[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Boete Duitsland


Hendrik

Recommended Posts

  • Forumlid

Nou ik kreeg vanmiddag nog een erfenis van mijn vorige werkgever (Vos)

De laatse dagen dat ik voor dat bedrijf reed ben ik nogal enigzins met hoog tempo door het rode licht gestuiterd in die Heimat

Mijn laatse werkdag was ongeveer 3 April en vanmiddag kwamen 2 veldwachters uit het dorp hier mij dat even persoonlijk mededelen

Vreemd gedoe zeg ik tegen de politie deze gang van zaken

Nu blijkt ik ben dus niet meer in dienst bij Vos , daar ging de bekeuring wel heen (ik stond mooi op de picture)

Hoe dat het kan dat de cops nu bij mij op de stoep stonden ??

Ik denk dat Vos heeft gezegd dat ik er niet meer werk en mijn adres hebben gegeven en dat men toen hier thuis even kwam controleren of speedy-gonzales werkelijk op dat adres woont en dus daar het geld maar weg moeten halen...........

Nu is er ooit een topic geweest over bekeuringen in het buitenland maar kan die niet vinden

Daarom enig idee waar ik op moet rekenen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

rote Ampel

bussgeld_tatbestand.gif Tatbestandbussgeld_geld.jpg BußgeldPunktebussgeld_fuehrerschein.jpg FahrverbotBei Rot gefahren50 €bussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifBei Rot gefahren - mit Gefährdung oder Sachbeschädigung125 €bussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gif1 MonatBei Rot gefahren - über 1 Sekunde Rotphase125 €bussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gif1 MonatBei Rot gefahren - über 1 Sekunde Rotphase, mit Gefährdung oder Sachbeschädigung200 €bussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gifbussgeld_punkt.gif1 Monat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden