[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ferrari krijgt zwemles


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

Waterhuizen - Op de Waterhuizerweg nabij Haren/ Westerbroek is woensdagmiddag een peperdure Ferrari 348 volledig kopje onder gegaan in het Winschoterdiep. Een man(24) van een garagebedrijf was bezig met een proefrit toen het opeens volledig mis ging.

Een berger haalde de auto eruit. De schade is niet te overzien. Duur grapje voor de eigenaar. Er vielen geen gewonden verder. 2e hands zijn de auto`s nog rond de 40.000 euro. Nieuwprijs is haast niet te betalen voor een normale burger.

Bron: www.112groningen.nl Hier staan ook foto's op dat de berger hem uit het water takelt.

Ik moest op hem wachten toen ik de uitrit uit wilde. Helaas ging ik net de andere kant op. Anders had ik hem 300 meter verderop vast wel zien drijven.

Leg dat maar eens uit aan je baas.LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waterhuizen - Op de Waterhuizerweg nabij Haren/ Westerbroek is woensdagmiddag een peperdure Ferrari 348 volledig kopje onder gegaan in het Winschoterdiep. Een man(24) van een garagebedrijf was bezig met een proefrit toen het opeens volledig mis ging.

Een berger haalde de auto eruit. De schade is niet te overzien. Duur grapje voor de eigenaar. Er vielen geen gewonden verder. 2e hands zijn de auto`s nog rond de 40.000 euro. Nieuwprijs is haast niet te betalen voor een normale burger.

Bron: www.112groningen.nl Hier staan ook foto's op dat de berger hem uit het water takelt.

Ik moest op hem wachten toen ik de uitrit uit wilde. Helaas ging ik net de andere kant op. Anders had ik hem 300 meter verderop vast wel zien drijven.

Leg dat maar eens uit aan je baas.LOLLOL

Meneer(de bestuurder) is eigenaar van een garagebedrijf ....dus hij hoeft het alleen aan zich zelf uit te leggen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog een stukje over de bestuurder (volgens de Telegraaf een monteur) die brede werkschoenen droeg: :D

"Bij het uitrijden van een rotonde ging het fout. De auto begon te glijden over het gladde wegdek. Ik probeerde het voertuig nog te corrigeren, maar doordat ik brede werkschoenen droeg trapte ik zowel gas als rem in", vertelt het slachtoffer.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2657333/__Met_Ferrari_te_water_tijdens_proefrit__.html
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden