[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Corydon, lang terug.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Zal eens wat foto's zoeken toen ik nog in NL reed.

Ben er helaas heel veel kwijt:confused:. Maar vond er een stel. Hier een klein voor proefje. En twee van Jennifer, de eerste toen ze een jaar of 6 of 7 was.

scanabc1xk5.jpg

Schoonen was een groot maar tof bedrijf. De betaling was perfect, en het werk ook, ging vaak naar zuid Spanje en Portugal, en een paar keer naar Mallorca.

scanabc2nu5.jpg

Dit was de laatste NL werkgever waar ik voor reed, enkel in de zomer.

scanabc3tl5.jpg

De rest van t jaar reed ik voor GVT uit Tilburg, ook een zeer goed bedrijf.

Kan er geen foto's can vinden.

Miss Jennifer, in een schoolbus, ze was toen echt heel klein, miniscuul gewoon, maar Corydon kookt graag en na een paar jaar kwam ze wat aan. Het is zowiezo een wonder dat ze die eerste jaren heeft overleeft.

Ze heeft op deze foto ook een bodycast aan, een soort harnas, en leg braces, ze woog bijna niks............ maar ze is een vechter.

scanabc4rs3.jpg

En deze is 4 jaar oud, was toen net begonnen bij Lucas, ik rijde toen een Western star.

Volgend weekend meer, als er iemand in geintereseerd is.

scanabc5pz0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geduld mensen, t is dinsdag:D.

De meeste foto's zitten in een koffer, honderden........

Hoop dat ik op tijd terug ben en wat tijd heb.

Ik ontmoete mijn vrouw toen Jennifer 6 was, het is haar klein dochter.

De dokters gaven haar 3 jaar max, maar mijn vrouw gaf haar 100% aandacht, er waren tijden dat ze zeer dichtbij haar eind was de eerste jaren zijn het belangrijkst, ze heeft heel veel operaties gehad. Momenteel is ze in een uitstekende gezondheid, haar bijnaam is Happy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens Wikipedia is Corydon een motorfiets of een vogel. :D

Corydon kan verwijzen naar:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Kerstboom ?? :eek:

Nu kunnen we wel merken dat je al geruime tijd in de States vertoeft.

Bij ons gaat het momenteel van :

"vol verwachting klopt ons hart" en "makkers staakt uw wild geraas".

Hier is het natuurlijk Sinterklaas-tijd.

Santa heeft een verbod tot 6 december hier.

Maar, misschien wel aardig vroeg: Alvast fijne kerstdagen toegewenst.

(maar, wel inzenden die foto's he :angel:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit weekend zetten de meeste de kerstboom, en de lichtjes buiten, hoe meer, hoe beter.....

Nou ja, kan bijna geen transport gerelateerde foto's vinden.

Een paar uit 79 en 80, toen heb ik een poosje gevaren op de Rijn en Moezel. Relaxed,

Wie weet welke brug dit is?

scani5nz4.jpg

Dit is de brug bij Gorinchem.

scani6ld3.jpg

Ook in de binnenvaart word te zwaar geladen, dit is echt niet toe gestaan, maar het gebeurt wel.

scani4lx3.jpg

En dan moet je via dat niet zo brede randje naar voor of achter lopen.

scani7bs6.jpg

En dat ben ik, lekker relaxed sturen. De meeste tijd ben je echter aan t verven, iets waar ik een broertje dood aan heb.

Dit schip was de "Birs", een klein bootje, geloof dat het ong 1200 ton vervoerde. Het had wel een (veel) te sterke moter, ong 900 pk. Het was 1 van de snelste binnen vaart schepen.

scani9wr5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee nee, dat ben ik niet, gebeurde wel net voor m'n neus.

Dit is aan de Franse kant als je naar de Mont Blanc tunnel gaat. Was toen nog helemaal naar de tunnel ingang gelopen wat een aardig eindje is.

scani10ki4.jpg

En een paar toen ik met een heel goede maat van mij naar NYC was geweest voor 1 hele week.

Ja, die rare man is ik.........

scani3ul6.jpg

We waren ook nog op t dak geweest van een zeer indrukwekkend gebouw, er waren er twee van.

Je kunt goed zien hoe hoog het was, het hele eiland is vlak. Je kijkt naar beneden op 200+ meter hoge gebouwen.

scani2ob5.jpg

Het World Trade Center dus, waren ruim 400 meter hoog.

scani1xf6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat opritje naar de mont blanc ken ik ook nog van lang geleden was het laatste stukje met die paar hairpins erin.

nyc ben ik alleen met ria op het empire state geweest en niet op de twin towers

maar is een mooie stad als je daarboven kunt staan en rondkijken

vroeger toen we nog gewoon in de rivier de maas zwommen, klommen we altijd op zo een zwaar beladen binnenvaartschip en voeren dan een tijd mee ( als de schipper niet de bouvier losliet:D ). en dan gingen we verderop naar een strandje.

alleen moest je soms wel lang wachten op een lift terug;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja, mm oh......:D.

Vandaag de kerstboom aan t opzetten, gisteren hele dag gegeten, morgen, misschien. Hopenlijk......:o

afbeelding641800x600we2.jpg

kostte zeker wel wat moeite om die boom op te zetten of niet??biertjebiertje

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goed gezien Dokus.

In 1994 was ik in NL met de vrouw en kleine en toen hebben we een dag in Zaltbommel rond gelopen, veel historie in dat dorp.

Herrinner dat ze toen de nieuwe brug aan t bouwen waren.

Is die weg dan veranderd Sindoco, naar de Mont Blanc tunnel?

Ik rijde vrijwel altijd via die weg naar Italie, Oostenrijk was toen nog 38 of 36 ton max.

Ja ja, typies NL kerstboom, zijn dat Grolsch flesjes? De straat buiten ziet er wel erg amerikaans uit trouwens.

Het World Trade Center. Dat was een indrukwekkend gebouw. De foto waar je naar beneden kijkt, dat is binnen, kon je gewoon tegen het glas leunen:D.

Op het dak was een soort verhoogd platform waar je kon rond lopen, maar dat was wel een meter of 5 van t randje. En er lag ook prikkeldraad tussen dat platform en het randje, teveel die er vanaf wilde springen denk ik.

Heb je die torens nog gezien dan Fland?

Er werkten 50.000 mensen in die twee gebouwen, vrij groot dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden