[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bericht van Klaas Jan Bolt.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Bij deze kreeg ik een bericht in mn meeldoos van Klaas Jan.

Deze mocht ik plaatsen op het forum.. en bij deze doe ik dat, temeer wij met mekaar blij zijn dat hij weer bij familie en vrienden is..

===============================================

geachte Freddy

hierbij wil ik een ieder, ik bedoel dan dus ook iedereen die mij bij gestaan en gesteund hebben op wat voor manier dan ook, heel erg bedanken.

zonder jullie en mijn fam en gezin had ik het nooit gered dat dit maar even duidelijk mag zijn ook namens mijn vrouw kinderen.

helaas heeft alles wat langer moeten duren ik had geen goeie franse advokaat weigerde zamen te werken met mijn holandse advocaat, dus liep alles in het 100 maar desal niet te min ik zit weer thuis op de bank iedereen nog maals heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel dank

groet kj en fam sorrie voor dit late bericht maar had computer problemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi KlaasJan,

Ik ben blij dat je weer thuis bent.

Dat zal ook wel weer wennen zijn ... maar goh je komt echt uit een ware hel zeg. Iets waarbij velen van ons zich niets kunnen voorstellen.

Misschien wel een klein beetje inleven ... maar verder dan dat ook niet vrees ik.

Ik weet geeneens wat ik je moet zeggen man!

Goed dat je weer thuis bent.

Super.

Greetz,

Angelique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi klaas jan,

fijn dat je weer thuis bent na het onrecht wat je is aangedaan. ik hoop dat je er sterk uitgekomen bent en dat je eerst maar een tijdje mag genieten van het thuis zijn bij vrouw en kinderen.

ik weet dat je al lid bent van het gezelligste forum van nedrland en als het gaat om je erelid te maken zeg ik ja.

gr, frank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ook namens deze kant van uit het mooie noord limburg welkom thuis en dat je eerst van je gezin en de rest mag genieten .

En wat de aanvragen betreft van erelid van het CF dat is reeds gebeurd .

je hebt bijdeze de eretitel : erelid der eerste klasse ..

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klaas jan welkom thuis.

help nu even met de verhalen.

is alles nu voorbij of moet je in nederland nog gaan rechten.

ik hoop dat het allemaal voorbij is maar er gaan geruchten dat de nerderlandse rechtbank nog ergens over moeten beslissen.

dus help het verhaal de werld uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klaas jan welkom thuis.

help nu even met de verhalen.

is alles nu voorbij of moet je in nederland nog gaan rechten.

ik hoop dat het allemaal voorbij is maar er gaan geruchten dat de nerderlandse rechtbank nog ergens over moeten beslissen.

dus help het verhaal de werld uit.

ik denk dat het op dit moment lekker is dat hij eens even helemaal niks hoeft te verklaren...........

Ik snap je vraag overigens volledig,ook ik wil als de tijd er rijp voor is graag zijn versie horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

K heb hem gisteren een PB gestuurd, dat ie eerst even moest genieten van zn vrijheid, familie en vrienden....Dat is vele malen belangrijker als welk forum of site dan ook...

Eerst zn leven maar eens op de rails zien te krijgen lijkt me belangrijker als zn verhaal direct hier neerploffen.. Als hij zelf denkt dat ie er aan toe is zal het ook vast wel gebeuren.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ook van mij een hartelijk welkom Klaas Jan, vooral thuis!

Ik denk dat weinigen zich voor kunnen stellen wat voor hel je hebt moeten doorstaan. Blij dat dat voorbij is.

Ik wens je zo wie zo een heel fijne decembermaand met je dierbaren, en de kracht om alle gebeurtenissen op een rij te zetten. En dan maar eens rustig aan de draad weer op pakken.

Veel succes, Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

freddy ben ik mee eens wat ik bedoelde hoeft ook niet direct maar was wel een tip van als je er aan toe doe het dan.

alleen hij kan de roddels over hem uit de wereld helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden