Spring naar bijdragen
Gast Dennis410

Hognoul

Recommended Posts

Ja ja, ik snap'um...

Donderdagavond parkeert een auto van Girteka op Neufchateau met 2 badslippers achter het stuur.

Even rondneuzen en al gauw hadden ze het sanitaire gedeelte gevonden en liep het met z'n tweeën met flessen en waterjerrycans naar beneden de badruimte in. De directie stond het duo buiten al op te wachten met het bonnenboekje, of eten, of betalen of opgesodemieterd!

Men verkoos de laatste optie....:p

Wegwezen met dat spul!!!!Zo moest het eigenlijk overal gaan!!!!!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wegwezen met dat spul!!!!Zo moest het eigenlijk overal gaan!!!!!!!!

Nou Bert, ik zal je snel uit je dromen helpen: er komen er alleen maar nóg meer bij van die fijne jongens......

Sta nu bij de Mol in Wijthmen. Ook hier komt net een trainingspak met autotransporter aanrijden. Wat-ie aan het uitspoken is weet ik niet, maar ik vermoed zo dat hij zijn pens niet in het restaurant gaat vullen vanavond.

En zo staat er vanavond één, volgende week 10, de maand erop 25 en over twee of drie maanden is het afgelopen met gratis douchen, wifi en parkeren.

Gewoon kort houden die paupers, binnen eten en anders opzouten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Op 2-10-2013 om 05:20 zei Pierre:

Mijn vraag is: welke is nog open, en wat is het voor iets?

Ik kom regelmatig rond Luik en rijd altijd maar door omdat er niks te vinden is, en ik gehoord heb dat 'Hognoul' gesoten is...:confused:

@Pierre

Afrit 30 maar eens proberen dan 

https://www.google.nl/maps/place/4280+Hannuit,+België/@50.6897963,5.3902357,16z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x47c0fd7cad9cd147:0xf9039da712cd1b28!2sRELAIS+DE+HESBAYE!8m2!3d50.6895638!4d5.395258!3m4!1s0x47c10c03e1f6b76d:0x40099ab2f4d68c0!8m2!3d50.6720946!4d5.0777435?hl=nl

Parkeren bij de pomp of  ff doorrijden en dan naar rechts.....grote parking

bewerkt door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 03/28/2017 om 18:54 zei josimo:

Afrit 30 maar eens proberen dan 

(...)

Parkeren bij de pomp of  ff doorrijden en dan naar rechts.....grote parking

Ik zou het niet proberen als ik jou was, want je gaat met honger naar bed.

Ik kwam daar bijna wekelijks, tot bijna twee jaar geleden het doek viel en de tent gesloten werd.

Haast niemand kende deze routier, de enigen die er regelmatig kwamen waren een paar collega's en chauffeurs van KLG, verders haast nooit geen Hollanders.

Wat ik in deze routier annex dancing, swingersclub en drankhol heb gezien en meegemaakt kan ik boeken over schrijven, de details bespaar ik jullie maar...echt zonde dat hij gesloten is. :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
5 uur geleden zei Pierre:

Ik zou het niet proberen als ik jou was, want je gaat met honger naar bed.

Ik kwam daar bijna wekelijks, tot bijna twee jaar geleden het doek viel en de tent gesloten werd.

Haast niemand kende deze routier, de enigen die er regelmatig kwamen waren een paar collega's en chauffeurs van KLG, verders haast nooit geen Hollanders.

Wat ik in deze routier annex dancing, swingersclub en drankhol heb gezien en meegemaakt kan ik boeken over schrijven, de details bespaar ik jullie maar...echt zonde dat hij gesloten is. :p

ik ben daar zelf niet geweest maar kreeg deze tip van een collega nav dat ik daar vd week in de buurt was.

Zal hem nog eens vragen.....klinkt toch wel om eens te proberen.....alleen al voor de ervaringLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei josimo:

ik ben daar zelf niet geweest maar kreeg deze tip van een collega nav dat ik daar vd week in de buurt was.

Zal hem nog eens vragen.....klinkt toch wel om eens te proberen.....alleen al voor de ervaringLOL

De enige ervaring die je daar nog op kan doen is om gezellig samen uit de kist te eten met de Tsjechen die daar op de zandplaat staan geparkeerd.

Weet niet of je daar nu echt op zit te wachten.

Voor de rest is er niets meer te beleven als enkel het tankstation waar je nog een broodje kunt kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites