[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Muba Transport failliet?


Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja wilbert, ik heb het van de zoon van zijn maat, en denk niet dat hij daarover liegt, maar daarom vraag ik het hier, zodat ik zeker weet en niet overal ga rondbazuinen(sowieso niet:p);)

Nee je zet het wel op een forum waar ook bezoekers komen.... dan bazuin je het ook rond:ja:

Ik kan niks vinden bij de rechtsuitspraken en bij de faillissementen alleen dat ze op 31-10-2007 failliet zijn verklaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee je zet het wel op een forum waar ook bezoekers komen.... dan bazuin je het ook rond:ja:

Ik kan niks vinden bij de rechtsuitspraken en bij de faillissementen alleen dat ze op 31-10-2007 failliet zijn verklaard.

ja, ik zet de vraag hierneer, omdat ik weet dat wilbert bij MUBA werkt...

en misschien dat hij hier wat neer kon zetten, maar hij is hier nog niet geweest;):p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja, ik zet de vraag hierneer, omdat ik weet dat wilbert bij MUBA werkt...

en misschien dat hij hier wat neer kon zetten, maar hij is hier nog niet geweest;):p

Zal wel z'n redenen hebben...

Misschien dat je onder het personeel iets of iemand wakker hebt gemaakt????

m.a.w. misschien vertel jij hun iets voordat de baas dat kon doen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Want? Niet interessant voor je? Of juist wel?

Wel interessant, helaas zullen deze verhalen of geruchten de komende tijd meer verschijnen. Om te voorkomen dat er alleen maar geruchten op het net verschijnen en daarmee ook alle speculaties weg te halen kunnen dit soort postings beter sneller op slot. Dit is natuurlijk mijn mening en zolang de post open blijft mag iedereen zijn reactie er op kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

we hebben vandaag een kollectief gesprek gehad met de bond en het uwv

ga er maar van uit als het deze week niet rond is gaan we het collectief aanvragen met al het personeel meer weet ik er ook nog niet van om dat ik herstellend ben en nog in het ziekenhuis bivakeer

groeten toeter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel interessant, helaas zullen deze verhalen of geruchten de komende tijd meer verschijnen. Om te voorkomen dat er alleen maar geruchten op het net verschijnen en daarmee ook alle speculaties weg te halen kunnen dit soort postings beter sneller op slot. Dit is natuurlijk mijn mening en zolang de post open blijft mag iedereen zijn reactie er op kwijt.

Kijk Duco, er word hier geen bedrijf zwart gemaakt, alleen in de trant van: 'Ik heb dit of dat gehoord, klopt dat?' Daar zit verder toch geen kwaads in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aangezien de pers er nu ook al mee naar buiten komt:

70 werknemers Balkema-Meyer dreigen baan te verliezen

pixel.gif

NOORDHORN - De ruim zeventig personeelsleden van transport- en loonbedrijf Balkema-Meyer in Noordhorn dreigen hun baan te verliezen.

Het bedrijf verkeert in ernstige problemen en naar verwachting wordt binnenkort surseance van betaling of het faillissement aangevraagd. Het is niet bekend waarom Balkema-Meyer in de problemen is geraakt. Een leasemaatschappij heeft inmiddels vrachtwagens en kraanmachines weggehaald bij het concern. Bron: RTV Noord

En ik zit op het moment inderdaad thuis. En kan op zoek gaan naar een andere baan.

Zodra ik meer info (mag) plaatsen meld ik me hier wel weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slotje is overdreven.

Juist door het open te houden kan iemand die weet hoe het werkelijk dit aangeven. Berichten als: gehoord van, zou zijn e.d. moet je maar zelf leren inschatten.

Enneh, succes Wilbert...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wilbert (en volgens mij Toeter ook????) veel sterkte met deze onzekere tijden. Zal niet mee vallen om zo vlot weer wat te vinden in deze tijd. Zeker niet in het noorden van het land.

Naar de geluiden die ik heb gehoord zouden in iedere geval het grootste deel van de lonen over de laatste periode nog wel zijn betaald. Zou wel netjes geregeld zijn als ze het personeel in ieder geval niet in de kou laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden