Spring naar bijdragen
Gast jan putter

Rest.Treurenburg

Recommended Posts

Gast jan putter

Rest,Treurenburg

Autoweg Utrecht ri Den Bosch Afrir 18 ( N 831)ri D en Bosch,over de brug rotonde driekwart en je ziet hem.

Goede tent douche toiletten oke

goed eten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast django

hebben ze de boel opgeknapt dan het was altijd een vieze tent met maar een douche en een hoop van gend en loos rechtstreeks uut fryslan wel altijd gezellig moet ik zeggen jammer van weinig parkeer plek toen in ieder geval

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Probeer er eens spare ribs :tu: Het water loopt me al typend uit de mond :D

Ik meende dat die lange binnenkort ook met T-Bones op het menu komt :tu:

Voor een talen cursus kan je altijd bij ons terecht,moet wel even checken of we de cursus Fries niet hebben geanuleerd wegens teveel vraag naar de cursus Plat Pools voor boeren..............:ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
:DJaja Joop van de Treur:D

Heeft ie ook nog leugens verteld:D

Niet overdrijven erik,hij wil wel eens wat vertellen wat niet waar is,maar..............op een leugen kun je hem niet betrappen.

Maar je kunt er wel heel goed eten en een jaar of drie geleden is de parking meer dan verdubbeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Niet overdrijven erik,hij wil wel eens wat vertellen wat niet waar is,maar..............op een leugen kun je hem niet betrappen.

Maar je kunt er wel heel goed eten en een jaar of drie geleden is de parking meer dan verdubbeld.

Ik weet het Peter, ik kom er wel eens om een biefstukje scoren als die blonde hier het verdomd om te koken:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast edwin 30

is een goede tent. parking in nu bestraat beter dan eerst.

eten is goed eten is goed en betaalbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
en dat noem jij betaalbaar 20 euro voor een stukkie fabrieksvlees en 3 knollen en een beetje drinken?

ik vind het belachelijk duur!

Nou nou Freddie,een beetje meer eerbied voor de gezelligste chauffeurs huiskamer van Nederland,:D :D

4 cola is € 8.00,dan blijft er €12 over voor t vlees en de mayo,,redelijk toch?

En het kijken naar de tieten van de serveuse is gratis!!! service van de bovenste plank.:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou nou Freddie,een beetje meer eerbied voor de gezelligste chauffeurs huiskamer van Nederland,:D :D

4 cola is € 8.00,dan blijft er €12 over voor t vlees en de mayo,,redelijk toch?

En het kijken naar de tieten van de serveuse is gratis!!! service van de bovenste plank.:ok:

Freddie wil bier !! Nee, geen cola en geen wijn , wijn is niks voor mijn, ik mot bier......:D

post-2002-1394785731,0223_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee pierre, als ik onderweg ben dan drink ik geen alcohol, of het moet al in mijn dagelijkse rust zijn en verschrikkelijk warm weer, en dan is het er nog maar hooguit eentje, glas blik of flesje dan.

maar zoals petetr al aangaf 4 glazen cola voor 8 euro, sorry maar voor dat geld heb ik 12 liter cola bij de lidl!

een cordon blue kost bij de slager 6 euro per kilo, laat 1 cordon blue nou eens 2 euro kosten.

en die gebakken aardappels dat zijn hooguit 3 hele aardappels ongeschild, de bildstar koop je nu voor 2.50 per 10 kilo.

mayonaise is de goudmijn in deze samenstelling wat dat kost geen drol in de supermarkt.

alles bij elkaar 20 euro, en ja dan mag je naar een paar bedekte tieten kijken vanaf een plank volgens peter.

mag ik dan vinden dat het duur betaald is voor die hap?

ik noem het gewoon afzetterij zulke prijzen dat gaat nergens meer over!

als ik een willekeurige snackbar binnenloop dan kost het de helft, en kan ik ook naar de tieten van de dames kijken, en hoef ik het stamtafelgelul ook niet aan te horen.

ja en dan ben ik maar een oude zak, noem me een vrek of gierigaard of desnoods ongezellig, zal mij aan me derriere roesten.

het is veel te duur, en met mij denken er velen zo over tegenwoordig gezien de verkoopcijfers en verhalen over omvormers en magnetron's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik noem het gewoon afzetterij zulke prijzen dat gaat nergens meer over!

Mag ik stilletjes zeggen dat ik het eigenlijk wel met je eens ben Freddie. Ik denk er namelijk hetzelfde over.

Nou maak ik af en toe maar een nachtje, maar die keren dat ik ergens onderweg gegeten heb, heb ik me bijna altijd 'genaaid' gevoeld.

Ik zal niet zeggen als je de hele week van huis bent om je dan iedere avond als een kluizenaar op te sluiten in de cabine dus zul je een keer ergens gaan eten.

Maar de prijs-kwaliteitsverhouding is soms ver te zoeken en doet mij besluiten om het maar bij een kant en klaar maaltijd of de prak van moeders thuis te houden. Dat lukt best voor die keer.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

een cordon blue kost bij de slager 6 euro per kilo, laat 1 cordon blue nou eens 2 euro kosten.

alles bij elkaar 20 euro, en ja dan mag je naar een paar bedekte tieten kijken vanaf een plank volgens peter.

Mag ik stilletjes zeggen dat ik het eigenlijk wel met je eens ben Freddie. Ik denk er namelijk hetzelfde over.

Hier nog één .... :ja:

Nou nou,,beetje kortzichtig hoor,

In die 20 euro zit ook een stuk afschrijving van die man zijn pand,word het salaris van de kok en de serveuse met de grote tieten betaald,zit ook een stukje van de vervoerskosten voor de aanvoer van dit alles,een stukje werkgelegenheid za'k ma'zegge.

Verder zorgt dit ervoor dat je als chauffeur echt je rust kunt nemen,je hoeft niet eerst zelf te koken en daarna de afwas te doen,je bent ook eerder klaar met het schoonmaken van je cabine,omdat je ruiten niet dichtslaan van de vettigheid en je hoeft de afwas niet te doen.

Als je nog wat om t milieu geeft is het ook mooi meegepakt dat je minder verpakkingsmateriaal weggooit,een restaurant houder koop in t groot in dus is er minder verpakkingsmateriaal nodig.

En...last but not least: ook de investering van de toiletten,waar je gratis gebruik van maakt als klant,worden hiermee gefinanciert.hoef je ook niet onder je trailer of in het groen aan de grens in Zevenaar of De Poppe te gaan zitten sch**ten.

:D:D:D:p:p:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden