[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

File nieuws


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Zoals de meesten kunnen zien loopt er momenteel onder de gele balk het filenieuws... Dit is tot nu toe alleen nog maar zichtbaar met de standaard skin, dit wordt tzt ook toegepast op de andere skins..

Momenteel geeft ie alleen de headlines nog maar, maar er word voor ons aan gewerkt door de schrijver van het vbulletin script die het mogelijk maakt om ook de omschrijving erbij te krijgen...dus de knooppunten waar het om gaat... (Met dank aan de schrijver van het script).

Als dat gaat werken hebben we een full up to date file vermelding continu meelopen op het forum.

Ow ja... als je je muis erop zet stopt ie met lopen, zo kun je het wat makkelijker lezen..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het handig om het aantal km's te vermelden? Of is dat te omslachtig? :o

gewoon als de balk stilstaat doordat je muis erop staat.....eens klikken en voila de info is er:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerlijk?

Ik vind die lopende balk zwaar irritant... :mad::ja::mad:

Net zo erg als bewegende banners enzo, maar die filter ik wel.. :angel:

Ik zou veel liever zien dat het dan een korte samenvatting is, en met het erop klikken je alle info krijgt..

Dus:

Er zijn nu 10 files, met een totale lengte van 40 km of iets dergelijks.. Zolang het maar niet beweegt! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar blauw op een blauwe ondergrond.... Lastig hoor!

:confused:wat is daar lastig aan? Ik vind het duidelijk te lezen eigenlijk.Ik lees al 2 dagen dat er file op de A2 staat:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden