[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

DAF topic


AngeliqueBS

Recommended Posts

ik heb vanaf september lange time-out genomen en ga in 2007 weer op pad maar dan waarschijnlijk met de volgende trekker.

kan dan makkelijker 2 weken of zo buiten nederland blijven.

als de combi vol was kwam je altijd weer hier in nederland en ik ben liever ver weg van hier. met trekker makkelijker koppelen onderweg.

post-1283-1394779051,0504_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen komt onze eerste in nieuwe kleuren toe. dafke van 2 jaar oud... eind deze maand komt de nieuwe MAN binnen en de Scania is voorzien voor eind maart ofzo (serieuze vertraging want em moest al rijden)

ben benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je met je Daffie onder een 3.80 door met 4.08 m (Highcube)

JA dat kan!!!

Toch maar uit voorzorg eerst de luchtvering in zijn laagste stand gezet.

Mooie foto!:tu:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zomaar een vraag,wat dacht de persoon achter jouw dat je op je gemak wat foto;s aan het maken was:rolleyes: ?Heb je de foto's ook op het forum gezet toen je daar geparkeerd stond?

En waar was dit?

(Corydon wilt graag alles weten.)

D'r was ruimte zat zodat hij er gewoon rechts voorbij kon rijden ... (heeft hij ook gedaan) .. wat hij dacht? Geen idee ...

En als hij er dan al last van had ... pech voor hem IK MOEST DEZE FOTO GEWOON FF MAKEN ;)

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vrijdag had ik zo een plaats. onze nieuwe truck dadelijk eens geweest testen. jammer dat er op deze zo een luchttoeter staat en dat de trap achteraan net iets hoger is want hierdoor was het zowel boven als links en rechts op de milimeter rijden.

Volgende keer vraag ik mijnheer de baron dat hij ook effe foto'tje maakt.. en dan te hopen dat ik zijn doorgang naar het kasteel niet plat leg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kwam je toevallig vandaag rond 18.15 uur over de rijksweg richting roemond vanaf de a2 ter hoogte van afslag montfort tegen of een van je collega's natuurlijk .....:tu:

Kun je met je Daffie onder een 3.80 door met 4.08 m (Highcube)

JA dat kan!!!

Toch maar uit voorzorg eerst de luchtvering in zijn laagste stand gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • Forumlid

had hem weer gevonden, om van weg te dromen:D

dit is de text die erbij stond, dus hij bestaat echt.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Geplaatst: Zo Apr 01, 2007 10:19 am Onderwerp: XF met een neus

--------------------------------------------------------------------------------

Stel je wil iets wat niemand anders heeft en het mag wat kosten.

Wel dan laat je het zelf maken.

Dat hebben ze dus in nederland bij de firma Neertens ook gedaan. Toen een XF 95 bakwagen vorig jaar een ongeval kreeg, was de cabine en frigo opbouw rijp voor de sloop. Daar echter de chasis en de motor nog maar een klein jaar oud waren besloot met om toch iets speciaals te bouwen. De hele opbouw en cabine werden verwijderd en de chasis werd een kleine meter ingekort. Een nieuwe cabine werd besteld, daar dit rond de introduktie periode van de XF 105 was besloot men om dan ook maar de nieuwe cabine te gebruiken. Deze werd 1,6 meter naar achter geplaatst en is volledig op 4 punten geveerd. Uit polyester werd dan een komplete neus gefabriceerd. Klein detail, de ontwerper van de neus is tevens ook ontwerper bij Daf en een kennis van de firma. De volledig transformatie duurde zo'n 16 maanden en het resultaat mag zeker gezien worden. Ik zou zeggen start de produktie.

post-76-1394779117,9866_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
.......en op een krap plekje

Hey Sindaco,

Doe je dat altijd als je de boel klem zet om dan ook rustig een foto te gaan maken?;)

Mooie plaatjes:tu:

============================================================================================

Wat betreft de XF Torpedo,daar geloof ik niet zo in, ik denk dat t een verrekte goede Photoshopper is die dat heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen nacht was het zover, ik mocht mijn nieuwe LF mee! En hij bevalt prima.

P1000207klein.JPG

leuke wagen, en een mooie make up spiegel erop, echt helemaal goed voor mekaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily
leuke wagen, en een mooie make up spiegel erop, echt helemaal goed voor mekaar...

Ja, die "make up spiegel" is geen gezicht, maar hij laat wel de berucht dode hoek zien, dus ja....... Ik zeg maar zo, alles went behalve een vent :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden