Spring naar bijdragen
AngeliqueBS

DAF topic

Recommended Posts

Da's mooi ik ben van plan om indien ik daar toe de mogelijkheid heb een Daf xf space cab of een super space cab aan te schaffen (2e hands) 430 Pk Werkgebied gans Europa

Mijn vraag nu wat is jullie mening hierover en waar moet ik op letten bij een aanschaf van een 2e handse trekker.

Alvast bedankt Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor het aanbod Angelique maar die heb ik voorlopig nog niet nodig want mocht ik met de klant overeenkomen dan rij ik met hun trailers dus zodoende voorlopig zijn we nog aan het bakkeleien over het èèn en ander hahaha.

Nogmaals bedankt Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
:D Ben niet zo'n Scania liefhebber logo is mooi maar de binnenkant hè Ik hou van vrouwen dus ronde vormen whaaaaaaaaaaaaaaaaa nou ga ik op m'n donder krijgen van de scania lovers :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
:D Ben niet zo'n Scania liefhebber logo is mooi maar de binnenkant hè Ik hou van vrouwen dus ronde vormen whaaaaaaaaaaaaaaaaa nou ga ik op m'n donder krijgen van de scania lovers :p

Denk dat een echte scanialover niet in een daftopic gaat kijken dus op je donder krijgen valt wel mee.LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Hallowed
Denk dat een echte scanialover niet in een daftopic gaat kijken dus op je donder krijgen valt wel mee.LOL

sommige zijn overal......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast dafxf

helaas werk ik hier niet meer, maar op deze daf reed ik een hele fijne wagenom mee te rijden een dafxf480 wipcar met koelers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja,wat zal ik zeggen.

Ben altijd best wel Scania liefhebber geweest,maar met de laatste 2 modellen is heeft die liefde een beste deuk gekregen.

De 4 serie was vaak stuk,onnozele mankementen en de R serie die ik nu heb heeft vreselijke stoelen en een nog vreselijkerderderder bed.

Daf komt volgens mij qua prijs,verbruik,service en practische ruimte het beste uit.

Als ik nu op dit moment een auto moest aanschaffen dan zou echt een daf worden.

lijst_lo.giflijst_ro.gifVK-nummer

VK 415296

Merk

DAF

Soort

Trekker

Type

FTXF95-480 SUPERSPACECAB AS-TRONIC

Opmerkingen

Bouwjaar

2005

Kenteken

BRLR55

Registratie datum deel I

02-12-05

Afgelezen km-stand

110.500 km

Dit vind ik persoonlijk een hele mooie optie,staat bij de Ebag in Ede,via de site kan je meer info krijgen.

Ik heb mn papieren nog niet bij elkaar anders zou ik hier zeker even naar gaan kijken!

post-255-1394778992,5632_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

... Ik ben al jaren fan van de DAF ;)

Gewoon een mooie en degelijke auto, met veel aandacht (ontwerp) voor de chauffeur en dat zie je terug aan de indeling van de cabine (ruimte) opbergplaats etc etc etc. Niets over te klagen dus.

En wat de kosten betreft ... per km komt hij uit test als voordeligste te voorschijn en dat is voor een ondernemer ook belangrijk (kostenplaatje). Natuurlijk ook gelet op weinig stilstand .. heel belangrijk, als hij in de garage staat verdient hij immers zijn brood niet ;)

post-152-1394778992,681_thumb.jpg

post-152-1394778992,7765_thumb.jpg

post-152-1394778992,8779_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:mad: Nog steeds geen wederwoord van de klant aangaande het grote werk dus denk dat het met een sisser afloopt. Nee niet te duur of zo want rij al een tijdje voor deze klant en nog steeds maar ja er moet wel voldoende werk voor zijn hè en zolang ik niet weet wat voor werk dan kan je ook geen trekker aanschaffen want zij doen van alles wat van tank tot collie en ADR.

Voorlopig verdien ik ze met m'n busje en wacht lekker af op deze manier hou ik het meest over uiterst begin 2008 moet de bus vervangen worden sta nu op 336.000 Km en rond de 500.000 Km gaat die eruit. Haalt een busje dat ja de vorige bus had 537.674 als eindstand. Jawel ook een Renault, hoe weet ik dat zo had 't met de verkoper over vandaag toen de bus z'n onderhouds beurt kreeg en we op 't onderwerp Km-stand kwamen want deze bus loopt qua Km bijna gelijk op met de oude vandaar.

Mvg. Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Emy en Martin jullie zijn een straf voor mij lekker in de sneeuw en dan die mooie wagens voor d'n deur om jaloers op te worden.

Mvg. Peter

Noorwegen nog niet met rubber of voeten betreden helaas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Emy en Martin jullie zijn een straf voor mij lekker in de sneeuw en dan die mooie wagens voor d'n deur om jaloers op te worden.

Mvg. Peter

Noorwegen nog niet met rubber of voeten betreden helaas

Tja dit was de eerste sneeuw.. en tot maart gaat die niet meer weg. Mooi voor de foto's, maar als je voor de zoveelste keer onderuit gaat op de ijsbaan voor het huis is het wat minder.....

Gisteren weer de eerste vrachtwagen ondersteboven hier in het dorp....(door de sneeuw, was een litauwer..... goh zijn toch altijd weer de buitenlanders die als eerste gaan..)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Hallowed
Hier nog een paar mooie daf's

dat is een contradictie... (wat doe ik hier???? Op het verkeerde topic gedrukt??)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden