Spring naar bijdragen
Freddy

Voor je plaatst

Recommended Posts

Afgelopen zomer ...of ik mij even bij de directeur wou melden natuurlijk wilde ik dat wel. (dacht aan loonsverhoging)

De directie was wat foto's in tegen gekomen op het wereldwijde net waar mijn naam in stond.

De directie was er niet blij mee maar omdat het mooie foto's waren en geen negatieve commentaar erbij stond mochten de foto's blijven staan.

Ik moest de volgende keer wel om toestemming vragen en de directie wees mij op de regel die in het huisreglement stond dat is nou net de regel die Freddie aanhaalt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Cortrans
Ziet er inderdaad echt strak uit Corne, niet teveel, niet te weinig, net precies goed.:ja:

Ja, ik kan mij ook wel vinden in die "nieuwe" frisse kleuren Corné, jou tijd komt ook nog wel hoor:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind in een demokratische land als NL, of B zulen ook chauffeurs dat recht heben alles over dat bedrijf te schrijfen waar die werken, of heben gewerk. Wat is als mij baas mij illegale opdracht gevt etc. waroom heb ik dan niet dat recht over dit te berichten, dat de chauffeurs dat ook weten?:confused: In televisie word toch ook over alles berichtet, ook over 9/11 etc, misschien vind Osama Bin Laden dit ook niet leuk, maar dat krijgen wij te zien en te horen..... hier is zelfte.........

Wat niet wil zeggen dat alles wat in de media staat ook de waarheid is! :confused:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites