[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gestolen JG-FL-82


alberto

Recommended Posts

  • Forumlid

Ergens tussen vrijdagmiddag 15:30 en zondagavond 20:30 is m'n auto gestolen! Hij stond geparkeerd op een terreintje bij het trein/busstation in heerenveen. Ik ga er niet van uit dat de auto ergens op duikt maar je weet maar nooit.. vandaar dit bericht.

Gr. Lennart

IMG_1986.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Chips, vervelend. Is genoteerd en zal mee uitkijken in Limburg.

Doorgeven aan collegás van beveiliging ziekenhuis. Ge weet idd nooit dat hij er plots opduikt op die parkeerplaats of daar gedumpt wordt. Wel zeer onwaarschijnlijk, maar zeg nooit nooit.. Laatst ben ik zelf nog twee gestolen fietsen op spoor gekomen. Stonden na enkel dagen nog steeds op zelfde plek langs de kant van de weg. Dus ff 0900 8844 belle.

Mooi kleurtje trouwens.

Sterke ermee.

Heel ff aanvullen: bericht is reeds doorgegeven aan collega's beveiliging die ik ken.

bewerkt door PIET
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Lennart

Ik weet uit ervaring dat ze in Heerenveen nogal vlot zijn met wegslepen van auto's dus bel bergingsbedrijf Hof in Heerenveen eens misschien dat die meer weten , van de andere kant dan had de politie je dat ook wel verteld denk ik dan .........succes!!!

Ja idd, da zou me toch wel heel sterk lijken.

Dat hij weggesleept is, das duidelijk, maar wel door de verkeerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

ik heb even geken op de rdw site https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx

staat ook al als gestolen gemeld , was niet apk gekeurd , bouwjaar 92 diesel. ik wens je er sterkte mee , was je tegen diefstal verzekerd ? na 30 dagen gaat de verzekering over tot uit betalen

misschien even bij verschillende volkswagenforums op het net een posting doen , dat zijn liefhebbers en zijn geeintresseerd in alle vw die ze tegen komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden