[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Steun het forum en breid uit.. !!


Wilbert

Recommended Posts

  • Forumlid

Om het forum in de toekomst gezond te kunnen houden en jullie niet te hoeven plezieren met allerlei irritante reclame methodes hebben wij besloten betaalde lidmaatschappen aan te bieden.

Let wel: Niemand is verplicht dit te nemen en aan de functionaliteit van dit forum verandert ook helemaal niks ! Het forum is en blijft gratis voor alle gebruikers...

De betaalde abonnementen bieden wel enige leuke extra's, zoals hier onder beschreven.

Voor die gene die niet weet wat een skin is: Dit is het complete uiterlijk van het forum, zoals kleuren, vormgeving en stijl.

Een email adres wordt dan gebruikersnaam@chauffeursforum.nl of .be

chauffeursforum abonnementen:

Standaard: (Prijs € helemaal niks)

-Pb box voor 50 berichten

-Fotoalbum voor 100 foto's

Lite: (Prijs € 25 per jaar)

-Pb box voor 100 berichten.

-Meerdere skins mogelijk.

-Fotoalbum voor 250 foto's.

Medium: (Prijs € 49,95 per jaar)

-Pb-box voor 200 berichten.

-Fotoalbum voor 500 foto's.

-Meerdere skins mogelijk (banner-vrij !).

-Eigen @chauffeursforum.nl of .be e-mail adres met webmail.

Gold: (Prijs 69,95 per jaar)

-Pb-box voor 500 berichten.

-Meerdere skins mogelijk (banner-vrij !)

-Eigen @chauffeursforum.nl of .be e-mail adres met webmail.

-Eigen subdomein (b.v. wilbert.chauffeursforum.be)

-Webruimte 100mb.

-Ongelimiteerd foto-album.

Commercieel: (Prijs: 125,00 per jaar)

Alles van het gold pakket, maar nu met de optie om een link in je handtekening op te nemen en zo je eigen site te promoten !

-Pb box voor 1000 berichten.

-Ongelimiteerd foto-album.

Ok, dat lijkt me leuk. Maar hoe meld ik mij aan ?

Maak het bedrag over van het gekozen pakket onder vermelding van username en gekozen pakket op:

Rekeningnr. 90.53.40.949 (Fortisbank te Delfzijl), t.n.v. W.L. Schipper te Appingedam.

Vermeld ook graag of een .nl of .be e-mail adres is gewenst !

Internationale info:

IBAN: NL96 FTSB 0905 3409 49

BIC: FTSBNL2R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bovenstaande posters hebben mijn gras al weer gemaaid;)

Maar een (half)jaarlijkse bijdrage ben ik wel voor te porren, en genoemde faciliteiten zijn aan mij ook niet besteed...

Zelfde rekeningnummer??

Hmm....Tja vrijwillige donaties zijn eigenlijk niet in dit idee opgenomen...maar rekeningnummer is inderdaad het zelfde....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even ter aanvulling...bovenstaand is gedaan voor leden die iets extra's willen..bijv meer pb's of bannervrije skin...Het geld is dan bestemd voor de forumkas.

Een vrijwillige bijdrage is natuurlijk ook altijd leuk, maar het is niet zo dat de forumkas het nodig heeft. Sommigen vinden het wel wat die extra opties en zo hebben we dat een beetje ingedeeld, dit is gekomen na een idee van iemand die zijn homepage als link in de handtekening wil hebben. Dit is normaal niet toegestaan..als we het zien verwijderen we ze meestal ook..

Maar nogmaals vrijwillige bijdrages zijn altijd leuk, maar niet noodzakelijk om het forum on air te houden, die garantie is er nu wel.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
fortis rekening?:eek::eek::eek::eek:

Veiliger kan op dit moment niet, aangezien Fortis/AbnAmro genationaliseerd is ;)

Als het CF dan ook nog een spaarrekening (5,1%) zou openen bij Moneyou zitten ze helemaal goed :) ;)

Ik meen dit redelijk serieus ook .... bij Moneyou zou je 5,1% krijgen over het geld wat op de rekening staat en ook kun je die rekening nog onderverdelen in 'doel-rekeningen' zodat je apart een potje kunt maken voor een nieuwe server en dergelijke.

+ 'ts veilig aangezien Moneyou onder de ABNAMRO valt is ook zij van de Staat der Nederlanden en is je geld dus veilig.

Doe mij maar een LITE abo voor € 25,= per jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden