[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Foto's van de BBQ


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
Zaterdagmorgen rond half elf nog ff zitten shouten op CF met o.a. hendrik , hij ging ook naar de BBQ.

We hadden een goed gevoel bij het hernieuwen van oude (van de nieuwjaarsmeeting) en het leggen van nieuwe contacten met een aantal leden van CF , het is toch leuk om de mens achter de gebruikersnaam in levende lijve te zien.

Om kwart over elf vertrokken uit het Brabantse en rond één uur waren we in Vaassen bij de B&B om de sleutel van de kamer op te halen voor vannacht.

Tegen 14.00ur kwamen we op het aangegeven adres ….weg 86a te Wenum-Wiesel.

Vreemd…., geen enkele auto te zien , zijn we wel op het juiste adres?????

Nog maar een keer een rondje gereden maar we kwamen toch echt op hetzelfde plekje uit en nog steeds geen auto te zien.

We zagen één der buren aan wie wij vroegen of hier op 86A een BBQ was, zij zei ons dat die was verplaatst en zij vertelde ons dat het bij de gedenknaald links was en dan na 100m dat we het niet konden missen want er zou van alles buiten staan.

Er verschrikkelijk van balend dat wij niet geïnformeerd waren over de verandering van adres gingen we toch vol goede moed verder , bij de gedenknaald links en zoeken naar enige vorm van reclame-uiting o.i.d.

Tot onze grote verbazing zagen we dan ook nergens iets van wat er op zou kunnen wijzen waar de BBQ dan ook maar zou kunnen zijn.

We hebben nog een half uurtje in de buurt rondgereden , loolaan , loseweg , reeënweg en god weet ik veel waar allemaal nog meer waar we gezocht hebben, maar de BBQ hebben we nooit bereikt.

Het geeft een verdomd klotegevoel dat door informatiegebrek van de organisatie ons een verwachte leuke middag in rook is opgegaan.

Echt balen dus.............

Gé

En dit gebeurt een man die blindelings door gans Europa rondrijdt, recht naar t juiste adres.

Heb je nog in dat B&B geslapen GE?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zaterdagmorgen rond half elf nog ff zitten shouten op CF met o.a. hendrik , hij ging ook naar de BBQ.

Gé

Ja klopt Gé jammer dat het adres niet ter sprake is gekomen anders waren we er wel uitgekomen !

Inderdaad kan ik me voorstellen dat je dan behoorlijk baalt van de andere kant vreemd dat je ons niet gevonden hebt op de Loolaan er stonden meestal meer mensen buiten op de stoep rook te happen dan dat er binnen waren

Bij deze wil ik de organisatie/gastheer(vrouw) toch bedanken voor de mooie middag ook het snelle reageren op mijn last-minute aktie :tu:

Ook de "kale mannen".....respect !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GEWELDIGE barbecue weer.... het weer zat ook mee dus ik heb genoten.

Bernadette.... :tu: het zag er weer super uit, en allebei bedankt voor nog een kei gezellige zondag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ligt aan de fotograaf want in de laatste serie zijn er wel meer laten we zeggen iets minder charmante foto's:stom:

(zeg Ria heb jij wel al toestemming gevraagd, en ik mis een druppelfoto:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bernadette
Hey waar blijven de foto's van Bull?? :D

Bonny, rustig aan, Peter zat al weer heel snel op de weg, dus moeten we nog even geduld hebben. En dan niet alleen op de foto`s van Bull, maar wat dacht je van Bulletje met die grote camera om zijn nek, heeeeelemaal fantastisch dat mannetje!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat ligt aan de fotograaf want in de laatste serie zijn er wel meer laten we zeggen iets minder charmante foto's:stom:

(zeg Ria heb jij wel al toestemming gevraagd, en ik mis een druppelfoto:D)

De druppelfoto is jammer genoeg(hahaha) mislukt Kitty.....:rolleyes:

en je ziet ook de minder charmante worden geplaatst.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ligt aan de fotograaf want in de laatste serie zijn er wel meer laten we zeggen iets minder charmante foto's:stom:

(zeg Ria heb jij wel al toestemming gevraagd, en ik mis een druppelfoto:D)

je zou bijna denken dat je net van een koffieshop afkomt;)

maar wij weten wel beter....toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden