[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

laptop


Gast koi

Vraag

Wil graag een laptop in de vrachtauto gebruiken en een abonnement is erg duur en niet dekkend, er is wel een sattelietverbinding in de auto aanwezig.

Kan iemand die een laptop in de auto gebruikt mij vertellen hoe hij/zij dit heeft gedaan?

Wil er mee internetten en navigeren

bvd koi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Wil graag een laptop in de vrachtauto gebruiken en een abonnement is erg duur en niet dekkend, er is wel een sattelietverbinding in de auto aanwezig.

Kan iemand die een laptop in de auto gebruikt mij vertellen hoe hij/zij dit heeft gedaan?

Wil er mee internetten en navigeren

bvd koi

ik heb een Vodafone abbonement zonder datalimiet voor 20 euro per maand.. heb overal bereik nix geen problemen mee :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In oa GB en F kun je bij iedere MC Donalds gratis onbeperkt internetten zolang ze open zijn. Als je een externe wifi-antenne koopt hoef je niet eens binnen te zitten, maar kun je gewoon vanuit je auto online. En op vele andere plekken in Europa zijn onbeveiligde internetverbindingen;) te vinden. Maar dit is niet altijd legaal:D, maar wel handig:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb een data abo bij Vodafone. Data Internationaal Super, kost 75 euro ex btw per maand en dan kan ik in het buitenland 250 mb verbruiken. Elke mb meer kost mij 0,30 euro. Als ik met dit abo in Nederland online gaat kosten de mb's maar 0,03 euro. Dus ik zou in Nederland 2,5gig kunnen verbruiken. Een mix van NL en buitenland is ook mogelijk. Als mijn verbruik hoger als mijn bundel is blijf ik hetzelfde tarief betalen.

Deze maand zit ik bv al op zo'n 300 mb. wat neerkomt op 90 euro ex btw.

Heb toevallig mijn abo deze week verlengd en krijg nu een nieuwe data exprescard geschikt voor 7,2mb/s en 3 maanden gratis abo.

De verwachting is dat de tarieven begin volgend jaar omlaag gaan, oftewel er komt een zwaarder abonnement. Ik kan dan zonder problemen een stapje omhoog, wat ik dan zeker ga overwegen.

Ik heb gevraagd om een abo zonder limiet maar dat hebben ze nog niet.

Let op, ik spreek hier puur over buitenland gebruik !

Idd zijn er hotspots waar je al dan niet tegen betaling kunt surfen, daar maak ik soms ook gebruik van.

Dacht overigens dat MCdonalds in UK niet gratis was, maar dat kan veranderd zijn. Correct me if wrong. Frankrijk is idd gratis.

Als ik bv in het weekend in de buurt van een hotel sta probeer ik via wifi en dan voor bv 10 euro per 24hr. Maar das afhankelijk of ik veel wil doen op de pc.

Overigens maak ik ook beroepsmatig gebruik van internet dus de kosten wegen bij mij absoluut op tegen de baten. Indien er een abo is voor 150euro en dan vrij surfen in het buitenland, ik ga er gelijk voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Wil graag een laptop in de vrachtauto gebruiken en een abonnement is erg duur en niet dekkend, er is wel een sattelietverbinding in de auto aanwezig.

Kan iemand die een laptop in de auto gebruikt mij vertellen hoe hij/zij dit heeft gedaan?

Wil er mee internetten en navigeren

bvd koi

Er zit trouwens ook een zoekfunctie op dit forum. Probeer dat eens uit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden