[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarom mistlampen?!


bergingstrucker

Recommended Posts

meneer vw93, wie ik ben weet ik , wie jij bent interesseert mij niet net zo min wat jij denkt van mij.als ik met die mistlampen aan rij en ik krijg een boete moet jij die toch niet betalen , dus nogmaals , wat jij vind van mij interesseert mij niet.

Tjonge wat stoer joh:mad: *****

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Geloof dat maar niet.....;)

Als ik veel lampjes wil zien ga ik wel naar de kermis....:D

Ik heb veel liever dat mijn poen klopt.....

Bravo, hier is ALLES mee gezegd,

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is het niet een beetje een kwestie van smaak? En als dat zo is, is het dan niet mogelijk om elkaar in elkaars waarde te laten? Ik bedoel: Wordt je s'morgens wakker gebruld, door een brulpijp dan begrijp ik dat je niet zo enthousiast bent over brulpijpen. Maar overdag..........

Persoonlijk ben ik wel een fan van veel lampies en een blulpijpje eronder. MAAR... dat is mijn smaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooi Bert:D, ik heb stiekem altijd al een eigen topic willen hebben:p:angel:. Welkom in MIJN wereld:bey:

Gr. Cor

Dank je Cor, ik ga hier zeker terug komen als ik even tijd heb :D:D.

Is het niet een beetje een kwestie van smaak? En als dat zo is, is het dan niet mogelijk om elkaar in elkaars waarde te laten? Ik bedoel: Wordt je s'morgens wakker gebruld, door een brulpijp dan begrijp ik dat je niet zo enthousiast bent over brulpijpen. Maar overdag..........

Persoonlijk ben ik wel een fan van veel lampies en een blulpijpje eronder. MAAR... dat is mijn smaak.

Zolang ik er geen last van heb vind ik het prima, en eerlijk gezegd vind ik het ook wel leuk. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Moet je overal de mensen zien kijken als je met een brulpijp langs komt :D:D

Vind het wel leuk, ff in de Elbe tunnel, of de Kennedy tunnel, halfie terug als je naar boven gaat met 25 ton, klinkt ie lekker. Kon zelfs slapen toen m'n maatje aan het rijden was.

Teveel lampies is niet mooi, een paar vind ik wel mooi. Ben weer zo kritisch, wat er opzit moet het ook doen. Stukke lampjes heb ik een hekel aan. Kan mij er mateloos aan irriteren, net als aan mensen die weken met kapotte lampen rondrijden.

En nu weer on-topic. Mistlampen aan is kansloos, heb ze nooit aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is hetzelfde verhaal als een programma op TV wat je vreselijk vind. Er zit toch een uit-knop op? Kijk i.p.v de uit-knop gewoon een andere kant op en erger je niet overal aan.

Ga ook niet zeuren over verblindende mistlampen (dan bedoel ik standaard op de auto aanwezig) ik heb meer moeite met de 10000en beroerd afgestelde koplampen dan een enkele slecht afgestelde mistlamp.

Ow ja de meeste auto's met een goede open pijp kúnnen wel stil zijn. Mits de chauffeur niet te beroerd is ff een schakelaar om te zetten zodat het via een pneumatische klep weer via de originele demper loopt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En nu weer on-topic. Mistlampen aan is kansloos, heb ze nooit aan.

Helemaal mee eens! D'r zijn maar weinig situaties waar je ze nodig hebt, en juist dan worden ze door bijna niemand gebruikt. Alleen mistlicht achter is handig bij automobilisten die overdreven langzaam gaan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
idd, toen ik nog in zwartemeer woonde, zat ik hemelsbreed ongeveer 1 km van de a37 af en midden in een woonwijk.

s.nachts kon ik ze in de woonkamer voorbij horen komen!

je wilt niet weten hoe dat doorklinkt!

Woon ook niet ver van de A37 af, en als ik 'savonds buiten sta te roken, hoor ik ze ook voorbijkomen, en 'snachts na 2en, komen ze van het bootje af. Zijn er niet zoveel als het er geweest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Misschien ligt het wel aan mij hoor, of misschien moet ik gewoon naar een opticien, maar van die mistlampen heb ik totaal geen last. Maar verkeert afgestelde koplampen zijn idd wel irriterend. Of wat ik nog erger vind die blauwe ellende: die nep Xenon verlichting. Die k*t dingen zijn erg vel en altijd schijnen ze recht je gezicht in....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien ligt het wel aan mij hoor, of misschien moet ik gewoon naar een opticien, maar van die mistlampen heb ik totaal geen last. Maar verkeert afgestelde koplampen zijn idd wel irriterend. Of wat ik nog erger vind die blauwe ellende: die nep Xenon verlichting. Die k*t dingen zijn erg vel en altijd schijnen ze recht je gezicht in....

Juist, dat vind ik pas iri,die k** blauwe lampjes.

En ook vuile (nep)xenon,dat licht waaiert ale kanten op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als ik in de nacht bijvoorbeeld op de A50 of binnendoor over de veluwe rijdt dan heb ik vaak ook mijn mistlichten/ breedstralers VOOR aan zodat ik iets meer zicht in de berm heb .

Ik heb al 2x een ree onder de auto gehad die ik niet zag aankomen en nu ik meer zicht heb in de berm dan rijdt het toch wel iets prettiger:ja:.

en als het sneeuwd in de nacht gaat het dimlicht uit en mistlicht VOOR aan minder last van die witte stippen(vlokken sneeuw) die op je af komen .

Dus soms kun je er wel profijt van hebben :ok:.

maar er heeft nog nooit iemand die ik tegen kwam geseind dat hij er last van heeft

en mocht men het wel gaan doen gaan ze gewoon ff uit tot de weg weer vrij is:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik in de nacht bijvoorbeeld op de A50 of binnendoor over de veluwe rijdt dan heb ik vaak ook mijn mistlichten/ breedstralers VOOR aan zodat ik iets meer zicht in de berm heb .

Ik heb al 2x een ree onder de auto gehad die ik niet zag aankomen en nu ik meer zicht heb in de berm dan rijdt het toch wel iets prettiger:ja:.

en als het sneeuwd in de nacht gaat het dimlicht uit en mistlicht VOOR aan minder last van die witte stippen(vlokken sneeuw) die op je af komen .

Dus soms kun je er wel profijt van hebben :ok:.

maar er heeft nog nooit iemand die ik tegen kwam geseind dat hij er last van heeft

en mocht men het wel gaan doen gaan ze gewoon ff uit tot de weg weer vrij is:bey:

Kijk, en zo kan het dus ook.......

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden