf had gedaan met zijn aanwijzingen????? Hier leert ze niks van.

Ik weet zelf dat het lang duurde voor het kwartje viel met achteruitrijden, maar toen iemand mij dat eens uitlegde vanuit de praktijk met een ezelsbruggetje, kon ik het ook feilloos!

Misschien een tip voor de volgende keer?

mmmmm, hij schrijft ook in dat verhaal, dat ze tot rust is gekomen.

je kunt iemand veel leren, maar als ze helmaal onder de stress zitten,

leert men helemaal niets, das een feit.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Werd vrijdag nacht gebeld om een auto Of combi aan de ramp te zetten

Die was al 2 uur aan de gang om dat ging aan de ramp te krijgen

Ze had nog nooit met een kombi gereden.Geen kipkaar.Ben er heen gegaan heb die auto aan de ramp gezet.Geladen was heb ik de auto op deweg gezet Ze was tot rust gekomen.En heb geleerd om achter uit te rijden

Er zijn een paar spel regels die moet je weten en leren.Kop en kont gelijk

houden dat zijn de eerste regels.Als je dat kunt kom je ver Hwm

hier het verhaal nog een keer,

moet jij mij eens zeggen wie s'nachts uit bed komt,

om dit te doen, en daarbij, al 2 uur proberen, lijkt het me om meteen weer weg

te kunnen, al genoeg tijd verloren.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
HWM heeft inderdaad geholpen maar..... zou het niet beter geweest zijn om niet de truck aan het dock te zetten maar met zijn ervaring de dame? in kwestie meer geholpen hebben als ze het zelf had gedaan met zijn aanwijzingen????? Hier leert ze niks van.

Ik weet zelf dat het lang duurde voor het kwartje viel met achteruitrijden, maar toen iemand mij dat eens uitlegde vanuit de praktijk met een ezelsbruggetje, kon ik het ook feilloos!

Misschien een tip voor de volgende keer?

Jij weet ook als iets niet lukt. Kun je beter uit stappen en even een bak koffie drinken.De een doet dit de ander dat.Ikvindt rust belangrijk.

Dan kun je iets leren Het is net wat je zegt.Weet zeker dat ze nu gaat leren Want het ze weet nu wat ze doet.Vergeet niet ik heb het ook moeten leren.Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Anders ik wel 001 !!

Maar dan niet met een Scania ben ik bang. Nou ja, bang... een Dafke is zeker niet mis en slaapt nog beter ook :D

Rik snijdt het punt aan wat betreft Huub's manier van schrijven? Tja, het is een enkele keer wat onduidelijk, maar als ik zo naar jouw zinnetjes kijk is ons Huubke beter te volgen, voor mij althans. Wat een zinloze discussie voer je nu en het dan ook nog op grammatica spelen is wel erg ver uit het straatje van dit forum. Niet iets waar we ons hier druk om maken.

Is het niet iets voor de Administrators hier om dit topic wat in te korten en die hele discussie Rik/Huub weg te halen, aangezien deze totaal pointless is? Dat houdt het forum ook leuk om te lezen, komt Rik niet bekend te staan als iemand met een lichtelijk ochtendhumeurtje en is de persoonlijke aanval op Huub ook weg.

Greets :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Och, Huub heeft in het verleden ook veel over zich heen gekregen op dit Forum. Ook van mij moet ik bekennen!

Dit alles door onbegrip en onwetendheid.

Tof dat hij nu zoveel bijval krijgt!:tu::tu::tu:

Mag van mij blijven staan hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vindt het niet erg Ik weet ook ben zwak in Nederlands

Vergeet niet ik heb het oude Nederlands nog geleerd.

Ik was 26 jaar moest een jaar naar school op de zeevaart school in Rotterdam

En dag en nacht leren eigen geld Had ik een profesor Nederlands En ik van

het mooie land van cuyk. Die man deelde Nederlands in 12 vakken

Wat die man mij vertelde Ik snaapte er niks van En hij mij niet.

Zal die man nooit vergeten.Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos

huub mag van mij blijven en net zo lang doorgaan.

ik bied huub mijn excuses aan voor de aanval op zijn schrijf wijze.

maar ik blijf bij mijn mening dat hij toch niet zo moet doen alsof wij

niets van ons mooie beroep weten. het is meer als menigeen denkt.

wij worden altijd al in een hoekje gestopt.

zoals de winkels moeten vol ,maar wel binnen een termijn die de consument wil ,als ze van ons maar geen last hebben. er wordt geschopt en geslagen naar ons en steeds meer beperkingen. hiermee moeten wij leren omgaan en eventueel de wet negeren. als ik dan diverse malen lees van ja moeten ze het maar niet doen het is hun eigen schuld. vroeger moesten wij lavieren en onderhandelen. nu staat alles op papier en moet strikt opgevolgt worden. ze kunnen en willen hier niet omheen.

ik kijk ook naar wegmisbruikers als ik dan Dhr Spee hoor lijkt het net of ik Klaasen hoor praten moeten ze dit en moeten ze dat maar een middenweg kennen ze niet.

ik heb nooit kwaad bloed willen zetten bij niemand maar mijn beroep is voor mij alles en als iemand hiernaar schopt neem ik het die persoon kwalijk. de grootste fout vond ik dat wij werden vergeleken met gehandicapten. dus Klaasen sorry zover had ik het niet moeten laten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
huub mag van mij blijven en net zo lang doorgaan.

ik bied huub mijn excuses aan voor de aanval op zijn schrijf wijze.

maar ik blijf bij mijn mening dat hij toch niet zo moet doen alsof wij

niets van ons mooie beroep weten. het is meer als menigeen denkt.

wij worden altijd al in een hoekje gestopt.

zoals de winkels moeten vol ,maar wel binnen een termijn die de consument wil ,als ze van ons maar geen last hebben. er wordt geschopt en geslagen naar ons en steeds meer beperkingen. hiermee moeten wij leren omgaan en eventueel de wet negeren. als ik dan diverse malen lees van ja moeten ze het maar niet doen het is hun eigen schuld. vroeger moesten wij lavieren en onderhandelen. nu staat alles op papier en moet strikt opgevolgt worden. ze kunnen en willen hier niet omheen.

ik kijk ook naar wegmisbruikers als ik dan Dhr Spee hoor lijkt het net of ik Klaasen hoor praten moeten ze dit en moeten ze dat maar een middenweg kennen ze niet.

ik heb nooit kwaad bloed willen zetten bij niemand maar mijn beroep is voor mij alles en als iemand hiernaar schopt neem ik het die persoon kwalijk. de grootste fout vond ik dat wij werden vergeleken met gehandicapten. dus Klaasen sorry zover had ik het niet moeten laten komen.

Bedankt. Ik zal nooit iemand kwaad aan vallen. En ik weet ook dat het beroep moeilijk is Nu tijd en geld Is belangrijk.Zal het anders zeggen Lading auto en dan de chauffeur. En zo is het leven Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
huub mag van mij blijven en net zo lang doorgaan.

ik bied huub mijn excuses aan voor de aanval op zijn schrijf wijze.

maar ik blijf bij mijn mening dat hij toch niet zo moet doen alsof wij

niets van ons mooie beroep weten. het is meer als menigeen denkt.

wij worden altijd al in een hoekje gestopt.

zoals de winkels moeten vol ,maar wel binnen een termijn die de consument wil ,als ze van ons maar geen last hebben. er wordt geschopt en geslagen naar ons en steeds meer beperkingen. hiermee moeten wij leren omgaan en eventueel de wet negeren. als ik dan diverse malen lees van ja moeten ze het maar niet doen het is hun eigen schuld. vroeger moesten wij lavieren en onderhandelen. nu staat alles op papier en moet strikt opgevolgt worden. ze kunnen en willen hier niet omheen.

ik kijk ook naar wegmisbruikers als ik dan Dhr Spee hoor lijkt het net of ik Klaasen hoor praten moeten ze dit en moeten ze dat maar een middenweg kennen ze niet.

ik heb nooit kwaad bloed willen zetten bij niemand maar mijn beroep is voor mij alles en als iemand hiernaar schopt neem ik het die persoon kwalijk. de grootste fout vond ik dat wij werden vergeleken met gehandicapten. dus Klaasen sorry zover had ik het niet moeten laten komen.

bedankt Wat jij zegt veel oude chauffeurs hebben er moeilijk mee

Als gaat in een snel tempo.Voor mij ook te snel.Ik zal geen een chauffeur ver gelijken met een gehandicapten.Maar die mensen zijn wel altijd dank baar.En als ik voor de bond aan foldern ben in een Rest en een chauffeur gooit alles weg. En schreewt ik heb een eigen CAO.Wil niks met de bond te maken hebben.Kan een ding zeggen dan gaat er wat door je heen.

Ik heb alles laten staan en naar buiten gegaan Ik denk dat het ook het beste was.Dat was het verhaal wat er achter zat.Hoop dat je mij nu begrijpt Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
HWM heeft inderdaad geholpen maar..... zou het niet beter geweest zijn om niet de truck aan het dock te zetten maar met zijn ervaring de dame? in kwestie meer geholpen hebben als ze het zelf had gedaan met zijn aanwijzingen????? Hier leert ze niks van.

Ik weet zelf dat het lang duurde voor het kwartje viel met achteruitrijden, maar toen iemand mij dat eens uitlegde vanuit de praktijk met een ezelsbruggetje, kon ik het ook feilloos!

Misschien een tip voor de volgende keer?

Huh ... was jij het dan?

Ik vind het alleen maar heeeeeelllll erg toevallig als je HWM's berichten leest dat hij nou net zoiets heeft meegemaakt, geholpen, belangrijke Europese topmensen heeft ontmoet en ga maar zo door ....

Dit is mij net wat TE toevallig.

En ja, de manier waarop hij dat heeft geschreven vind ik toch een tikkie neerbuigend. 2 uur bezig met een auto voor het doc zetten ... laten we elkaar toch geen gekke Henkie noemen zeg.

... om 2uur in de nacht werd hij gebeld ... zijn laatste posting van die dag is rond 1 uur in de nacht en om 9.36 van vandaag vinden we alweer HWM's eerste berichtje van vandaag.

'ts maar een gedachte hoor.... maar ik neem HWM toch echt met een paar stevige korreltjes zout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos
bedankt Wat jij zegt veel oude chauffeurs hebben er moeilijk mee

Als gaat in een snel tempo.Voor mij ook te snel.Ik zal geen een chauffeur ver gelijken met een gehandicapten.Maar die mensen zijn wel altijd dank baar.En als ik voor de bond aan foldern ben in een Rest en een chauffeur gooit alles weg. En schreewt ik heb een eigen CAO.Wil niks met de bond te maken hebben.Kan een ding zeggen dan gaat er wat door je heen.

Ik heb alles laten staan en naar buiten gegaan Ik denk dat het ook het beste was.Dat was het verhaal wat er achter zat.Hoop dat je mij nu begrijpt Hwm

ik weet niet of je de chauffeurs dit moet aanrekenen ga met dit verhaal naar je bond en vertel hun eens de praktijk ervaring. want deze chauffeurs zijn gefustreet en voelen zich waarschijnlijk genaait door de bond en toen kwam jij op het verkeerde moment dus kon deze reactie niet uitblijven.

als ik in een chauffeurs cafe aan tafel zit en hoor dan wat er verteld wordt vraag ik of ik ook mijn mening mag zeggen en als je dan eerlijk en rustig blijft en ze goed uitlegt wat de bond doet en kan gaat er een wereld open.

als ik dan over de VLD vertel dan komen er vragen als je dan uitleg dat ook wij vroeger tot het kader van de FNV behoorde maar dat wij tegen beslissingen waren en toen met 23 personen er in eenkeer uitgestapt zijn.

want ook wij hebben geen vertrouwen meer in bonden die tegen de wil van de leden ingaan en niet willen luisteren naar de leden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
HWM heeft inderdaad geholpen maar..... zou het niet beter geweest zijn om niet de truck aan het dock te zetten maar met zijn ervaring de dame? in kwestie meer geholpen hebben als ze het zelf had gedaan met zijn aanwijzingen????? Hier leert ze niks van.

Ik weet zelf dat het lang duurde voor het kwartje viel met achteruitrijden, maar toen iemand mij dat eens uitlegde vanuit de praktijk met een ezelsbruggetje, kon ik het ook feilloos!

Misschien een tip voor de volgende keer?

Hierrrrrrrr met dat ezelsbruggetje:D Ik kan het namelijk ook voor geen meter.

Groetjes Evert-Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Huh ... was jij het dan?

Ik vind het alleen maar heeeeeelllll erg toevallig als je HWM's berichten leest dat hij nou net zoiets heeft meegemaakt, geholpen, belangrijke Europese topmensen heeft ontmoet en ga maar zo door ....

Dit is mij net wat TE toevallig.

En ja, de manier waarop hij dat heeft geschreven vind ik toch een tikkie neerbuigend. 2 uur bezig met een auto voor het doc zetten ... laten we elkaar toch geen gekke Henkie noemen zeg.

... om 2uur in de nacht werd hij gebeld ... zijn laatste posting van die dag is rond 1 uur in de nacht en om 9.36 van vandaag vinden we alweer HWM's eerste berichtje van vandaag.

'ts maar een gedachte hoor.... maar ik neem HWM toch echt met een paar stevige korreltjes zout.

Jij hebt een geluk Er zijn nachten dat ik niet slaap Moeilijk te geloven en toch waar.Om 8 uur ben ik het bed weer uit. Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eindelijk het filmpje eens bekeken....

Hmm... En dan uit de hand...

Weet je zeker dat 'ie niet vooruit reed en het filmpje achterstevoren gedraaid is????

Dat dacht ik ook, maar ja, ook vooruit moet je door een nauw gaatje wurmen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden